Sex onder invloed / Wap

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Inderdaad een buttplug. Weinig vaags aan hoor.
Is alleen een model met een staart er aan zodat ze als een krolse kat kon rondlopen.
Hier nog een foto van haar onder de douche.
Sorry voor de slechte kwaliteit.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Weet iemand een lekker adres van een leuke dvp in a'dam, utrecht of almere, die graag eens wapt. Liefst een hoerig type met lange nagels, geile make-up etc. Stuur me een pb.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Weet niet of ik het hier mag plaatsen maar probeer het. Mocht het niet mogen dan mag het natuurlijk weggehaald worden.
Ik vraag mij af waar WAP voor staat?

bombai_03

Toogplakker
27 jul 2018
41
8
Moest iemand nog een adresje weten (liefst België) maar verder mag ook ;). Laat gerust iets weten.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik raad coke af omdat je dan veel 'goesting' hebt maar hem niet recht krijgt. :D :D :D

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik zou op bullchat kijken nu als je van een trans houd. Zij doet xtc en coke. De trans is donker en bttm.. wil je weten hoe ze eruit zie kijk op mijn avatar of log in. Tis dat ik al een date heb anders pakten we haar samen.

Hopelijk lees je mijn bericht op tijd en tref je ze.

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Ik wap geregeld. Met verschillende stellen en vrouwen. En..... Ik vind het zalig. Het is niet vergelijken met een date van een uurtje.
Trek voor een wapdate zeker een uur of 6 uit. Door de middelen is het gevoel en de beleving totaal anders. Veel intenser.

Mocht je meer willen weten, vraag gerust. Mag ook via een pb.

Xx pieter

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Hoi hoi,

Leuk dat er best veel reacties komen op mijn post.
ik krijg een aantal keer dezelfde vraag. Dus ik dacht ik zet hier de antwoorden neer.
Maar voorop gesteld.....
Het is mijn ervaring en mijn mening. Dat is iets anders dan de wetenschappelijke waarheid. Dus blijf zelf opletten en nadenken met wat je doet. Wappen is heerlijk maar zeker niet zonder risico

Hoi hoi.

Tja, das altijd een beetje lastig. Veel mannen " alleen" wappen samen met bv een stel of vrouw die dat bv in advertenties aanbieden. Meestal zorgen zij ook voor de snoeperijen. Zij nemen dezelfde pilletjes dus willen zelf ook goede spullen.
Ook is het in Nederland gelukkig mogelijk om spullen te laten testen. Vaak gaat dat via bv verslavingsklinieken of bv iriszorg. Dat is gratis, anoniem en erg betrouwbaar. Via Google kom je makkelijk te weten waar dat in je regio kan.
Wil je zelf voor je pilletjes zorgen dan is het zaak om een betrouwbare leverancier te vinden.

Hoi hoi.
Idd best veel vragen. Maar dat geeft niets.
Laat ik met je eerste beginnen, verslaving.
Dat ligt aan jezelf en aan het middel. De een is heelastig gevoelig voor verslaving en de ander bijna niet. Maar je moet zeker maat houden. Zie het zo...... het middel is pas verslavend als jij het zelf inneemt. Dus neem je soms iets dan is er qua verslaving niets aan de hand.
Net als met bv sigaretten. 1 x een sigaret in de week is niet verslavend. 10 per dag wel.
Ik wap ongeveer 1 x in de 4 aan 6 weken. Daar raak je niet verslaafd van. Maar wil je iedere dag die beleving dan is het met 3 weken wel klaar met je.
Je bent dus zelf je eigen rem.

De kosten verschillen heel erg per middel.
Het een kost maar 2 euro per pil en bv coke kost 40 per gram. Das nogal een verschil.
Maar als je nog niet veel ervaring hebt, voorzichtig aan wil ervaren zou ik met alleen xtc beginnen en dan heb je aan 1 pilletje een hele avond genoeg. Dus een condoom is duurder.

En dan het gevoel.....
Dat verschilt ook erg per middel. En dan ook nog per persoon en per situatie.
Ne't als in de kroeg. Vandaag valt een biertje anders dan morgen. Maar met name xtc is erg fijn. Al je zintuigen worden veel intenser. En iedereen wordt aardiger. Je wilt graag aanraken en vrijen. Wel is het lastig om met xtc een stijve te krijgen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Anders vraag gerust verder.

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
HerbertO zei:
Wat voor soort stimulans gebruik jij dan Pieter?

Ik gebruik meestal xtc, soms ghb, poppers en soms coke. En kamagra om toch wat makkelijker een stijve te krijgen.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik respecteer je mening maar wel jammer dat je het nog steeds hebt over dat sigaretten niet verslavend zijn.
Studies laten al jaren zien dat zelfs 1 sigate al verslavend is.
En of jij er nu 1 per week of om de 3 weken neemt.
Het is verslavend, uiteindelijk raak je er niet meer van af.

Ik geloof echt dat het niet uitmaakt wat je neemt.
Ook daar zijn studies over te vinden

Ik hou het bij de supermarkt producten

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mooie bijdrage Pieter. Helaas is mijn wap ervaring met mv stellen en vrouwen icm bare beperkt. Nu wap ik af en toe met een tgirl en een trans. Ik kan het uittbreiden, maar met een relatie is dat lastig en als ik het wil uitbreiden is dat met een vrouw.

Op dit moment ben ik zeer tevreden met wapcontacten die ik heb. Het gaat om het gemak en voor wappen moet je de tijd nemen. Voor jou Pieter is het niet handig om prijzen te noemen van middelen die op de verboden lijst staat. Verstandig wappen is zeker een must icm verslavings gevoeligheid. Voor de xtc gebruikers kan ik mee geven dat je het beste na de wap 5htp pillen haalt bij de drogist, dat verminderd de dip, die je een dag daarna krijgt. Vooral als je 1x hard bent gegaan is dat raadzaam, vb bij een langdurige thuisfeest. Ik hou altijd de regel aan 2x je gewicht is het maximale mdma in mg. Ik hou het meestal bij een halve of 2x een kwart.

CG

Regeneratus1

Snuffelaar
22 dec 2020
19
6
Een tip die bij mij erg goed uitgepakt heeft is om een uur voordat ik coke of X neem een Kamagra te nemen. Vanaf het moment dat ik dat trucje heb toegepast heb ik geen problemen meer met het krijgen van een erectie terwijl ik onder invloed ben.

Met coke op kan ik klaarkomen maar duurt het veel langer dan normaal. Met X op is het mij slechts 1x gelukt om klaar te komen.

Terug
Naar boven