Sekswerk in tijden van corona

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
albert indepoes zei:
Vermits je mij niet kent, noch mijn opleidingen, noch mijn functies en/of titels, is dit een holle vraag.

Ge zeit nog te dom om uwe leuter achterna te lopen ......

31 aug 2016
1.194
112
Joepie1968 zei:
Josverzeilberg zei:
Hoi Albert,

Goed geschreven stuk, waarheid als een koe. Vanaf het begin had ik al het idee dat wij een lesje nederigheid voor onze kiezen kregen. Het is tuig.
Uiteraard blijf ik bij de dvd's heerlijk bare neuken. Vandaag ook nog gedaan.

Maar jouw uiteenzetting is fantastisch.

Bizar dat men corona blijft ontkennen, hebben jullie nog zwart wit tv met een sprietje als antenne zodat de beelden van IC's niet helemaal helder binnenkomen?

Ik laat doel bewust de tv uit want de media is het grote virus .
Het grote angszaaien is door de media veroorzaakt !!!!

Als je dan de officiële sites van de betreffende instantie eens goed doorleest dan zal je mogelijk ook wakker worden .

Corona is een terugkerend griepvirusje .

Alle jaren sterven er mensen aan de griep !
Dit jaar in eens niet eens 10% van normale griepseizoen.

Alles en iedereen wordt een corona dode .

Zelfs als je een verkeersdode ben staat er op je overlijding verklaring corona dit omdat het is opgelegd .

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
corona doden 2020 : + 1.000.000 (nog 3 maanden te gaan @ 5000 doden per dag = +450.000)
griep doden jaarlijks : 350.000 - 650.000

griep maakt meer mensen ziek (veeeeel meer) , maar er sterven 10x zoveel besmette corona patienten !!

zoek naar officiele cijfers, zoals .gov sites, wiki ea... en bekijk minstens 10 sites voor je een besluit maakt

31 aug 2016
1.194
112
Tvozi zei:
@lekkerlikkenlassie

#jijdoetnietmeermee

Nooit mee gedaan aan deze leugen .

De media is het virus .

Dat griepje is het probleem niet maar door de regering kapot bezuinigde zorg is het probleem .

Wel miljoenen uitgeven aan een vaccin wat nooit zal werken ( vanwege de snelle mutatie )maar de mensen in de zorg gewoon in de stront laten zakken .

A

Anonymous

Guest
lekkerlikkenlassie zei:
Tvozi zei:
@lekkerlikkenlassie

#jijdoetnietmeermee

Nooit mee gedaan aan deze leugen .

De media is het virus .

Dat griepje is het probleem niet maar door de regering kapot bezuinigde zorg is het probleem .

Wel miljoenen uitgeven aan een vaccin wat nooit zal werken ( vanwege de snelle mutatie )maar de mensen in de zorg gewoon in de stront laten zakken .

Kort samengevat: #jijdoetechtnietmeermee!

31 aug 2016
1.194
112
[/quote]

Jesus wat ben jij dom.
[/quote]

Mogelijk ben ik dom maar ik leef nog zoals van voor deze leugen .
Ik neuk iedere maand tussen de 6 & 12 meiden
Sommige terugkerende sugargirls andere eenmalige dvp

Blijf on topic of blijf weg
Het gaat over seks in deze tijd .

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
lekkerlikkenlassie zei:
Mogelijk ben ik dom maar ik leef nog zoals van voor deze leugen .

Ik zie jou alleen maar niet onderbouwde conclusies geven op zaken waar jij hoogstwaarschijnlijk geen verstand van hebt. Dikke prima dat jij jezelf graag van de domme houdt en het allemaal zo goed denkt te weten, maar dring niet jouw onwetendheid op anderen.

31 aug 2016
1.194
112
Sorry dat ik niet gelijk kon reageren maar ik had een ontmoeting met een jonge dame van lichte zeden die deze morgen nog niet eens op radar had .

Alleen jammerlijk niets voor dit forum het was safeseks bij deze dame .
Kijk voor recensie op het andere forum

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
De 'ikdoenietmeermee'-idioten hebben waarschijnlijk een zeer laag emotioneel IQ en kunnen zich niet inleven in de situatie van kwetsbare mensen en ouderen. Misschien is het virus voor hen niet gevaarlijk maar ze kunnen blijkbaar niet bevatten dat ze door hun achterlijk gedrag andere mensen in gevaar brengen!
Hoe kan je een virus dat in België 10.000 doden veroorzaakt heeft en in de VS meer dan 200.000 (= meer dan alle Amerikaanse slachtoffers is WOII!)
En waarom eigenlijk?
Omdat je een mondkapje moet dragen?
Dom volk! Door zulke idioten zitten we half november weer in een complete lockdown!

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
DriverT zei:
De 'ikdoehetzondercondoom'-idioten hebben waarschijnlijk een zeer laag emotioneel IQ en kunnen zich niet inleven in de situatie van mensen die het veilig willen houden. Misschien interesseert een SOA hen niet maar ze kunnen blijkbaar niet bevatten dat ze door hun achterlijk gedrag andere mensen in gevaar brengen als die iets oplopen en het nadien bij een volgend contact doorgeven!

En waarom eigenlijk?
Omdat je een condoompje moet dragen?
Dom volk! Door zulke idioten zitten we binnenkort massaal bij de dokter
Ik heb in de bovenstaande quote even een paar kleine wijzigingen aangebracht, die misschien dan door die slimme DriverT eens moeten overdacht worden. Gewoon om eventjes realistisch te blijven alvorens iets te schrijven.

Elk contact van de aard van dit forum, heeft risico's. Dat weten we, en dat aanvaarden we. Gelieve dus niet iemand anders voor dom en idioot uit te schelden, als je zelf ook risicogedrag vertoont. Als je een believer bent van al die weinig-significante regeltjes tegen corona, gelieve dan consequent te blijven en een condoom over uw snikkel te schuiven als je gaat neuken met dames die het met heel veel klanten doen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Joepie1968 zei:
albert indepoes zei:
Barebackdudeback zei:
En daarna jezelf afvragen waar jij je "wijsheid" vandaan haalt?
Vermits je mij niet kent, noch mijn opleidingen, noch mijn functies en/of titels, is dit een holle vraag.

Met een enorm hol antwoord. Geeft mij direct twijfels bij je genoten opleidingen of het opnemen van de stof van deze opleidingen.
Dit soort kleuterschoolantwoorden geeft mij dan weer twijfels over jou. Ik zou zeggen: wat doe jij hier eigenlijk op dit forum???? Als je zo met de volksgezondheid begaan bent, als je zo veel afweet van virusjes en besmettingsrisicio's, waarom neuk je dan zonder condoom? Is je pikkie nog sterker dan jouw verstand?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Albert, je hebt de quote van DriverT mooi herschreven. Het stoort mij ook enorm dat mensen elkaar voor dom uitschelden omdat hun mening niet overeenkomt met hun eigen mening. En dat zie je niet enkel op dit forum, maar overal.
Ik zou zeggen, probeer ondanks alles toch zoveel mogelijk te genieten van het leven, maar probeer het zo veilig mogelijk te houden. En inderdaad, we zijn allemaal verstandig genoeg om te beseffen dat hetgeen we op dit forum zoeken nooit zonder risico's is.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
albert indepoes zei:
DriverT zei:
De 'ikdoehetzondercondoom'-idioten hebben waarschijnlijk een zeer laag emotioneel IQ en kunnen zich niet inleven in de situatie van mensen die het veilig willen houden. Misschien interesseert een SOA hen niet maar ze kunnen blijkbaar niet bevatten dat ze door hun achterlijk gedrag andere mensen in gevaar brengen als die iets oplopen en het nadien bij een volgend contact doorgeven!

En waarom eigenlijk?
Omdat je een condoompje moet dragen?
Dom volk! Door zulke idioten zitten we binnenkort massaal bij de dokter
Ik heb in de bovenstaande quote even een paar kleine wijzigingen aangebracht, die misschien dan door die slimme DriverT eens moeten overdacht worden. Gewoon om eventjes realistisch te blijven alvorens iets te schrijven.

Elk contact van de aard van dit forum, heeft risico's. Dat weten we, en dat aanvaarden we. Gelieve dus niet iemand anders voor dom en idioot uit te schelden, als je zelf ook risicogedrag vertoont. Als je een believer bent van al die weinig-significante regeltjes tegen corona, gelieve dan consequent te blijven en een condoom over uw snikkel te schuiven als je gaat neuken met dames die het met heel veel klanten doen.

FOUT!
Als ik geen condoom over mijn snikkel trek breng ik enkel MIJZELF in gevaar.
Wanneer zo'n idioot de coronamaatregelen aan z'n laars lapt, brengt hij AL z'n ander contacten in gevaar! GROOT VERSCHIL!

31 aug 2016
1.194
112
Dit is een forum om ervaringen te delen betreffende condoomloze sex .
Dus houd te daar ook bij .

Daar heb je geloof overtuiging niets mee van doen .

Als je het aantal recensies hier leest blijk dat er genoeg nog gewoon hun regelmatige sexbehoefte gewoon beleven .

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
lekkerlikkenlassie zei:
Dit is een forum om ervaringen te delen betreffende condoomloze sex .
Dus houd te daar ook bij .

Daar heb je geloof overtuiging niets mee van doen .

Als je het aantal recensies hier leest blijk dat er genoeg nog gewoon hun regelmatige sexbehoefte gewoon beleven .

Euh....De titel van dit topic gaat nu toch wel degelijk over corona dacht ik.... En niet over condoomloze seks.

Je hebt wel gelijk dat er nog steeds genoeg mensen hun seksuele behoefte gewoon beleven. Corona of geen corona. Gelijk hebben ze! En bij de sekswerkers in het algemeen zijn vooralsnog zeker geen excessieve broeihaarden van corona opgedoken. Het risico is dus klein.

Alleen staat het erg porsierlijk als hier dan een moraalridder ons de les komt spellen om in coronatijd geen seks te hebben, want hij verklaart ons al bijna als moordenaars (zonder rekening te houden met kansberekeningen die zijn petje duidelijk te boven gaan). Ondertussen neukt die moraalridder lustig rond zonder condoom en geeft hij misschien talloze meisjes een leuke SOA. Die meisjes neuken dan weer bare met andere liefhebbers van het genre, en binnen de kortste keren heeft het halve forum een paddestoel op zijn fluit groeien. Onze moraalridder, niet gehinderd door een hoog IQ, stelt dan als vedediging dat hij ... alleen maar zichzelf in gevaar brengt.

De laatste paragraaf eerder als 'grap' bedoeld, want we zitten op het thuisforum van ridders van de blanke sabel, maar het zal wel duidelijk zijn dat ook moraalridders met twee maten en twee gewichten redeneren.

A

Anonymous

Guest
Dus als iemand zonder condoom neukt hoef corona ook niet serieus te worden genomen?
Dit heeft niets te maken maar met gezond verstand. Als ik de redenatie van Albert volg zouden de forum leden hier dus OOK niet auto mogen rijden met een gordel om?

Volledige onzin. Feit is dat neuken zonder condoom een risico met zich meebrengt maar dit niet vergelijkbaar is met corona. Los van de gezondheidsrisicos is de economische impact van corona niet te vergelijken met een SOA.

Daarnaast is het onveilig neuken een risico voor iedereen die dit risico neemt. Bij corona vallen de slachtoffers OOK bij de mensen die GEEN risico nemen.
Als je een hoertje zonder neukt en je krijgt een SOA geef je niet gelijk andere de SOA omdat je boodschappen gaat doen.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
albert indepoes zei:
DriverT zei:
FOUT!
Als ik geen condoom over mijn snikkel trek breng ik enkel MIJZELF in gevaar.
Plus al je andere bare seksuele contacten. NADENKEN dus.

WEER FOUT!

Als ik door NZC te neuken iets op doe en ik loop daarna een bejaardenzorgcentrum binnen ben ik voor de bewoners geen enkel risico!
Wanneer ik me geen bal aantrek van de coronamaatregelen kan ik besmet zijn zonder het te weten en in bovenstaand geval tientallen dode bejaarden of risicopatiënten op mijn geweten hebben.
En corona is veel meer besmettelijk dan een SOA?

Wanneer ik ZC neuk doe ik dat met INSTEMMING van mijn partner en dan begrijpen we BEIDEN de risico's! GROOT VERSCHIL!

Het is door bepaalde IDIOTEN dat we tegen eind OKTOBER weer in een totale lockdown zitten (hoop dat ik ongelijk heb)!

Terug
Naar boven