albert indepoes zei:Vermits je mij niet kent, noch mijn opleidingen, noch mijn functies en/of titels, is dit een holle vraag.
Ge zeit nog te dom om uwe leuter achterna te lopen ......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
albert indepoes zei:Vermits je mij niet kent, noch mijn opleidingen, noch mijn functies en/of titels, is dit een holle vraag.
Joepie1968 zei:Josverzeilberg zei:Hoi Albert,
Goed geschreven stuk, waarheid als een koe. Vanaf het begin had ik al het idee dat wij een lesje nederigheid voor onze kiezen kregen. Het is tuig.
Uiteraard blijf ik bij de dvd's heerlijk bare neuken. Vandaag ook nog gedaan.
Maar jouw uiteenzetting is fantastisch.
Bizar dat men corona blijft ontkennen, hebben jullie nog zwart wit tv met een sprietje als antenne zodat de beelden van IC's niet helemaal helder binnenkomen?
Tvozi zei:@lekkerlikkenlassie
#jijdoetnietmeermee
lekkerlikkenlassie zei:Tvozi zei:@lekkerlikkenlassie
#jijdoetnietmeermee
Nooit mee gedaan aan deze leugen .
De media is het virus .
Dat griepje is het probleem niet maar door de regering kapot bezuinigde zorg is het probleem .
Wel miljoenen uitgeven aan een vaccin wat nooit zal werken ( vanwege de snelle mutatie )maar de mensen in de zorg gewoon in de stront laten zakken .
lekkerlikkenlassie zei:Tvozi zei:@lekkerlikkenlassie
#jijdoetnietmeermee
Nooit mee gedaan aan deze leugen .
lekkerlikkenlassie zei:Mogelijk ben ik dom maar ik leef nog zoals van voor deze leugen .
Ik heb in de bovenstaande quote even een paar kleine wijzigingen aangebracht, die misschien dan door die slimme DriverT eens moeten overdacht worden. Gewoon om eventjes realistisch te blijven alvorens iets te schrijven.DriverT zei:De 'ikdoehetzondercondoom'-idioten hebben waarschijnlijk een zeer laag emotioneel IQ en kunnen zich niet inleven in de situatie van mensen die het veilig willen houden. Misschien interesseert een SOA hen niet maar ze kunnen blijkbaar niet bevatten dat ze door hun achterlijk gedrag andere mensen in gevaar brengen als die iets oplopen en het nadien bij een volgend contact doorgeven!
En waarom eigenlijk?
Omdat je een condoompje moet dragen?
Dom volk! Door zulke idioten zitten we binnenkort massaal bij de dokter
Dit soort kleuterschoolantwoorden geeft mij dan weer twijfels over jou. Ik zou zeggen: wat doe jij hier eigenlijk op dit forum???? Als je zo met de volksgezondheid begaan bent, als je zo veel afweet van virusjes en besmettingsrisicio's, waarom neuk je dan zonder condoom? Is je pikkie nog sterker dan jouw verstand?Joepie1968 zei:albert indepoes zei:Vermits je mij niet kent, noch mijn opleidingen, noch mijn functies en/of titels, is dit een holle vraag.Barebackdudeback zei:En daarna jezelf afvragen waar jij je "wijsheid" vandaan haalt?
Met een enorm hol antwoord. Geeft mij direct twijfels bij je genoten opleidingen of het opnemen van de stof van deze opleidingen.
albert indepoes zei:Ik heb in de bovenstaande quote even een paar kleine wijzigingen aangebracht, die misschien dan door die slimme DriverT eens moeten overdacht worden. Gewoon om eventjes realistisch te blijven alvorens iets te schrijven.DriverT zei:De 'ikdoehetzondercondoom'-idioten hebben waarschijnlijk een zeer laag emotioneel IQ en kunnen zich niet inleven in de situatie van mensen die het veilig willen houden. Misschien interesseert een SOA hen niet maar ze kunnen blijkbaar niet bevatten dat ze door hun achterlijk gedrag andere mensen in gevaar brengen als die iets oplopen en het nadien bij een volgend contact doorgeven!
En waarom eigenlijk?
Omdat je een condoompje moet dragen?
Dom volk! Door zulke idioten zitten we binnenkort massaal bij de dokter
Elk contact van de aard van dit forum, heeft risico's. Dat weten we, en dat aanvaarden we. Gelieve dus niet iemand anders voor dom en idioot uit te schelden, als je zelf ook risicogedrag vertoont. Als je een believer bent van al die weinig-significante regeltjes tegen corona, gelieve dan consequent te blijven en een condoom over uw snikkel te schuiven als je gaat neuken met dames die het met heel veel klanten doen.
Plus al je andere bare seksuele contacten. NADENKEN dus.DriverT zei:FOUT!
Als ik geen condoom over mijn snikkel trek breng ik enkel MIJZELF in gevaar.
lekkerlikkenlassie zei:Dit is een forum om ervaringen te delen betreffende condoomloze sex .
Dus houd te daar ook bij .
Daar heb je geloof overtuiging niets mee van doen .
Als je het aantal recensies hier leest blijk dat er genoeg nog gewoon hun regelmatige sexbehoefte gewoon beleven .
albert indepoes zei:Plus al je andere bare seksuele contacten. NADENKEN dus.DriverT zei:FOUT!
Als ik geen condoom over mijn snikkel trek breng ik enkel MIJZELF in gevaar.