Sekswerk in tijden van corona

31 aug 2016
1.194
112
Stop met deze onzin en recenseer !!

Wat je ervaart bij sexwerkers tijdens deze tijd .
Sommige dames hebben hun diensten aangepast

Daar gaat dit topic over !!!

Niet over dat opgeklopte mediacircus .
Als je het daar over wil hebben zijn we genoeg andere kanalen om dat te doen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar LLL, nu begrijp ik je niet.

Jij begint met jou uiteenzettingen en dat je het allemaal niet gelooft. Is je goed recht en dit topic gaat over sekswerk tijdens corona.
Dus lijkt me logisch dat men hier reageert op jou bevindingen. Als jij er niet mee begonnen was dan was het gewoon gebleven van nou ik doe het niet en de ander wel.

Recenseren doen we op de plekken waar het hoort. :)

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Degenen die hier steigeren, en reageren om mijn reactie, proberen zich er gewoon uit te lullen, omdat jullie graag condoomloos willen neuken.

Meer dan de helft van de klanten van hoertjes vraagt dat. Probeer maar eens in te schatten wat voor een superverspreiding van SOA's dat zou worden als die daar allemaal op in zouden gaan. Die met een SOA besmette mensen hebben vervolgens seks met vele anderen (het gaat hier over hoertjes en hun klanten die met iedereen bare willen) en wellicht neuken zij ook nog thuis. Met hun partners, die waarschijnlijk ook op een ander nog neuken, misschien ook wel zonder condoom. Dit onderschatten jullie welbewust, want het is de hobby.

De coronatoestand is heel anders. Je besmet niet zo maar iemand. Ten eerste is er hier niemand die me kan vertellen welk een kans (o,oooo...) je loopt als je iemand tegenkomt die besmet zou zijn, om zelf besmet te geraken. Ten tweede is de kans dat je iemand tegenkomt die besmet is, ook al 0,0000... want we praten nog altijd over een kleine minderheid besmette mensen in de gehele bevolking. Bovendien zitten de besmettingshaarden niet stochastisch verspreid over de bevolking. Het is intussen al geweten dat bepaalde bevolkingsgroepen een veel hogere concentratie hebben. Als je die twee kansen met elkaar vermenigvuldigt, krijg je de kans op besmetting. Twee getallen kleiner dan 1 vermenigvuldigen, levert altijd een kleiner wordend getal op. De kans op corona overdracht overschatten jullie dus.

Het punt is dus simpel: zit niet de heilige boon uit te hangen over corona, als je zelf met je blanke sabel overal in de meisjes wil duiken. Alle andere genoemde redeneringen slaan nergens op. Kijk de feiten in de ogen en leg eerst de hand op je eigen boezem.

Het was natuurlijk te verwachten. Op een NZC forum wil niemand toegeven dat ze grote risicoverspreiders zijn. Het is een hobby. En je aanvaardt die risico's de facto door de hobby uit te oefenen.

Het topic hier, gaat over sekswerk in tijden van corona. Sekswerk en gebruik maken van sekswerk, dat kadert ook in een hobby, namelijk 'naar de hoertjes gaan' met of zonder condoom. De meisjes aanvaarden de risico's omdat ze anders financieel ten onder gaan. Maar er zijn genoeg wandelaars die op de meisjes afkomen, en die aanvaarden ook het restrisico. De kans dat je bij een hoertje dat je bare gaat neuken een SOA oploopt, is veel groter dan de kans dat je daar corona gaat oplopen, tenzij je wil zoenen als een gek en mekaar in het gezicht gaat hoesten.

Het is eigenlijk wel 'straf' dat er hier enkelen zitten die sekswerk in coronatijden verontrustend vinden, maar neuken zonder condoom in alle tijden niet. Dit kadert volledig in de interpretatie van statistieken door onwetende mensen. Ik zie een verkeersongeval, maar ik denk daar verder niet bij na want ik ben een goede chauffeur en 'het zou toch een groot toeval zijn' mocht ik ook een ongeval krijgen. Ik doe mee aan de lotto, met onnoemelijk kleine kansen om iets te winnen, maar ik vind dat ik 'evenveel kans heb dan de anderen' om te winnen. Vooroordelen dus. Net zoals veel mensen denken dat 2 x een 6 gooien met een dobbelsteen veel moeilijker is dan bv een 3 en een 5 gooien.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
lekker ding zei:
Maar LLL, nu begrijp ik je niet.

Jij begint met jou uiteenzettingen en dat je het allemaal niet gelooft. Is je goed recht en dit topic gaat over sekswerk tijdens corona.
Dus lijkt me logisch dat men hier reageert op jou bevindingen. Als jij er niet mee begonnen was dan was het gewoon gebleven van nou ik doe het niet en de ander wel.

Recenseren doen we op de plekken waar het hoort. :)
Inderdaad, lekker ding heeft toch gelijk? Sekswerk in tijden van corona. Wat verwacht je in een dergelijk topic? Toch geen RECENSIES????? Die post je bij de topics over de meiden. Hier is de discussie over ja/neen seks in coronatijd ON topic, en een recensie zou OFF topic zijn. Maar de waarheid kwetst, en sommigen horen liever geen waarheden over risico's.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Barebackdudeback zei:
Volledige onzin. Feit is dat neuken zonder condoom een risico met zich meebrengt maar dit niet vergelijkbaar is met corona. Los van de gezondheidsrisicos is de economische impact van corona niet te vergelijken met een SOA.

Daarnaast is het onveilig neuken een risico voor iedereen die dit risico neemt. Bij corona vallen de slachtoffers OOK bij de mensen die GEEN risico nemen.
Als je een hoertje zonder neukt en je krijgt een SOA geef je niet gelijk andere de SOA omdat je boodschappen gaat doen.
Toch even corrigeren, want statistiek en logisch denken, dat is duidelijk niet het sterkste punt van Barebackdudeback.

De economische problemen en de bloedbaden die in het leven van honderduizenden mensen gaan achterblijven, beste BBDB, worden NIET veroorzaakt door corona. Dit alles wordt namelijk enkel en alleen veroorzaakt door DE MAATREGELEN die ons eenzijdig worden opgedrongen en waarvan een flink stuk totaal niet significant is om een epidemie in te dijken, maar wél enorm significant is als het er op aankomt om het sociale en economische leven kapot te maken. Voorbeeld: de horeca sluiten op een bepaald uur. Geloof jij echt dat een virus wakker wordt bv om 23 uur? Nee, 'men' wil de zatte mensen vermijden, omdat die op elkaar hangen en letterlijk en figuurlijk zeveren. Dan moet je niet de horeca sluiten, maar de zatte mensen sanctioneren. Er zijn duizenden café's waar dat risicogedrag niet optreedt.

Ik ga ook totaal niet akkoord met de bewering dat je bij condoomloos neuken geen anderen in gevaar brengt. Alsof jullie allemaal thuis tegen jullie partners gaan vertellen dat je net XXXX bare in de poes gepakt hebt. Nee, de meesten neuken ook thuis nog hun nietsvermoedende partner. En wie hoertjes condoomloos neukt, pakt voorzeker ook regelmatig wat losse scharrels op de sabel. Die nemen dan ook risico? Haha, ze worden wijsgemaakt 'ik ben safe' of ze vermoeden niet dat hun gelegenheidsaanbidder een hoerenloper is die alles bare volschiet wat hij kan krijgen.

Let op: ik verwijt niemand om bare te neuken. Het wordt meer gedaan dan men gelooft. Het is de core buisiness van dit forum. Maar doe er dan niet hypocriet over.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
je zit hier op een nzc forum en piept over het risico van nzc, mag,..
maar waarom?
corona, ik moet afstand houden van mijn moeder, op mijn werk, feitelijk overal.

ik verlang terug naar cwp, die had hier allang een slot op gezet.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
albert indepoes zei:
Degenen die hier steigeren, en reageren om mijn reactie, proberen zich er gewoon uit te lullen, omdat jullie graag condoomloos willen neuken.

Meer dan de helft van de klanten van hoertjes vraagt dat. Probeer maar eens in te schatten wat voor een superverspreiding van SOA's dat zou worden als die daar allemaal op in zouden gaan. Die met een SOA besmette mensen hebben vervolgens seks met vele anderen (het gaat hier over hoertjes en hun klanten die met iedereen bare willen) en wellicht neuken zij ook nog thuis. Met hun partners, die waarschijnlijk ook op een ander nog neuken, misschien ook wel zonder condoom. Dit onderschatten jullie welbewust, want het is de hobby.

De coronatoestand is heel anders. Je besmet niet zo maar iemand. Ten eerste is er hier niemand die me kan vertellen welk een kans (o,oooo...) je loopt als je iemand tegenkomt die besmet zou zijn, om zelf besmet te geraken. Ten tweede is de kans dat je iemand tegenkomt die besmet is, ook al 0,0000... want we praten nog altijd over een kleine minderheid besmette mensen in de gehele bevolking. Bovendien zitten de besmettingshaarden niet stochastisch verspreid over de bevolking. Het is intussen al geweten dat bepaalde bevolkingsgroepen een veel hogere concentratie hebben. Als je die twee kansen met elkaar vermenigvuldigt, krijg je de kans op besmetting. Twee getallen kleiner dan 1 vermenigvuldigen, levert altijd een kleiner wordend getal op. De kans op corona overdracht overschatten jullie dus.

Het punt is dus simpel: zit niet de heilige boon uit te hangen over corona, als je zelf met je blanke sabel overal in de meisjes wil duiken. Alle andere genoemde redeneringen slaan nergens op. Kijk de feiten in de ogen en leg eerst de hand op je eigen boezem.

Het was natuurlijk te verwachten. Op een NZC forum wil niemand toegeven dat ze grote risicoverspreiders zijn. Het is een hobby. En je aanvaardt die risico's de facto door de hobby uit te oefenen.

Het topic hier, gaat over sekswerk in tijden van corona. Sekswerk en gebruik maken van sekswerk, dat kadert ook in een hobby, namelijk 'naar de hoertjes gaan' met of zonder condoom. De meisjes aanvaarden de risico's omdat ze anders financieel ten onder gaan. Maar er zijn genoeg wandelaars die op de meisjes afkomen, en die aanvaarden ook het restrisico. De kans dat je bij een hoertje dat je bare gaat neuken een SOA oploopt, is veel groter dan de kans dat je daar corona gaat oplopen, tenzij je wil zoenen als een gek en mekaar in het gezicht gaat hoesten.

Het is eigenlijk wel 'straf' dat er hier enkelen zitten die sekswerk in coronatijden verontrustend vinden, maar neuken zonder condoom in alle tijden niet. Dit kadert volledig in de interpretatie van statistieken door onwetende mensen. Ik zie een verkeersongeval, maar ik denk daar verder niet bij na want ik ben een goede chauffeur en 'het zou toch een groot toeval zijn' mocht ik ook een ongeval krijgen. Ik doe mee aan de lotto, met onnoemelijk kleine kansen om iets te winnen, maar ik vind dat ik 'evenveel kans heb dan de anderen' om te winnen. Vooroordelen dus. Net zoals veel mensen denken dat 2 x een 6 gooien met een dobbelsteen veel moeilijker is dan bv een 3 en een 5 gooien.

Zelden zoveel ONZIN gelezen!

Wanneer we NZC accepteren we BEIDEN een risico.
Wanneer jij de maatregelen aan je laars lapt, besmet geraakt (zelf zonder het te weten) en iemand besmet heeft die andere er niet voor gekozen!
PUNT UIT!

De kans een SOA te krijgen door te NZC is trouwens ook vele malen kleiner dan de kans om besmet te raken met corona!

Het is door randdebielen van uw soort dat we volgende maand weer in een totale LOCKDOWN zitten met alle mogelijke economische schade.
Het onvermogen van sommigen om zich in te leven in de situatie van kwetsbaren is triestig.

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
albert indepoes zei:
Ten tweede is de kans dat je iemand tegenkomt die besmet is, ook al 0,0000... want we praten nog altijd over een kleine minderheid besmette mensen in de gehele bevolking. Bovendien zitten de besmettingshaarden niet stochastisch verspreid over de bevolking.
Landelijk momenteel 840 per 100.000 besmettelijk, dat is bijna een procent. In de grote steden ongetwijfeld ruim boven 1 procent.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik had het nog niet verteld : ik was begin augustus in Amsterdam en bezocht de wallen. Ik stapte binnen bij een thaise dame, gewoon even om te zien hoe het zou gaan. Het werd sex, met condoom, met mondmasker, en in doggy style. Zo is het allicht veilig, maar gezellig is anders...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Mijn nog niet overkomen met mondkapjes tijdens de sex..
Alleen een paar keer werd mijn temp gemeten en naar gevraagd of ik geen verschijnselen had ofzo..

31 aug 2016
1.194
112
tijdens de voorbespreking met een dvp (app of bellen ) vraag ik of ze er extra voorzorgsmaatregelen op na houdt !
het is van alle tijden dat als je ziek ben niet ga neuken .dus nu ook niet !
als blijk dat ze extra voorzorgsmaatregelen op na houdt haak ik af ook bij dvp waar ik vaker ben geweest !
ik meld haar dan dat ik er niet in geloof dat het geilzellig ga worden . dat ze mij altijd mag appe als ze van ouds werkt
sommige houden vast aan die regels , maar heb het al 3x meegemaakt dat de dame naderhand zelf haar voorzorgregelen over boord gooit !

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Albert in de poes schrijft heel veel maar o.a dit.

Wie zegt dat at niemand wat wil toegeven....
We weten allemaal op dit dat we een risico lopen met onveilig vrijen dus graag niet generaliseren.

Naar het ging hier om sex tijdens de corona epidimie....
Hoe je er ook in staat als volger of in een ontkenning zit of wat dan ook.
Ik heb ook aardig wat dates gehad de afgelopen maanden en vooralsnog niets opgelopen en de mannen die ik ontmoet heb op
gangbangs ook niet anders ging ik er vsn uit dat ze dit wel zouden melden.
Ik heb me 1 keer laten testen vanwege vage klachten maar de uitslag was negatief.

Laat elkaar in zijn waarde alhier, leef en geniet zover je wil en kan gaan. Dit jaar is al helemaal niet zo vrolijk.
En laten we hopen dat het spoedig weer normaal is.

Fijn weekend.

LD.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
DriverT zei:
Zelden zoveel ONZIN gelezen!
Lees dan je eigen teksten enkele keren, dat compenseert dan al een beetje jouw gebrek aan ervaring met het lezen van onzin.

DriverT zei:
Wanneer we NZC accepteren we BEIDEN een risico.
Ga toch kakken jongen... De NZC adept die thuiskomt na een date, en daarna zijn vaste partner bare neukt, vraagt uiteraard eerst of die partner dat risico accepteert.... Denk eens even na: hou je hoofdje wat schuin, dan loopt het beetje verstand aan één zijde samen. Dat vergemakkelijkt het denken.
DriverT zei:
Wanneer jij de maatregelen aan je laars lapt, besmet geraakt (zelf zonder het te weten) en iemand besmet heeft die andere er niet voor gekozen!
PUNT UIT!
De kans om zonder maatregelen te nemen, besmet te geraken is niet zoveel groter dan de kans om mét maatregelen toch ook nog besmet te geraken. Je bent gewoon geïndoctrineerd door wat men vertelt, niet gehinderd door veel eigen kennis ter zake. Heel Belgie loopt al wekenlang rond met maskertjes en de cijfers stijgen steeds meer. Moeten die dan niet dalen? Bovendien is wetenschappelijk aangetoond dat iemand die besmet is zonder symptomen te vertonen, een erg minieme kans heeft om anderen te besmetten. Hoe ga je die andere besmetten??? Leg eens uit hoe groot de kans is om in het voorbijlopen op 50 cm iemand te besmetten. Bereken dat eens, dat ik kan zien dat je wetenschapper bent.
DriverT zei:
De kans een SOA te krijgen door te NZC is trouwens ook vele malen kleiner dan de kans om besmet te raken met corona!
Dat is de FABEL waar je jezelf mee wapent als jouw hormoontjes dansen en als je dat leuke meisje bare wil volschieten. Probeer het maar eens uit he, wat je hier voor onzin uitkraamt. We praten hier op dit forum bij NZC toch wel degelijk over neuken met hoertjes he? Neuk eens honderd hoertjes die met iedereen bare neuken. Denk je zonder SOA uit dat avontuur te komen? Passeer dan eens 100 mensen zonder masker en kijk of je corona hebt. Ik weet welke kans de grootste is hoor.
DriverT zei:
Het is door randdebielen van uw soort dat we volgende maand weer in een totale LOCKDOWN zitten met alle mogelijke economische schade.
Het onvermogen van sommigen om zich in te leven in de situatie van kwetsbaren is triestig.
Het is door randdebielen van uw soort dat de angstinductie van enkele vermeende experten blijft werken. Wees gerust, de eerste lockdown was een overreactie en totaal overbodig. Men had met een paar simpele maatregelen net hetzelfde effect kunnen bereiken, zonder de immense schade aan de samenleving die we nu hebben. Een tweede keer gaat men dat niet meer op die manier riskeren, daar is gewoon geen geld voor. En het heeft ook geen zier opgebracht, want kijk, covid is er nog altijd. Het onvermogen van mensen als U, om logisch en zelfstandig na te denken, kan niemand U kwalijk nemen, want dat hangt grotendeels samen met (een gebrek aan) intelligentie en ontwikkeling. Het bovenhalen van termen als 'randdebielen', wat ik graag dus even overneem, getuigt wél van weinig opvoeding en respect naar andere mensen toe. Het zou best wel eens kunnen zijn dat een randdebiel als ik (volgens U) in de realiteit heel wat hoger in de betreffende professionaliteit zit dan jijzelf.

Anderen verwijten dat zij risico's nemen en onverantwoord gedrag vertonen, terwijl je zelf op een ander vlak net hetzelfde doet, dat heet HYPOCRIET zijn. Jouw eigen risicogedrag minimaliseren, dat heet ofwel dom zijn, ofwel jezelf sussen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
lekker ding zei:
en vooralsnog niets opgelopen en de mannen die ik ontmoet heb op
Ik heb me 1 keer laten testen vanwege vage klachten maar de uitslag was negatief.
Daar moet je vooral van uitgaan, dat zij het wel zouden melden... Als ze het al weten dan nog.

Laten testen vanwege vage klachten? En dan toch naar gangbangs gaan, bare hoogstwaarschijnlijk.

Overigens, de discussie gaat hier NIET over de risico's van bare seks. Die zijn slechts ter sprake gekomen in dit topic, nadat men begonnen was met te hameren op 'het onverantwoord gedrag' van mensen die in coronatijden naar een sekswerker gaan of als sekswerker werken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
[/quote]
Daar moet je vooral van uitgaan, dat zij het wel zouden melden... Als ze het al weten dan nog.

Laten testen vanwege vage klachten? En dan toch naar gangbangs gaan, bare hoogstwaarschijnlijk
[/quote]

Nou je bent blijkbaar een voor ingenomen persoon en je doet aanname's wat ik zelfeen verschrikkelijk woord vind.

Tijdens mijn vage klachten deed ik even niets en ja neuken doe ik altijd bare. ;) met of zonder Corona.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
ik neuk al 30 jaar zonder, en in mijn begintijd gemiddeld 3 vrouwen per weekend, ook in de tijd dat hiv en aids in opkomst was.heb ooit 1 maal een clamydia gehad.
geluk?! wie zal het zeggen, misschien net zoveel geluk als dat ik langs 100 mensen loop en geen besmetting oploop.

echter, als popper verslaafde weet ik wat het is om met vollopende longen te gaan liggen en te proberen te slapen.
dat gaat niet.
en voor de gene die niet weet hoe een longonsteking aan voelt, neem een rietje in de mond, plak je neus dicht en doe 100 knie buigingen.

covid is vele malen erger..

ik heb er geen probleem mee als iemand er niet in gelooft, maar laat de ander wel in zijn waarde die er wel in gelooft en er ook naar handelt.

en neuken zonder condoom,.. ik denk dat ieder hier in zijn achterhoofd heeft, vroeg of laat krijg ik iets wat niet, of nauwelijks is op te lossen met meds, maar welke soa dan ook, we kunnen nog steed onze familie knuffelen, handen schudden, zingen in de kerk, naar concerten gaan etc, etc, etc

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
Ik ben best heel voorzichtig met covid.
Eén keer per week neem ik een risico door mijn (vaste) dame te bezoeken. Daarbij zijn we enigzins voorzichtig, bijvoorbeeld niet zoenen. Uiteraard wel zc.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
nestorix zei:
ik neuk al 30 jaar zonder, en in mijn begintijd gemiddeld 3 vrouwen per weekend, ook in de tijd dat hiv en aids in opkomst was.heb ooit 1 maal een clamydia gehad.
geluk?! wie zal het zeggen, misschien net zoveel geluk als dat ik langs 100 mensen loop en geen besmetting oploop.

echter, als popper verslaafde weet ik wat het is om met vollopende longen te gaan liggen en te proberen te slapen.
dat gaat niet.
en voor de gene die niet weet hoe een longonsteking aan voelt, neem een rietje in de mond, plak je neus dicht en doe 100 knie buigingen.

covid is vele malen erger..

ik heb er geen probleem mee als iemand er niet in gelooft, maar laat de ander wel in zijn waarde die er wel in gelooft en er ook naar handelt.

en neuken zonder condoom,.. ik denk dat ieder hier in zijn achterhoofd heeft, vroeg of laat krijg ik iets wat niet, of nauwelijks is op te lossen met meds, maar welke soa dan ook, we kunnen nog steed onze familie knuffelen, handen schudden, zingen in de kerk, naar concerten gaan etc, etc, etc

Oom Frans rookt al heel zijn leven straffe sigaren, is 85 en nog steeds niet dood.

Een argumentatie die steunt op gebakken lucht. Ik ga er over ophouden, want het is duidelijk dat fans van bare neuken sowieso hun risico's minimaliseren in hun mind EN in hun uitleg.

Wel jammer dat je je redenering wil ondersteunen door te praten over hoe erg covid wel is, en daarmee ontwijk je dan doelbewust de kern van het gesprek die ging over de kansen om covid op te lopen bij seks. Logisch redeneren... het is niet het sterke punt van veel mensen.

Terug
Naar boven