Ruby - Den Haag rose passage k6.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ja zowel gisteren als de 1e x zat ze op 128k1. Misschien heet ze zo ook. Toen ik me bij de 1e x me voorstelde zei ze vluchtig katty.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Vorige week liep ik even in de Geleenstraat rond. Het gordijntje van dezelfde kamer is dicht een ronde verder stond ik oog in oog met deze dame. Ik was er al een paar keer geweest en zoals altijd kon ik naar binnen. Op #12 klopt wat Paultje59 schreef het is Ruby. Het is een blonde stoot van rond de 45 schat ik. En dit keer mooie laarzen aan.

Binnen een warm onthaal 140 afgerekend en zoals vanouds leidde ze me om uit te kleden en te wassen. Ze is erg op hygiëne gesteld en fluisterde geil ga je main kontje volspuiten? Mijn gun stijgende van. Op bed kwam ze naast me liggen streelde me en zoals ze zei roestig beleefde ik ern ware geile vrijpartij en ze had de cumgun snel gevonden. Lekkere grote piek noemde ze hem.

Die werd heerlijk genilfisked en daar kreunde van en snel rimde ik haar en merkte haar verhoogde zuigintensiteit op. Naar verwachting ging ze op mijn cumgun zitten en begon er rustig op te rijden. Heerlijke billen om lekker vast te pakken als neukteugels. Vervolgens ging zij op der rug liggen. Haar pijpen vind ze niet gewenst maar lekker tongen met haar openstaande neukgrot hmmn dat krolse katje werd zo geil. Ze smeekte kom lekker met je grote piek die in main koentje en spaut lekker veel sperma in main koetje. Zoals ze dat in een beetje gebrekkig Nederlands smeek zo geil ik van wordt. Dat standje is heerlijk met deze ontdooide latina. Cumgun pompte dieper in haar neukgrot benen in mijn nek tussendoor lekker tongen. Na een harde stoot loste mijn cumgun in de diepte van haar amazone zijn zaadsalvo's af. Ahhh kreunde ze lekker main koetje volspauten met veel saad! Mocht der lekker doorsmeren en lekker nog nagetongd. Ze vraagt nog steeds of ik een vriendin heb. Tsja zei ik ik best wel je neukvriendje worden. Dat vond ze ook leuk.

Ik ging even later voldaan de straat uit.

Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Op welke kamer zat ze? Toch niet 128 k1, want daar zat Ruby?
N.a.v. onze haagse messenger Paultje voor de goede orde mijn eigen 1e ervaring gerapporteerd. Het gaat om Ruby. Zoek is om de oude recensie die @Handycarp gestart is samen te voegen en ook bij de links van de katties van de Geleenstraat.

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ben ook geweest heeft zij een muisje op de kont staan getatoeëerd was een goeie ervaring deed goed ben niet heel goed in recensies schrijven maar ze zij dat ze niet met iedereen nzc doet waar niet of dat waar is 😇zijn er nog recente ervaringen met Ruby

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste Spiering,

Waarom probeer je het zelf gewoon niet als je Ruby interessant vind. Geen aanval op jou hoor, maar op GR heb ik je al voorzien van antwoorden op je pm vragen. En hier zijn er meerdere leden, die hun ervaringen met haar deelden.

Als dan interesse heb dan heb ik een tip. Je gaat naar haar als ze aanwezig is. Kom je schoon aan geurtje erop en met een vriendelijke benadering, ga je voor 100 binnen. Merk je dat het klikt, dan kan je altijd vragen of NZC mogelijk is voor meer. Als je dan ca half uur plezier heb gehad dan heb iets om hier en bij GR over te schrijven. Dat wordt eerder gewaardeerd dan al die doorvragen. Dat irriteert andere leden.

Alvast veel plezier met deze blonde stoot.

CG

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Beste meneer Gumgiver zie het niet als een aanval ben bij haar geweest 20 april heb ik ook geschreven niet zo uitgebreid en gedetailleerd maar een poging gedaan en ja ik heb lekker gehad met die blonde stoot ze had een tatoeage van een muisje op de reet denk dat het de zelfde was waar jij het over had Ruby dus groetjes

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Die Mickey mouse had ik vandaag weer gezien.. ik was voor een personeelsfeest weer de stad in gegaan. Een vergissinkje in tijd liep ik naar de Geleenstraat. En daar was ze. Ze was zich aan het opmaken en de bezetting was matig. Maar goed Ruby is er.

Ik kwam binnen en er verscheen ern glimlach. Ze heeft der uitstraling niet mee maar als ze lacht veranderd ze in een sexy blonde vamp. Afrekenen 150 en een wasje vooraf. De cumgun blonk enorm. Deze dame had mooie rode overknee boots aan. Die deed ze uit. Was er al een paar keer geweest maar deze keer wou ze een massage. Daar was ik 10 minuten zoet mee en ze genoot daarvan. Ik wist dat ze mijn beharing mooi vind en vooral mijn benen. De rug gemasserd maar hmm wat een heerlijke berg landschap en die werden hoger. En mijn massage werd dus omgezet in rimmen. Hmmm war deze blonde vamp geil kreunend lekker in kontje neuken. Ik was dat gekwispel van de cumgun zat, pikomhoog dacht ik. Ik moest wel rustig beginnen, want ze vertelde me dat ze enkel bottom klanten heeft. Dat ging zeker stroef zonder glijmiddel. Met poppers ging het geleidelijk aan makkelijker. Heerlijk weet in der ass pussy. Was ff vergeten dat oor likken niet haar ding maar haar neuken en der nek likken maakt haar gek. Tussendoor 69 en ze kreunde van genot hoe ij haar lik. Iedereen mag over CG denken vrouwenkutjes beffen en op die manier haar asspussy rimmen. Die stond helemaal open.klaar voor de paal sessie hunkerend om door de harde loop van de cumgun gepaald te worden. Doggy style gedaan en snel.plat doggy en daar ging onder cumgun flink broeien. Al was de afspraak niet erin spuiten. Haar magische zoog zo hard voor de countdown maakte deze space x starship een valse start. Toch een mooie kwak op der rug gespritzt.

Ze vond het nier erg. Vertelde wel dat een klant bij vorige keer mijn zaad op zijn condoom had. Maar zei maak je niet je neuk mijn kontje lekker. Volgende keer kan het na 4 uur in de middag. En dat komt zeker weer.

CG

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Hah micky mouse was weer goed dus laaste keer ben ik geweest denk 2 weken terug ze was vrij los zeg maar vroeg aan haar of ze ook thuis ontvangt ivm met m'n werk tijden maar nee maar je bent niet in haar kont gekomen ik mocht haar wel volspuiten laaste keer ga van de week weer proberen de vol te spuiten

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat was half in der asspussy en half op der rug. Dit had te maken omdat ze net begonnen was. Ze vertelde me dat na mijn vorige keer een klant zaad op zijn willy geert had. Ik mag der volspuiten maar dan liever na een uur of 4. Een andere good to know is dat ze altijd vraagt of ik een relatie heb. Als ik ja zegt speur ik ern licht teleurstellende blik. Spiering ze boter geil als je der goed rimt: tong penetrate, lekker zuigen op de planetaire schijf van haar neukster. Ze kreunt zo geil he. Alvast veel plezier Spiering.

Terug
Naar boven