Ruby - Den Haag rose passage k6.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Heel verstandig. Als het nou met jouw telefoon was..die Yessy uit Amsterdam wilde dat ook ( absoluut geen bare) maar gelukkig kwam ze daarmee tijdens whatsapp contact. Kwam dus niet tot een date. Wil mijzelf niet online terugvinden.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Als ze je met je eigen telefoon filmen is het geen probleem.
Paloma heeft mij ook gefilmt met mijn telefoon terwijl ik haar pijpte ed. En van wat ik van haar begreep doet ze dat met elke klant die dat wil.
En heel veel shemales vinden dat geen probleem. Je kan het ook in hun advertenties zien. Veel van die sexfoto's zijn met hun klanten gemaakt.
Paloma poseert ook nog eens zonder problemen. En op feestjes met een paar biertjes op gaat ze ook los en laat zich filmen.

Laatst bewerkt:

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Goedemiddag allemaal
Ben effe weg geweest maar ik vroeg me af of m'n favoriete Blonde stoot Ruby er nog is en of ze nog steeds beetje het zelfde doet bedankt zal ik zeer spoedig langs gaan en een verslag doen

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Kan iemand laten weten of Ruby op nr 128 blonde trans vandaag aanwezig is dan ga ik niet voor niks thx

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Gisteren bij Ruby blonde trans op nr 128 in de geleenstraat in DenHaag even voor de duidelijkheid
Ze stond er weer lekker geil te zijn ik kwam binnen ze heeft een bepaalde blik om je naar binnnen te lokken na een grondige was beurt door haar soort van liefdevol gedaan ging ze op de knieën en naam m'n lul in de mond en deed een deeptroath zo lekker verder op het bed en ging op de knieën zitten kont omhoog en vroeg haar kont te likken chupa mi culo zij ze uit gedaan en m'n tong er in gestopt beetje zuigen op die kont gaatje en ze word helemaal gek eb geil m'n lul de ingeramt door mas duro gilde ze papi papi geweldig spoot r helemaal vol geen condoom gezien ik ga met dr afspreken keer privé heb d'r nr gekregen bel een een keer vroeg ze heeft iemand van jullie al een keer privé date gehad ik hoor het dit was m'n avontuur hoop dat het goed geschreven is en in de goede plek groetjes

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Spiering mogen die raam meiden in Den Haag, net als in Amsterdam, ook al niet adverteren?

Terug
Naar boven