Ruby - Den Haag rose passage k6.

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Zijn er ergens foto's van deze dame op een profiel te vinden of moet je echt langslopen wanneer ze aanwezig is?

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Laaste weer geweest was weer zeer goed alles NZC het valt me wel op hoe erg ze de best doet om je te overtuigen dat je de enigste bent bij wie ze zo doet vraag me af of ze ook laat opnemen durfde het niet te vragen

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Was bij haar geweest weet niet wat jullie ervaring is de laatste tijd of dat iemand nog langs is geweest maar oké ze wenkte me van kom je gordijnen waren al dicht maar ze stond er naakt achter de gordijnen denk dat ze klaar was zag net haar borst ging naar binnen effe babbelen en gaf haar 100 goed wassen zeg ze op bent begint ze boven me te hangen mat de tieten zuig er op daarna pijp ze me als een Dyson echt werkelijk geneukt in alle positie en haar doggy vol gespoten echt een sex monster leuk detail heb de nr gekregen en ga d'r zeker een keer bellen kijken wat nog meer mogelijk is

Jan de wipper

Toogplakker
31 mei 2021
33
1
Was bij haar geweest weet niet wat jullie ervaring is de laatste tijd of dat iemand nog langs is geweest maar oké ze wenkte me van kom je gordijnen waren al dicht maar ze stond er naakt achter de gordijnen denk dat ze klaar was zag net haar borst ging naar binnen effe babbelen en gaf haar 100 goed wassen zeg ze op bent begint ze boven me te hangen mat de tieten zuig er op daarna pijp ze me als een Dyson echt werkelijk geneukt in alle positie en haar doggy vol gespoten echt een sex monster leuk detail heb de nr gekregen en ga d'r zeker een keer bellen kijken wat nog meer mogelijk is
Klinkt goed Maar ,Hoe ziet deze dame eruit wat is haar leeftijd ?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Mij oma ziet er dan weer ouder uit dan ze is , maar daarmee weet je nog niet hoe oud ze is. Toch?

Misschien kan je iets antwoorden als "ze ziet eruit als 40, maar ik denk dat ze stiekem wat ouder is".

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste @Spiering,

Het gaat over een transgender dame en die plaats je in de topic ramembuurt Zuid Holland. En het aparte daarvan is dat jij, in een ander bestaande topic over haar, die in de juiste rubriek staat, ook al iets bijgedragen heb.

Wat wil je hiermee bereiken? Suggestieve vraag wordt je graag afgeschoten, door leden die niet op transgender dames vallen? Je kan het ook gewoon vragen hoor. Dat doen er enkele maar al te graag.

CG

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ik schrijf geoon iets wat ik mee maak let niet echt o topics of onder werpen merk wel dat mensen bekritiseren hier ook een topical kan zijn vraag voor de rest niks had ook een vraag gesteld in een ader onder werp ja met spelfouten mensen vinden het leuker daarop te letten dan het vraag gedeelte maar have fun ieder z'n ding en toetsenbord helden daar heb kk niks mee geniet er van

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ja zeker was er later op de dag ze begon al met de kont tegen me aan te duwen toen ik binnen kwam gewassen gaan liggen en eigenlijk haar haar gang laten gaan zij pijpt echt zo goed daarna kwam ze boven op me zitten en hop daar ging ze met de losse heupen daarna misio hield het niet lang vol en kwam hard klaar in de geile kont daarna gekeken hoe ze zich wast moest gaan want had nog een laaste klant rond 17 uur was kort maar lekker en geil

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Spiering mooie recensie over deze blonde latina. Altijd als ik kom zegt ze "jij spuiten in mijn kontje" en ze herhaald dit en wordt daar geiler van. Ik snap dat je daar graag heen gaat. 😁

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Ja het is een geil Ding zeker vooral als ze d'r kont omhoog gooit gezicht plat op bed en doggy d'r kont hard heb ook nog een Andere Trans in het hofje tegenover de pisbakken een donkere ook uit Ecuador

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Je bedoelt volgens mij de blonde gebruinde chikyta. Mega ass tattoo en aan der gezicht te zien vrij oud. Als je die bedoelt daar pas ik voor. De rest in het hof doen niet aan nzc.
Je kan trouwens beter je antwoord in een pm sturen want hier gaat het over Ruby. Anders wordt het verwarrend voor andere lezers. 😉

Spiering

Toogplakker
13 apr 2024
42
17
Vraagje Heeft iemand van jullie wel eens wat gefilmd ze zij Ruby de laaste keer tegen mij zullen we filmen maar met haar telefoon ik dacht nou laat ik dat misschien maar effe niet doen iemand ervaring mee met haar

Terug
Naar boven