Ruby - Den Haag rose passage k6.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Vorig weekend bij deze trans naar binnen geweest nadat ze aan het raam positief antwoordde dat nzc mogelijk was.
Was een heerlijk verblijf, super relaxte date gehad.
Ik haar zc geneukt, zij mij mc maar toen ze zag hoe schoon mijn kontje was zei ze dat ze me de volgende keer ook zc wil neuken.

Laatst bewerkt door een moderator:

Royw73

Snuffelaar
17 mei 2019
11
0
Handycarp zei:
Vorig weekend bij deze trans naar binnen geweest nadat ze aan het raam positief antwoordde dat nzc mogelijk was.
Was een heerlijk verblijf, super relaxte date gehad.
Ik haar zc geneukt, zij mij mc maar toen ze zag hoe schoon mijn kontje was zei ze dat ze me de volgende keer ook zc wil neuken.

En hoeveel betaalde je hiervoor als ik vragen mag?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Zeker weten Paul? Ik heb haar gisteren ook niet gezien en ben er op meerdere momenten geweest.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Of ze er gisteren wel of niet was maakt in feite niet meer uit.
Vandaag was ze er, maar dat maakt ook niet meer uit.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren middag liep ik in de Geleenstraat. Na een vakantie toch nieuwsgierig naar deze straat. Een paar dames aangesproken maar dat was enkel standaard en geen verdere extra's. Aan het eind zit een blonde trans en die heb ik daar vaker gezien. Maar altijd een onvriendelijke blik en soms afwijzend. Dit keer kwam er een leuke lach af. Het zat nog niet in mijn gedachte om daar eens even polshoogte te nemen. Na een paar contact pogingen met kinky.nl in de buurt toch er heen gelopen want op zich ziet deze trans prima uit: blond, blanke huidskleur, mooie kinky outfit met overknee boots.

Even gesproken en ze beloofde me dat ik voor 100 euro zal genieten. Binnen afgerekend en ze kwam heel vriendelijk over. Enkele donpers waren geen zoenen en alles met condoom. Zo begon ze de cumgun met condoom te pijpen mja daar kreeg ze de loop niet direct in oorlogssterkte. Moch aan haar andesgebergte sabbelen en de 2 piekies liefst zo rustig mogelijk aan. Dame is een leidende type en wist me goed te dirigeren en liet me op mijn wens haar ass likken. Op der rug kon ik mijn tong diep in duwen en daar genoot ze van. Voelde best strak en af en toe een likje over haar zaadknokkels en haar spermaklitje. Toen ze mijn cumgun zag pakte ze snel de glijmiddel en die werd in haar neukgrotje met beide handen erin geëscorteerd. Heel rustig en steeds dieper maar met condoom en dat voelde als bijna zonder. Inmiddels ging de condoom voor de 4e x af en legde me op mijn rug. Haar handen gleden over mijn borst en haar glimlachen werden sexier en ondeugende. Moi man zij ze en klom op me. Liet me tieten likken en mijn cumgun werd met glij gemasseerd. En tot mijn verbazing ging ze met haar heerlijke ass bare op mijn cumgun zitten. En begon hem heerlijk te berijden. Geil zei ze pak me doggy en zo ging ze gebukt voorop zitten. En de gun ging weer blanco erin en ze zei niet in spauten. Even later begon ik te stoten en ze had de cumgun goed bekneld. Wat een heerlijke ass en doordat dit de 1e keer is koos ik ervoor om volspuiten te laten. Ik voelde de gun de zaadsalvo's voorbereiden. Misschien iets de laat trok ik hem eruit en ahhhh er kwam een flinke straal uit heerlijk was dat

We hadden nagepraat om elkaar te leren kennen en ik denk dat ze bare niet zomaar doet. Ben er 25 minuten binnen geweest voor 100 euro.. als ze bij dec volgende keer gaat zoenen dan gaat ze me vaker zien en voelen.

CG

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik noem altijd het beestje bij de naam. Dus geen clit etc. maar een lul. Een echte vrouw heeft een clit.

MarcoV

Snuffelaar
7 mrt 2017
11
9
Ik kan dit beamen. Ben er afgelopen zaterdag geweest. Pijpen was zonder maar neuken met. Overigens heb ik niet om bare gevraagd. Doe dit meestal pas als ik vaker bij iemand ben geweest. Bij binnenkomst gelijk heerlijk tongzoenen. In de 1e recensie staat dat diegene niet wilde zoenen. Denk dus niet dat het om dezelfde gaat.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Klopt Paultje59 en die is top. 1x geweest toen ze zich ook bare liet naaien tegenwoordig is ze top. Dus die is het niet.

En die andere katty is het ook niet.
Die is volgensmij ook in de Geleenstraat in de kamer boven boven de inham.

De katty waar ik over had is blond klein met een Europees uiterlijk. Draagt meestal zwart outfit met overknee boots. Zit in de kamer waar vroeger daphne zat

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik was gisteren middag in de Geleenstraat. Zat meer in den suerte bar dan in de straat. Half vijf trof ik katty. En bood voor half uur 150. Moest ff gepd halen terug helaas gordijnen dicht. 2 rondjes verder stond ze achter gordijn te kijken en vroeg jij komma?

Het was 5 uur geweest en kon nog naar binnen. Wassen moet je goed doen daar is ze steng in. Op bed eerst haar heerlijk gepijpt maar her bot schoot er niet in. Haar ass likken was heerlijk en werd door poppers geiler en zij werd ook geiler. Ze er lekker op mijn face zitten. Hmmm heerlijk smullen was dat. Toen wou ze mijn cumgun nilfisken en ik kon haar lekker verder rimmen. Toen wou ze lekker geneukt worden en spontaan begon ze me te tongen en dirty words vingen mijn op van deze fluisterende blonde vamp. Op haar verzoek rustig beginnen. Met popper tegen haar neus gaten plagende assplay gegeven en ze opperde kom in main pussy. Rustig glee ik erin weer likken aan haar heerlijke tieten en botergeil gingen we tongen. Hmm zo is een missio standje perfect. In haar nek sleutelbeen en oren is gevoelig. Maar ze werd er wel botergeil van, trok me naar me toe terwijl de cumgun haar asspussy op harde stoten trakteerde. Haar geile zin "kom spaut lekke in main kontje" galmde door mijn gehoorgangontsteking, de trommelvliezen versterkte de bij hijg geluiden van haar. Mijn brein gaf de stoot troepen een sein om de zaadsalvo's in haar neukgrot te lossen. Ahhh was zo botergeil ik spoot zo haar zaadvragende ass vol. Volgende x kom ik eerder in de middag. Ze is meestal in de ochtend tot in de middag. Was een heerlijk bezoek van dik 20 minuten. Klasse van haar want ze appte naar haar chauf dat ze later klaar is.

CG

Terug
Naar boven