PREP

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Wie van jullie is aan de PREP of weet welke v eraan zit…
Dat was ik mij aan het afvragen daar ik aan PREP probeer te komen, zoals nog mijn hobby verder te zetten met iets meer zekerheid.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
i am straight but i have to travel for my work a lot .Sometimes taking me to parts of Africa Asia and Middle East. In Africa and parts of Asia
30% and more or working girls have contracted HIV so it's vital in these areas to use Prep.
I use it in Africa, Asia and the Middle East. The first day or two you take it you can get (as I did) a slight headache or a temporary stomach upset. The headache and or upset will be gone by the 3rd day approximately .
You can get in Belgium but I use the generic ones from Pulse Clinic in Bangkok as they cost about €1 a day.
You must be careful to take the pill at the same time each day and keep taking them for 5 days after your last sex encounter.
Bareboy

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ja het is een betrouwbare clinic (geen winkel). Je wordt getest op de dingen die horen voordat je de medicijnen krijgt. Toen ik de eerste keer ging was mijn leverwaarde net aan. Ik wist niet dat dit getest zou worden en had al 2 weken (vakantie) elke dag gedronken. Keren daarna elke keer de eerste dag gegaan en waarden waren wel goed. Er wordt dus wel echt getest. Je koopt gewoon Prep daar in dezelfde samenstelling als dat het hier verkrijgbaar is.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Bedankt. Ja, om hier überhaupt in aanmerking te komen voor PREP is een hele gedoe. Of was jaar of 2 geleden. Sinds toen niet meer geprobeerd.
Dus 2 leden die deze clinic kent. Waar ligt deze? Ben vaak genoeg in BKK.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
They have a few branches of Pulse Clinic in Bangkok and the major playgrounds in Thailand.
I usually go to the branch in Silom Rd. If I go early in the morning before work I get fully STI tested and by late afternoon I get the results my prescription and they supply the pills so a convenient solution.
Bareboy

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Je kan toch gewoon zeggen dat je elke dag bare een gloryhole bezoekt? Ze gaan vast niet mee om dat te checken??? Wat moet je 'aantonen' dan voor je risico gedrag?

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Voor de Nederlanders: https://prepnu.nl/
Wat erg handig is, dat zijn:
- De lijst met prep vriendelijke huisartsen. Sommigen accepteren ook passanten.
- De lijst met apotheken waarop staat welk merk ze leveren en wat het kost. Alleen 6 grote steden zijn opgenomen en een tweetal online apotheken.
Het maakt binnen dezelfde stad uit waar je het haalt, zelfs wanneer het hetzelfde merk betreft. Voordeel van dit overzicht is ook dat je wanneer je bijwerkingen ervaart, je een ander merk kunt proberen. De werkzame stoffen zijn hetzelfde, maar de hulpstoffen kunnen per merk verschillen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Voordat hier iedereen over elkaar gaat rollen bel
Je huisarts zeg dat je veel onbeschermde seks hebt en af en toe een trans haar kont volspuit voila daar is het recept als een donderslag bij heldere hemel! Niet allerlei verhaaltjes aub dit is de enige weg

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik zelf neuk eigenlijk met grote uitzondering niet zonder condoom. Heel af en toe een keer als ik het echt vertrouw en ik weet dat de dame niet te veel contacten heeft. Ik weet het. Een risico blijft het altijd.

Wie van jullie neukt met Prep? Geslachtsziekte is nog wel te verhelpen maar HIV vind ik toch wel een risico.
Wie neukt zonder condoom en gebruikt Prep
En wie niet? En waarom?

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Wij gebruiken beiden Prep om iets veiliger onze hobby te kunnen beoefenen. Soa's blijven natuurlijk een beestje waar je heel regelmatig op test

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik neuk met prep het is wat het is en laat mezelf 3a4x per jaarctesten, nog nooit maar dan ook nog nooit een soa gehad van een dvp in de privesfeer wel

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Tropisch instituut? Regelen die in België de prep of hoe zit dat daar?

Heel simpel ik neuk weleens een zuidamerikaanse trans helemaal door midden en die spuit ik zo vol dat de mussen beginnen te tjilpen. Dan hoef je bij de huisarts niet meer veel uit te leggen.

Voormalig lid 13033

Snuffelaar
12 jun 2019
7
5
Hello, ik ben op zoek naar informatie over prep. Ik wil niet met mijn huisarts praten. Ik ben hetero en geïnteresseerd in bare creampie gangbang of dogging met vreemden... Sommige vrouwen nemen prep, maar niet de mannen voor mij... Heb jij nog tips om PrEP te krijgen?

Bareloverfrank

Toogplakker
2 jul 2021
70
70
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik was bij het tropisch instituut vorige week. Gaat er heel relaxed aan toe en hoewel ik ook hetero ben heb ik gezegd dat ik me wel eens vergis in een travestiet. Hebbes dus.

Dat je prep krijgt voorgeschreven krijgt je huisarts ook te weten tenzij je er op tegen bent want het kan bijwerkingen geven. Ik heb de eerste nacht moeten kokhalzen maar verder niks bijzonders meer.
Gewoon gaan halen want je gezondheid is meer waard dan je trots.
Succes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven