Nina - Breda ( vh quickie gangbang )

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Hey denk ik niet, maar zou kunnen. Ik zal het eens vragen. Ik heb haar een tijdje niet gesproken ivm geen locatie en het weer is er ook niet naar om naar buiten te gaan. Ik laat het wel weten

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Vrouw was niet beschikbaar en het is carnaval in deze regio geweest plus rotweer. Heb haar gemaild ik hoop snel reactie te krijgen.

kawah

Toogplakker
22 dec 2015
62
1
ben ook wel benieuwd en altijd in voor een avontuurtje..... je kan ook PB sturen met meer info....

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Ze is er weer! PM me maar ze vraagt 80 a 120 euro (afhankelijk van haar bui) voor een bare quickie. Ze is knap en ze wil het in 'lopende band' doen. Dus achter mijn auto staat ze zonder veel voorspel voorover gebukt ladingen sperma op te vangen in dr poes voor geld. De mijne als laatste ;). Eerste date via mij daarna heb je haar gegevens ook staat ze open voor uitgebreid.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Ze is er weer! PM me maar ze vraagt 80 a 120 euro (afhankelijk van haar bui) voor een bare quickie. Ze is knap en ze wil het in 'lopende band' doen. Dus achter mijn auto staat ze zonder veel voorspel voorover gebukt ladingen sperma op te vangen in dr poes voor geld. De mijne als laatste ;). Eerste date via mij daarna heb je haar gegevens ook staat ze open voor uitgebreid.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Dinsdag overdag 4-4 en vrijdag avond a.s zijn voorlopig de potentiele dagen. Alles goed regelen en kortsluiten is best een lastig klusje omdat iedereen tegenwoordig een druk schema heeft. Kun je niet op die data, niet PM'en want ik word overspoelt! Dank

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als mevrouw zich maar niet weer hier meld en gaat dreigen met aangifte en we overspoeld worden door boze mensen zoals je vorige project... https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=3307
Aangezien de gevolgen bekend zijn zodra er zich zo'n dametje voordoet, ze zal een berg appjes gaan krijgen...

31 aug 2016
1.194
112
CWP zei:
Als mevrouw zich maar niet weer hier meld en gaat dreigen met aangifte en we overspoeld worden door boze mensen zoals je vorige project... https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=3307
.. Aangezien de gevolgen bekend zijn zodra er zich zo'n dametje voordoet, ze zal een berg appjes gaan krijgen...

In een eerdere bericht geef hij aan dat het eerste contact via zijn loopt ...
Pas daarna uitwisseling van gegevens

A

Anonymous

Guest
Heb mij opgegeven maar reactie blijft uit. Is dit voor real?

A

Anonymous

Guest
Hallo willyfrits1,

Heb je al contact met haar gehad?

Gr
RH2017

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
ja we zullen niet voor 6en afspreken. Hou sexjobs ook maar in de gaten. Om biet heel dot topic vol te spammen.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
ja we zullen niet voor 6en afspreken. Hou sexjobs ook maar in de gaten. Om biet heel dot topic vol te spammen.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Kort verslag:
In totaal 4 mannen gehad (wat een hoop fake zeg, fucking hell, hele geile verhalen en dan niet op komen dagen). Was wel erg spannend en voor herhaling vatbaar. Ook aantal forumleden ontmoet, wellicht plaatsen die nog een recensie.

mvg

A

Anonymous

Guest
Ik was er.

Heel positief teamwork want het is nogal een coordinatie om bij schemer een plek zonder mensen te vinden in het drukke Nederland.

Goed geregeld door Willyfrits1 en sympathieke meedenkende organisator, dat kom je niet veel meer tegen.

Maar last but not least, mooie blonde Nederlandse vrouw van achter in de twintig. Goed figuur en gezicht met vriendelijke uitstraling. Ze heeft lang blond haar en ziet er verzorgd uit. Niet wat je eigenlijk zou verwachten op zo'n buitendate/cardate.

Verder ga ik lekker niet verklappen...ontdek zelf maar.

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
Ik had gereageerd maar geen bericht gekregen!!!
Verdomme had ik bij willen zijn!
Willyfrits volgende keer mag je mij verwachten maar laat dan alsjeblieft iets horen!

Terug
Naar boven