Nina - Breda ( vh quickie gangbang )

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Ze adverteert zelf onder de naam Nina Breda (niet nadrukkelijk bare maar dit kan probleemloos) op SJ. in 'onze' advertentie stond dat ze mijn 'vriendin' was maar dat is niet het geval. Leek mij gewoon spannend om haar rond te rijden en wetende dat ze geneukt werd.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Edit:
Ik zelf ga ivm de gezondheids risico's stoppen dus ik zal dit niet nogmaals organiseren, ik stel voor om een topic over Nina aan te maken en dit te sluiten.
Mvg

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
Deze dame is echt een aanradder
Ik belde deze dame op met de vraag of ik savonds een afspraak met haar kon maken dat ging zei ze maar het toeval was dat deze toevallig in belgie was in brussel ik had haar dan gevraagd voor een buitendate aan de rand van brussel geen probleem zei ze en een half uurtje later stond ik met haar aan de rand van een bos een meter of 15 het bos ingegaan zij een boom gezocht waar ze tegen kon leunen broek naar beneden ik eens gevoeld ze was zoals ze dat bij mij in de streek zetten klodder nat met mijn piet eringeschoven een paar keer goed doorgebeukt wat ze graag heeft haar volgespoten het liep er echt uit recht in haar onderbroek ik zij oei zij zij geen probleem broek terug aan zonder aftekuizen en zij terug in de wagen richting nederland
Echt een aanrader en geil wijfke

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
5 pagina's recensies en reacties.... misschien eerst is lezen ???

Voormalig lid 331

Toogplakker
13 apr 2015
101
15
Heb ik gelezen. Maar zie het nu niet terug komen, komt vaak zat voor dat het eerst wel mogelijk was en later niet meer.

Ga gewoon snel met haar afspreken :mrgreen:

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Als er genoeg. Animo is voor een quickie Gangbang vanavond. Kan ik misschien nog wel wat regelen. Rond 8 a 9 uur. Dan zoek ik alleen wel een man of 6

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Stuur dan even een pb. Ik ben zowiezo met haar in gesprek voor misschien nog wat andere spannende dingen.

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Wordt net gebeld in de fam. Door prive omstandigheden. Kan ik vandaag/voorlopig even. Niet. excuus hiervoor

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik ben er gisteravond geweest, leuke vlotte meid die alles toelaat. Ik zal er zeker nog vaker langsgaan.

4fun

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Nog geen contact met haar gehad . Ik zou haar ook wel eens willen volpompen,, het is alleen 1,5 uur rijden :cool: maar eens een keer inplannen :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
4fun zei:
Ik ben er gisteravond geweest, leuke vlotte meid die alles toelaat. Ik zal er zeker nog vaker langsgaan.

4fun

Wat laat ze allemaal toe en wat waren de kosten voor je bezoek ?

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
We hebben plannetje om naar merwelanden te gaan. Ergens om 2:30 daar. Nog niet 100% zeker

A

Anonymous

Guest
Misschien gekke vraag maar vragen jullie van te voren aan de telefoon of ze zich regelmatig laat testen?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vind het niet zo'n gekke vraag hoor, maar ken jij een hoer die de waarheid spreekt ? :lol:

Terug
Naar boven