Nina - Breda ( vh quickie gangbang )

A

Anonymous

Guest
Duidelijk een faker geworden. Afgesproken in hotel bij Breda en en afgesproken om het kamernummer telefonisch door te nemen als ik er ben. In het begin liep alles namelijk met whatssapp. Als ik er ben neemt ze het gesprek aan maar vervolgens breekt ze het af. Daarna op de voicemail. Tja, dikke oplichtster geworden deze. Helemaal voor niks naar Breda gereden.

Waardeloos.

A

Anonymous

Guest
En vervolgens wordt ik enige tijd later bedreigd door een zogenaamd vriendje ...ja, ja MET ANONIEM NUMMER

Omdat ik zei dat ik een recensie zou zetten waarschijnlijk..

Hij zegt laat die meid met rust, opkankeren en vervolgens nog wat schelden enzovoorts. Nobel beroep, pooier zijn....NOT

Denk dat ik nu aangifte ga doen.

A

Anonymous

Guest
Dit bevestigt dus mijn vermoeden dat ik al eerder liet weten.
ROBINHOOD2017 zei:
En vervolgens wordt ik enige tijd later bedreigd door een zogenaamd vriendje ...ja, ja MET ANONIEM NUMMER

Hij zegt laat die meid met rust, opkankeren en vervolgens nog wat schelden enzovoorts. Nobel beroep, pooier zijn....NOT

A

Anonymous

Guest
Martin1976 zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Er zit wel een mannetje achter...dat zeker. Ik merkte ook dat mijn whatssapp berichten aan haar met grote vertraging werden beantwoord. Ik denk persoonlijk dat ze een vrouw/meisje is die wel vriendelijk en goed is qua instelling maar dat dit mannetje die hele operatie controleert en managet. Hij stuurt haar dus aan. Persoonlijk denk ik ook dat ze een verstandelijke beperking heeft, zo klinkt ze. Haar uitleg van zaken etc, maar goed. Zegt niet zoveel natuurlijk. Ze klinkt en praat wel heel lief en komt sympathiek over, dat wel maar mijn vermoeden van zon mannetje op de achtergrond bederft de pret.

A

Anonymous

Guest
Uk krijg ook geen antwoord op mijn whatsapp berichten. Terwijl ze voorheen onder Nina heel spontaan reageerde. Heb dr toen ook x aan telefoon gehad voor een mogelijke afspraak. Ik moest 10 min later terugbellen. Zij zou kijken wat ze kon regelen. Kwam nogal paniekerig over. Uiteindelijk weer telefonisch contact gehad en totaal niet volgens afspraak wat ik wenste. Heb toen telefonisch laten weten dat ik pas. Sindsdien vertrouw ik het zaakje niet.
ROBINHOOD2017 zei:
Martin1976 zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Er zit wel een mannetje achter...dat zeker. Ik merkte ook dat mijn whatssapp berichten aan haar met grote vertraging werden beantwoord. Ik denk persoonlijk dat ze een vrouw/meisje is die wel vriendelijk en goed is qua instelling maar dat dit mannetje die hele operatie controleert en managet. Hij stuurt haar dus aan. Persoonlijk denk ik ook dat ze een verstandelijke beperking heeft, zo klinkt ze. Haar uitleg van zaken etc, maar goed. Zegt niet zoveel natuurlijk. Ze klinkt en praat wel heel lief en komt sympathiek over, dat wel maar mijn vermoeden van zon mannetje op de achtergrond bederft de pret.

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Haar whatsapp beantwoord ze zelf. Echter de mail op sexjobs regeld iemand anders idd,ben er nu 2x geweest en geen moeite met afspreken,nadien wel 3x iemand met anoniem gebeld maar die pak ik simpelweg nooit op.

A

Anonymous

Guest
Helaas niet meer. Ze heeft weer besloten te stoppen.
interboy1455xl zei:
Haar whatsapp beantwoord ze zelf. Echter de mail op sexjobs regeld iemand anders idd,ben er nu 2x geweest en geen moeite met afspreken,nadien wel 3x iemand met anoniem gebeld maar die pak ik simpelweg nooit op.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dan kan deze dame de beerput in. Sinds 11 juni een hoop fake gedoe met nul resultaat.

Terug
Naar boven