Nina - Breda ( vh quickie gangbang )

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Licht getinte ik vermoed deels Indonesische halfbloed (28 jaar), ze spreekt correct Nederlands en ziet er enorm goed uit. Slank maar niet mager, lekkere billen en benen eigenlijk heeft ze het hele totaal plaatje. Een moeder die een beetje bijklust. Ze kan soms ontvangen in de omgeving van Breda maar ik spreek altijd met haar af voor een Cardate omdat ik dat wat geiler/hoeriger vind.

Je kan een GFE krijgen als je wilt maar wat wij afgesproken hebben is het volgende: broek half af voor over bukken, er in (vaginaal of anaal kan beide) lekker egoïstisch doorpompen en volspuiten terwijl ze zegt dat ze een sletje is, dat ze zich laat volspuiten voor geld. Afijn, dat soort taal dus, niks van hoogtepunt uitstellen maar gewoon geil goedkoop een heerlijk vrouwtje volblaffen binnen een paar minuten. Een beetje Kelly uit apeldoorn idee maar dan minder zakelijk en vriendelijker. ZIJ heeft op een van MIJN advertenties gereageerd ze adverteert zelf (nog) niet. Ik kan jullie dus niet direct verder helpen nu aan contact gegevens want haar mail is haar privé mail vermoed ik ten zeerste. Dit is een diamantje en die wil ik niet verpesten.

Echter ik heb haar gevraagd of ik haar eens mag neuken als ze vol zit met zaad van een ander. Dit moest ik dan zelf maar regelen zei ze. Ze is dus wel iemand die aandurft om door meerdere gasten volgeblaft te worden tegen een auto aan. Mijn voorstel is dit: ik + twee andere schone bare (liefst goed uitziende) neukers van het forum zorgen dat we al godsgruwelijk geil zijn (van te voren beetje aftrekken maar niet klaarkomen). Om de beurt neuken we ons vlot klaar (hooguit paar minuten) in haar en ik graag als laatste erop. 50,- pp. Omgeving Breda zou morgen ochtend (17-1) al kunnen, of we plannen een andere datum in de loop van de maand. PM voor contact. Dit is echt 100% serieus, en ik denk dat je haar contact gegevens ook wel krijgt na dit avontuurtje. Contact loopt in eerste instantie via mij en na de date moeten jullie dat zelf maar weten.

Bare groet!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Verhaal ziet er op zich aardig uit.
Wat versta je onder ze kan soms ontvangen in de omgeving van Breda ? Dit voor mensen zoals ik die van het OV afhankelijk zijn maar wel willen ?
Heb je een plaatsnaam zodat er gekeken kan worden of er (redelijk) makkelijk te komen is ?

In welke omgeving spreek je buiten af met haar en is dit ook (redelijk) met het OV te bereiken ?

Een minuut of zeg 20 lopen vanaf de dichts bijzijnde bushalte kunnen we allemaal nog wel aan gok ik zo.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Ik ben nooit bij haar thuis geweest maar dit is in een van de dorpjes rond breda. Ulvenhout zundert ect, daar heb je ook buitengebieden die niet per o.v te bereiken zijn maar ik denk niet dat ze daar zal wonen want ik verwacht niet dat ze bijklust als ze 5 hectare grond heeft;) Soms ontvangen ivm kids. Geen pro dus.

Ik spreek dicht bij station breda-prinsenbeek met haar af voor de quickies, dus dat is zelfs te lopen. Ideaal dus. Ook kan ik je ergens oppikken mits ik niet kilometers om moet. Hebben tenslotte dezelfde hobby.
Verder nog vragen?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Station Breda-Prinsenbeek ken ik wel ja en is makkelijk te bereiken.
Geloof 45 minuten met de stoptrein die ze tegenwoordig dan sprinter noemen.
Alleen ik ben totaal GEEN ochtend mens en al helemaal niet in het weekend en zeker met deze kou niet.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Ik ga in elk geval wel;) Ik hoor het wel ik bekijk het forum vanavond nog even.

Het is geplaatst naar de middag. Tussen 1 en 3. Dus liefhebbers meld je aan. Ze is serieus echt knap.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Dat moet kunnen, vergeet niet dat het wel buiten is dus echt praktisch is het niet. Wil je ook in haar klaarkomen of dat niet?

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Durf ik niet te zeggen, ik kan haar pas vannacht bereiken. Maar haar poesje likken moet geen probleem zijn.
Ik ga nu ook van mijn zaterdag genieten ik hoor/zie het wel wie mee wil.

giet46

Toogplakker
12 dec 2015
56
4
Ok. Ik denk dat ik wel wil komen. Kan je dat vragen of ze daat soort dingen ook doet? Biman is ook geen probleem...

Ik lees het hier..

fijne zaterdag

A

Anonymous

Guest
zet me er maar bij het is bij mij in de achtertuin ! ;) :D :lol:

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Heren wegens iets in de familie sfeer gaat het morgen waarschijnlijk niet door. Zo wel stel ik iedereen op de hoogte. Mvg

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Hey heren, zelf kan ik dit weekend niet ivm werk. Ik zal het na de 26ste kunnen inplannen ik houd iedereen wel op de hoogte van de laatste ontwikkelingen groet.

A

Anonymous

Guest
is er nog iemand geweest afgelopen zaterdagavond ??
ik had een PBtje ontvangen maar had jammerlijk andere verplichtingen ..

Terug
Naar boven