Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
nou echt, honderden berichten.
Sommige leden schrijven wel 10 berichten per dag en dat elke dag opnieuw.
Er werd ook per mail gereageerd dus dat ik uitgeschakeld.
op zeker moment bestond mijn mailbox uit meer dan 4 pagina`s zelfs als ik veel berichten had verwijderd.
En ja, ik reageer boos en gooi berichten hier neer.
Niet netjes nee.
Maar ik vind het ook niet netjes dat men gewoon vraagt en blijft vragen terwijl ik duidelijk heb neergezet
met wie ik wel en met wie ik niet deel.
Met 0 berichten of hooguit wat meer en eigenlijk niet eens echte recensies maak je geen kans heb ik vanaf begin neergezet.
Of men moet met goede ruil komen.
Enkelen hebben dat gedaan en dus ook wel degelijk info gekregen.
Anderen doen dat niet en vragen maar en vragen maar.
Als je dan toch stomweg blijft reageren dan moet je mijn reactie ook begrijpen maar dat zal wel niet want men wil
kost wat kost de informatie krijgen.
Nou, jammer dan.
Gezien al de berichten die nog steeds binnenkomen (wordt iets minder gelukkig) en het feit dat ik er wel beetje genoeg van heb:
Voorlopig deel ik niets meer.
Ik schrijf gewoon mijn normale recensies en dit soort pareltjes deel ik wel met leden die mij inmiddels wel kennen (en ik hun)
Volgens sommigen hier is dat een besloten elite clubje en gezien alle ophef is dat zo gek nog niet en maakt men het er zelf naar.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
papirico zei:
Hoi kan iemand mij pb sturen met adres gegevens thanks zou graag langs gaan

Bij deze, verplaatst van / naar. Op pagina 1 beginnen aub :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
papirico zei:
Hoi kan iemand mij pb sturen met adres gegevens thanks zou graag langs gaan

Hij is leuk.
Heeft wel 5 berichten geschreven en daar zit geen één recensie bij.
Slechts opmerkingen en vragen.
En dan doodleuk vragen om adres.
Zal ook wel weer boos worden als er niet gedeeld wordt.
Valt op dat veel vragers die niets posten daar als reden voor opgeven dat ze geen geld of tijd hebben.
Maar wel lekker willen mee liften op wat wij hebben ervaren.
Dan is er ineens wel geld om de dame te bezoeken.
Beetje kromme reden en dan ook nog boos worden als er niet gedeeld wordt.
Wat is daar voor woord voor? Egoïstich komt wel in de buurt.

Jackal

Snuffelaar
25 mei 2018
1
0
Ik ben aardig nieuw op het forum en ben me nog aan het inlezen, maar ben al wel bij aardig wat dames hier op forum bij toeval langsgeweest. Binnekort volgen er wat recensies.

Die slanke dame met dat zwarte haar en bosje schaamhaar lijkt me een leuke dame die ik eens een keer een bezoekje wil brengen, er zijn veel te weinig aziatische dames in NL die ook van onze hobby houden. Weet iemamd wat haar nationaliteit is en of ook in is voor grieks?

A

Anonymous

Guest
Dame is, zoals de titel van topic doet vermoeden, Chinees. Zo ver ik weet niet in voor anaal. (lees de ca 11 paginas eens door onder zuidholland / massagesalons, daar krijg je een goede indruk)
De donkere dame gaat binnenkort op vakantie. Zal haar nog even vragen wanneer ze terug komt. Super aardige dame. Eerst gewoon masseren, gekleed in nette korte broek en polo shirtje. Daarna alle remmen los (je weet dat dit gaat gebeuren, anders verwacht je het echt niet) Ben benieuwd naar je ervaringen met deze of andere dames

31 aug 2016
1.194
112
Nikky

Verstuurd op: 13 aug 2018, 21:46
Van: kleoculture
Ontvanger: lekkerlikkenlassie

Hey,

Ik heb na haar terugkeer Nikky nog mogen bezoeken in Oosterhout, heerlijke date gehad. Lekkere eerlijke flapuit die er geen doekjes om wind.

Ik had een goed gevoel bij haar maar ze is al snel van de radar verdwenen. Ze adverteerde nog kort met Dorst maar verdween toen voorgoed. Ook haar nummer werkt niet.

Heb jij misschien weet van wat ze nu doet, of ze nog ontvangt en wat haar nummer is? Ze sport/fietst veel (ter ere van pa amstel gold race eens gereden), had nog de belofte staan om eens samen te trainen.

Groetjes Wes

hij heeft haar bezocht maar nooit over geschreven ...
en nu vragen waar ze is gebleven !

vragen kan hij wel
maar schrijven ho maar

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat komt helaas vaak voor heb ik gemerkt.
Mijn postbox loopt over met vragen over salon waar Chinese dames werken.
Veel leden die werkelijk 0 berichten hebben geplaatst.
Anderen hebben wel 3 of 8 berichten geplaatst maar recensies niet echt.
Dus ik herken je probleem wel.

31 aug 2016
1.194
112
Het is geen probleem voor mij .
Ieder die mij een pm doet met zo goed als geen bijdrage aan dit forum
Gooi ik openbaar .

Aan de schandpaal

A

Anonymous

Guest
Heb ook wat reakties / vragen via PM gekregen over de 2 dames

- Eentje al jaren lid, bijna geen berichten. Laat staan relevant bericht. Reageer ik dus niet op
- Eentje paar maanden geleden geregistreerd. En al paar goede bijdragen / recensies binnen die korte tijd. Die beantwoord ik wel.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
zonder zei:
Heb ook wat reakties / vragen via PM gekregen over de 2 dames

- Eentje paar maanden geleden geregistreerd. En al paar goede bijdragen / recensies binnen die korte tijd. Die beantwoord ik wel.

Ik zou zeggen laat het doorsturen aan Cerato over of je moet de persoon in kwestie kennen!,

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Kan iemand mij het nummer van de blonde via Pb geven?
Wil keer afspreken en niet voor niets rijden.. 1.5 uur voor mij.

bolier2

Snuffelaar
4 sep 2017
8
0
Is iemand bereid om mij de naam en adress te geven van deze Salon.
Na al deze ervaringen erg zin om dit ook eens te beleven

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
jongens ga zelf eens zoeken, met vallen en opstaan kan je erg veel meiden/vrouwen vinden, heb je niet eens forum voor nodig.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
stefan564

Let op het aantal berichten vanaf 17 juni 2015....jawel.....0!
En dan mij een bericht sturen of ik het adres wil geven.
Dit bedoel ik dus....en dat moet ik serieus nemen?
En de anderen die dat ook doen reageren nog boos ook als ik het niet deel.
Lezen doen of kunnen ze ook niet wat ik heb al meerdere malen aangegeven wanneer ik wel en niet adresjes deel.
Ik herhaal dat nu niet nog een keer, lees maar terug wanneer je wel en niet kans maakt op adres.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@Cerato:

Ik heb je een paar dagen geleden een PB gestuurd. Ik zie nu dat je daarna nog actief bent geweest op het forum.
Heb je m'n berichtje niet gezien of niet ontvangen?

Ik zou het zeer waarderen als je me een reactie kan geven.

Alvast hartelijk dank.

Greetz, Handy

Paulegmond

Snuffelaar
20 jul 2015
24
2
Hoi Allemaal,

Ik wandel zelf nog niet zo lang, heb al een aantal dates gehad en hier ook beschreven.
Ik woon zelf in Rotterdam.....ik zou graag eens langs willen gaan bij dit salon. Kom ik al in aanmerking om dat via een PB te ontvangen. Dan hoor ik het graag. Heb nog 2 weken vakantie en geld om uit te geven hahaha. Alvast bedankt!

Paul

Terug
Naar boven