Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

Marcelleken41

Toogplakker
4 mei 2015
107
10
Kan iemand mij aub gegevens bezorgen over hoe ik deze dames kan contacteren? Ik ben binnenkort 2x een week in Rotterdam voor m'n werk en zou graag mijn avonden daar op een aangename manier doorbrengen... :D
Ik begrijp heel goed de frustraties van TS en sta er versteld van dat hij steeds opnieuw blijft herhalen waarom hij wel of niet reageert, maar sommigen schijnen dat maar niet te snappen...
Zelf kan ik allicht niet veel extra bijdragen aan de Nederlandse leden omdat ik in België 'actief' ben, tenzij jullie ook eens de grens over steken...
Om één of andere reden lukt het mij niet om privéberichten sturen naar de deelnemers aan dit topic. Komt dat omdat ik vanuit België stuur, ik weet het niet. Maar mss kan iemand mij hopelijk wel bereiken...
Alvast bedankt.
Marcelleken

A

Anonymous

Guest
Ik ben bijna alle chinese massage salons afgegaan in amsterdam centrum in de afgelopen jaren. Ik heb dit by maar 1 salon meegemaakt pzc en dat was meer geluk want ik ben daarna vaker terug gegaan en heb nooit meer die service gekregen en ook werken er steeds verschillende dames meestal hele oude vrouwen.
Ik zou ook graag een PM willen ontvangen met info, en nee ik ben geen politie maar gewoon een over sekste geile donder😁

Mikew

Snuffelaar
13 okt 2018
1
0
Hele mooie verhalen.
Ben dol op deze soort massages , maar ik zou bij God niet weten waar ik deze kan vinden ?
Iemand tips ?

wwfkaane

Snuffelaar
14 okt 2018
2
0
Kan iemand mij een pm sturen? Ben zelf nieuw hier en ben vaak in Rotterdam, maar wil nu de aziatische ka t om deze dames te bezoeken. Nogmaals ik ben nieuw hier hier maar ervaren bij de meeste adressjes die ik afgelopen jaren heb bezocht.

wwfkaane

Snuffelaar
14 okt 2018
2
0
Heren,

Ik ben nieuw hier en dit is ook me eerste bericht. Ik heb zelf ook veel adresjes bezocht en zal ook mijn ervaringen hier delen. Kan iemand mij een pm sturen waar ik deze dames kan bezoeken? Wil deze ervaring ook meemaken! Heb genoeg oostblokkers gehad en tijd voor aziatische dames. Ik zie jullie pm tegemoet

jasperman

Toogplakker
14 mrt 2018
34
5
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij het adres door kan sturen. Ik lees al een tijdje mee op het forum en wil graag bij deze salon mijn eerste nzc ervaring op doen zodat ik er ook wat over kan schrijven. Alvast bedankt!

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
Hoi ik heet Matt.
Ik wil de 2 dames ook gaan bezoeken.
Kan iemand mij vertellen waar de dames zitten in Rotterdam
Alvast bedankt
Groeten
Matt

A

Anonymous

Guest
Wel erg gemakkelijk. Registeren op het forum en direkt maar vragen gaan stellen....
Als je weet dat de salon in Rotterdam zit en er 2 dames werken: een blonde en een donkere, ga je toch eens rondkijken bij de salons in Rotterdam? Zullen er geen honderden zijn. Zie je een geblondeerde en donker dame zitten? Dan zou je goed kunnen zitten. Bovendien: zelf eens op onderzoek uit naar iets nieuws is ook leuk:

Zo ben ik in het noorden op zoek gegaan. Nee, ik ga geen namen / adressen delen. Bovendien is er geen bare contact geweest, maar denk dat met wat tijd (en geld) investeren dat het wel zou kunnen. Bij een salon naar binnen gegaan. Werd ontvangen door leuke, jonge Chinese dame.
Uurtje koste 40 euro. In de massageruimte al een duidelijke voorbode dat er geen erotiek in zat: bij de massage slip aanhouden. Ok, dan maar kijken of de massage goed was. En dat was hij. De 40 euro meer dan waard, ondanks dat er niets gebeurt is. Alhoewel: kleine subtiele aanrakingen vielen me op en deden me besluiten nog eens langs te komen. Stom toevallig kwam ik de dame kort voor mijn 2e bezoek tegen op straat. Ze groette me vriendelijk.

2e bezoek was wat losser. Massage wederom pico bello. Dame vertelde dat ze voor zich zelf ging beginnen en thuis ging masseren. Mijn interesse was gewekt, Vermoed gewoon zwart werk, geen salon, geen vergunningtoestanden etc. Ik gaf aan haar dan wel te willen bezoeken. Ze reageerde opgewekt. En zo voelde ik, terwijl mijn armen ontspannen naast mijn lichaam lagen, haar kruis nu en dan over mijn arm of hand wrijven. Onbedoeld dacht ik eerst. Maar gebeurde toch wel paar keer te vaak daarvoor. Toen ze mijn hoofd ging masseren, kwam ze op bepaald moment zo voorover gebogen dat haar(voor chinese dames bovengemiddeld grote) borsten op mijn hoofd/gezicht kwamen. Daarna weer haar kruis gevoeld en denk dat ze stiekem wel nat slipje heeft gekregen.

Na de massage haar adres en telefoonnummer gevraagd en gekregen. Appjes gestuurd, maar door omstandigheden is het niet tot een vervolgafspraak gekomen. Wie weet. Wat ik bedoel te zeggen: door zelf op verkenning uit te gaan kun je ook iets moois tegenkomen. En het is veel spannender. Je weet van te voren niet wat je krijgt. Bij de dames in Rotterdam weet je dat je toneelspel krijgt en een chinees grotje vol gaat spuiten. Hier niet. Misschien door op te bouwen, het steeds iets verleggen van de grenzen kom je er misschien. Kost tijd. Maar is wel een leuk en spannend spel.

Ik zou zeggen: ga op onderzoek en nogmaals: nee ik ga geen namen /adressen posten. Ligt te gevoelig bij Chinese Salons.

A

Anonymous

Guest
Vervolgkeuzelijst op bovenstaande. Nog een afspraak gemaakt bij haar thuis. Goede massage, geen erotiek. Gesetteld en partner is iemand die ik via-via kende... Zo kan het dus ook lopen. :mrgreen: Maar wel goede massage gehaf :geek:

A

Anonymous

Guest
Vervolg op bovenstaande. Nog een afspraak gemaakt bij haar thuis. Goede massage, geen erotiek. Gesetteld en partner is iemand die ik via-via kende... Zo kan het dus ook lopen. :mrgreen: Maar wel goede massage gehad 😀

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Cerato zei:
Voelt zielig?
Voor jou misschien maar ik vind je reactie zielig.
Er zijn hier die tientallen en soms honderden recensies of goede tips hebben neergepent.
Dan is 6 uit 8 berichten inderdaad niks en mijns inziens beslist niet zielig dat je de tip niet krijgt.
Dit bedoel ik dus met kansloze vragen.
Dat vind ik dan weer zielig pffff.
Maar daar mag je best van mening over verschillen hoor. Maar verwacht van mij geen tip in dit geval.
Of geef mij een serieuze tip weg als je die in ruil hebt. Dan liggen de zaken er weer anders voor.
Voor wat hoort wat.

Dit vind ik een hele goeie aanbieding. "send to receive"

Even mezelf voorstellen. Ik heb behoorlijk in dat Chinese massagesalon-wereldje gezeten. Ik denk dat ik die tenten in Rotterdam allemaal wel gehad heb. Wat heb ik meegemaakt:

• Massages op zich best lekker.
    Die massagetafels vind ik een stuk minder dan bij die Thaise salons.
    Heel jammer dat die Chinese masseuses hun kleding in principe gewoon aanhouden. :?
    Handjob als besluit --> 9 van de 10 of 8 van de 10. De meeste doen dat heel lekker. Sommige vrouwtjes kunnen der weinig van. :D
    Teasen en pleasen kunnen sommige masseuses prima!
    Van een collega van de site ***kers gehoord dat hij onverwachts een vinger in zijn kont kreeg en dat beviel hem prima.
    In één salon in dezelfde straat kreeg ik van een blonde dame de vraag of ik wilde dat het met haar hand werd afgemaakt of met haar mond. Nou, daar hoefde ik geen twee keer over na te denken. Ze deed dat prima en CIM.
    Na een jaar weer naar diezelfde salon geweest Zelfde aanbod. Toen zei ik: nee, ik wil dat je bovenop me komt zitten! En dat kon! En toen vroeg ze: moet ik een condoom halen of niet. Ik zei dat ik er geen problemen mee had om het zonder te doen. Dat had zij ook niet... Hmmmmmm

Ik weet nu dus wel dat ik er voortaan gewoon zelf om ga vragen. Probleem bij veel Chinese salons is dat de dames geen modellen zijn en ook niet meer echt jong. Bij sommige Thaise salons zijn ze zowel bloedmooi als piepjong... Dat is wel weer een verschil... Toch vind ik het in die Chinese salons spannend. Zeker omdat het allemaal niet mag. Er zijn een paar salons in R'dam waar leuke jonge meiden werken.

DIe collega van die andere site vertelde dat het in heel wat Chinese salons mogelijk is om te NZC. Er zijn in Rotterdam dus een paar salons met leuke jonge meiden. Ik denk dat ik er voortaan gewoon om ga vragen. Kan iemand me tips geven over waar dat kan en welke Chinese woordjes je moet gebruiken? Mag ook buiten R'dam (Den Haag ofzo).

Als iemand mij een tip geeft waar het kan, krijgt ie van mij dat adresje en de naam van het schatje waar ik nou al twee keer heb gePZC en de kinderkamer heb gewit voor 100 euri.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Hallo Geile Jens ,

Ik kan je zeggen dat men er in menig chinese massage salon heel voorzichtig omgaan met de extra handelingen bij onbekenden .
Dit zeker nadat er diverse chinese massage salons gesloten zijn in het land na sexuele aktiviteiten . Indien je gaat vragen bij
nieuwe masseuses dat je grote kans hebt dat er niets mogelijk is , ook bestaat dat de vaste klanten ook ineens niet meer van
deze mogelijkheden gebruik kunnen maken ,

kom ook regelmatig bij chinese massagesalons en hoor steeds meer keren dat de dames heel voorzichtig worden
en ook bang zijn dat hun zaak mogelijk gesloten wordt en ze zonder werk/inkomsten zitten . Een aantal jaren geleden
heeft men de chinese massagesalons in Den Haag gesloten om deze reden en pas in Haarlem(mermeer) ,

gr

Katwesel ,

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
@katwesel Je hebt gelijk. Niet zomaar als een idioot binnen komen met vragen om meer. Tuurlijk niet. Mijn tactiek is altijd: proberen een klik met haar te krijgen. Voelen en aftasten. Krijg je een leuk gesprek met haar of niet? Nu heb ik wel een geheim wapen daarvoor, dat andere kerels wsch niet hebben. Maar dat kan ik hier niet vertellen. Krijg je zo'n klik en gaat die massage leuk, ja. Dan gebeurt er beneden iets, daar hoef je dan weinig voor te doen. Bij het omdraaien wordt dat duidelijk zichtbaar. Meestal loopt dat dan heel vloeiend en natuurlijk over in een. Twee keer is mij meer aangeboden dan het normale. Dit was bij twee verschillende masseuses in dezelfde salon. De tweede keer had ik de guts om brutaal te vragen om FS en die heb ik inmiddels twee keer gekregen - BS.

Dus wb mijn ervaring: HJ kun je heel veel krijgen. FS heb ik bij één salon gehad. Wandelaars van de collega-site hebben me verteld dat het bij veel meer salons voorkomt. Lukt het om het spelletje mee te spelen in de juiste richting? Eén duidelijke tip: vragen ze of je al eerder bent geweest, meteen ja zeggen!

En natuurlijk: we must be cautious. Ga je als een botte boer direct op je doel af, dan gaat het zeker niet lukken. Die Chinese masseuses zijn niet gek, risico's nemen ze niet. Ze weten: er kan tuig van de richel liggen. Ik heb inmiddels door hoe ze het spelletje spelen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
En als nieuwkomer hier (wat ik betwijfel) ken je natuurlijk al de truuks en trappen alle dames erin.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Ja, niet lachen, jongens maar er is NOG een salon met een geblondeerde en een zwarte in Rotterdam. Ik ben daar in het verleden geweest maar toen bleef het alleen bij (uitstekend) handwerk. Ik ga is checken of daar ook FS mogelijk is.

Tom_star

Snuffelaar
2 nov 2019
3
0
Iemand die wat tips heeft? Mijn ervaringen zijn altijd al met geweest, toch snak ik erna om eens een dame zonder te doen..

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
@Tom_star
kinky.nl bare seks aanklikken bij de mogelijkheden
seksjobs.nl > dames van plezier > neuken zonder condoom

Het is niet moeilijk

Terug
Naar boven