- Ban
nou echt, honderden berichten.
Sommige leden schrijven wel 10 berichten per dag en dat elke dag opnieuw.
Er werd ook per mail gereageerd dus dat ik uitgeschakeld.
op zeker moment bestond mijn mailbox uit meer dan 4 pagina`s zelfs als ik veel berichten had verwijderd.
En ja, ik reageer boos en gooi berichten hier neer.
Niet netjes nee.
Maar ik vind het ook niet netjes dat men gewoon vraagt en blijft vragen terwijl ik duidelijk heb neergezet
met wie ik wel en met wie ik niet deel.
Met 0 berichten of hooguit wat meer en eigenlijk niet eens echte recensies maak je geen kans heb ik vanaf begin neergezet.
Of men moet met goede ruil komen.
Enkelen hebben dat gedaan en dus ook wel degelijk info gekregen.
Anderen doen dat niet en vragen maar en vragen maar.
Als je dan toch stomweg blijft reageren dan moet je mijn reactie ook begrijpen maar dat zal wel niet want men wil
kost wat kost de informatie krijgen.
Nou, jammer dan.
Gezien al de berichten die nog steeds binnenkomen (wordt iets minder gelukkig) en het feit dat ik er wel beetje genoeg van heb:
Voorlopig deel ik niets meer.
Ik schrijf gewoon mijn normale recensies en dit soort pareltjes deel ik wel met leden die mij inmiddels wel kennen (en ik hun)
Volgens sommigen hier is dat een besloten elite clubje en gezien alle ophef is dat zo gek nog niet en maakt men het er zelf naar.
Sommige leden schrijven wel 10 berichten per dag en dat elke dag opnieuw.
Er werd ook per mail gereageerd dus dat ik uitgeschakeld.
op zeker moment bestond mijn mailbox uit meer dan 4 pagina`s zelfs als ik veel berichten had verwijderd.
En ja, ik reageer boos en gooi berichten hier neer.
Niet netjes nee.
Maar ik vind het ook niet netjes dat men gewoon vraagt en blijft vragen terwijl ik duidelijk heb neergezet
met wie ik wel en met wie ik niet deel.
Met 0 berichten of hooguit wat meer en eigenlijk niet eens echte recensies maak je geen kans heb ik vanaf begin neergezet.
Of men moet met goede ruil komen.
Enkelen hebben dat gedaan en dus ook wel degelijk info gekregen.
Anderen doen dat niet en vragen maar en vragen maar.
Als je dan toch stomweg blijft reageren dan moet je mijn reactie ook begrijpen maar dat zal wel niet want men wil
kost wat kost de informatie krijgen.
Nou, jammer dan.
Gezien al de berichten die nog steeds binnenkomen (wordt iets minder gelukkig) en het feit dat ik er wel beetje genoeg van heb:
Voorlopig deel ik niets meer.
Ik schrijf gewoon mijn normale recensies en dit soort pareltjes deel ik wel met leden die mij inmiddels wel kennen (en ik hun)
Volgens sommigen hier is dat een besloten elite clubje en gezien alle ophef is dat zo gek nog niet en maakt men het er zelf naar.