Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
even voor de duidelijk mogelijk scheelt het ook berichten in mijn mailbox .

Bij vragen om het adres van de chinese massagesalon in Rotterdam ben je bij mij aan het verkeerde adres !
Ik verzoek ieder om de juiste persoon hier om te vragen , denk dat het weinig zin heeft om andere bezoekers
hierom te vragen als ik het zo lees denken meerdere bezoekers er zo over .

gr
katwesel

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Als iemand mij om het adres vraagt, krijgt hij van mij.
Daar is dit forum toch voor of is dit forum er alleen voor de "neuk zonder elite".

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Oppie zei:
Als iemand mij om het adres vraagt, krijgt hij van mij.
Daar is dit forum toch voor of is dit forum er alleen voor de "neuk zonder elite".

En dat zegt iemand die zelf slechts 17 berichten heeft geplaatst.
En geen recensies maar opmerkingen of aanmerkingen op andere berichten.
En vooruit....een stuk of twee met de veelzeggende tekst: meid was geweldig enz.
Dus van jou zijn we ook niet veel wijzer geworden.
Ik zou zeggen: geef ook eens een adresje weg dan. En schrijf duidelijke recensie.
Daar is dit forum ook voor.
Nogmaals: het moet van twee kanten komen en nu zijn de niet schrijvende leden gepikeerd dat we niks delen en zijn wij ineens de neuk zonder elite.
Dat is de zaak een beetje ondraaien hoor.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159

Dit bedoel ik dus:
Lid sinds 2015, nul berichten geschreven en een verzoek vragen om adres.
Moet ik dat nu echt honoreren en serieus nemen?
O ja, ik behoor tot de "neuk zonder elite" en moet dat dus gewoon delen met iedereen, volgens sommigen.
Nou, ik dacht het dus niet.
Wie het minst schrijft en geen recensies pent die reageren het meest gepikeerd als ik adres niet geef of niet reageer.
Zegt veel over die leden, weinig over mij. Maar dat zien ze zelf anders, weet ik wel zeker.

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Cerato zei:

Dit bedoel ik dus:
Lid sinds 2015, nul berichten geschreven en een verzoek vragen om adres.
Moet ik dat nu echt honoreren en serieus nemen?
O ja, ik behoor tot de "neuk zonder elite" en moet dat dus gewoon delen met iedereen, volgens sommigen.
Nou, ik dacht het dus niet.
Wie het minst schrijft en geen recensies pent die reageren het meest gepikeerd als ik adres niet geef of niet reageer.
Zegt veel over die leden, weinig over mij. Maar dat zien ze zelf anders, weet ik wel zeker.

Het is prima, laat het gaan maar ik ben wel heel benieuwd naar hoeveel neppe recensies er opeens door nieuwe accounts worden geschreven en hoe je dat dan fact check en is het niet beter om alle massage salons maar achter gesloten schermen te houden zoals pervers gedeelte van het forum.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ik verstuur soms info wel aan leden die niks geschreven hebben maar mij dan wel een
bruikbare tip geven over een dame of adres waar nzc mogelijk is.
dus als info wordt gedeeld of geruild vind ik dat ook goed.
maar niks schrijven, ook niks als tip of ruil, dan geen info.
nep recensies prik je zo doorheen.
als je al lang lid bent en actief op forum dan herken je die zo.

zouzman

Snuffelaar
1 sep 2015
14
3
I'll write in english because my Dutch is not good enough.
Although the purpose of such a forum is to share information between members, it is perfectly normal that some members contribute a lot and some others much less or even don't post any message for various reasons. Yet, everyone is part of this online community.
If you want to share info only in a restricted circle of friends, then the solution might be to create a forum or a sub-forum " on invitation only".

Of course sometimes the information is of such a nature that it is preferable not to share it openly because the "good address" may be spoiled. For a massage parlour it is better that the police does not know it. Sometimes for a DVP in a privehuis it is better that the boss does not know it. Or more simply if the DVP does not nzc with everyone, it's better to keep the info to avoid that idiots who don't get the nzc service and don't understand that it's the free choice of the sex worker get angry.

But here in the present case it appears that the two ladies of that secret massagesalon are happy to do nzc with any client who pays for it.
Therefore, it seems that the only ones who can spoil this address are policemen. Therefore I don't understand why those who contributed less should not get the info.
Definitely, the address should not be given in the forum and should not be shared with those (including myself unfortunately) who have 0 messages because it's suspicious. But in PM to members who have a few messages, I think there is no risk...

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Prima verhaal, behalve...

zouzman zei:
Therefore, it seems that the only ones who can spoil this address are policemen. Therefore I don't understand why those who contributed less should not get the info.
Definitely, the address should not be given in the forum and should not be shared with those (including myself unfortunately) who have 0 messages because it's suspicious. But in PM to members who have a few messages, I think there is no risk...

Als ik politieman was, zou ik hier meelezen. Dus dat risico lijkt me wel degelijk aanwezig.

Maar dat vind ik niet het enige punt. Ik kan we heel goed voorstellen dat mensen sommige info niet met de lurkers willen delen. Voor wat hoort wat, vind ik zeer aanvaardbaar. Bovenal, het staat vrij om te vragen, maar het staat ook vrij om niet te antwoorden. Om dan daarna, als je geen antwoord krijgt, hier te gaan klagen over nzc elite vind ik behoorlijk grotesk.

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Maar pijpfitter, dan kan je net zo goed alle salons afschermen voor de lurkers en de politie dan voorkom je alle drama net zoals het forum stukje pervers en wellicht moet je lurkers en undercover politie agenten dan maar gaan bannen als je toch niets aan ze hebt.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Bern zei:
Maar pijpfitter, dan kan je net zo goed alle salons afschermen voor de lurkers en de politie dan voorkom je alle drama net zoals het forum stukje pervers en wellicht moet je lurkers en undercover politie agenten dan maar gaan bannen als je toch niets aan ze hebt.

Blijkbaar heeft niet iedereen de voorgaande discussie gelezen- of begrepen waar de discussie over ging.

Hierbij een korte samenvatting:

Een massagesalon heeft geen vergunning voor seksuele handelingen, dus als er een gevonden word, dan is de vinder daar zeer zuinig mee met delen van die info.
Op eerdere fora werd deze info direct gedeeld en binnen een paar dagen massagesalon dicht.

Je hebt het over lurkers en undercover agenten, hoe kan men volgens jou een undercover agent onderscheiden van een lezer van NZC adressen?
Dan zou je iedere lezer moeten bannen en dat is toch niet iets wat de meeste lezers willen denk ik.

Ik lees vaak in topics "voor meer info stuur een PB of PM"
Heb ik interesse dan ga ik een PB sturen, zo niet dan niet
En krijg ik die info niet, jammer dan, ik kan dan mijn frustraties delen met iedereen of zelf gaan ontdekken, waar het geen wat ik zoek te vinden is

Nu gaat het over een massage salon, waar meer kan dan een massage ( zijn er niet veel meer van te vinden, dankzij de sterke arm van de wet) en iedere lezer word wild/boos /gefrustreerd als hij het adres niet krijgt.

Het afschermen van massagesalons net als de rubriek pervers heeft geen nut denk ik, je kan gewoon als lezer lid worden en de info zien en gebruiken.

Dus kan of wil je niet schrijven over ( nieuwe) NZC dames die je bezocht hebt, dan is dat prima, maar verwacht niet dat info als deze gedeeld worden met jou als lezer van het forum.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
zouzman zei:
I'll write in english because my Dutch is not good enough.
Although the purpose of such a forum is to share information between members, it is perfectly normal that some members contribute a lot and some others much less or even don't post any message for various reasons. Yet, everyone is part of this online community.
If you want to share info only in a restricted circle of friends, then the solution might be to create a forum or a sub-forum " on invitation only".

Of course sometimes the information is of such a nature that it is preferable not to share it openly because the "good address" may be spoiled. For a massage parlour it is better that the police does not know it. Sometimes for a DVP in a privehuis it is better that the boss does not know it. Or more simply if the DVP does not nzc with everyone, it's better to keep the info to avoid that idiots who don't get the nzc service and don't understand that it's the free choice of the sex worker get angry.

But here in the present case it appears that the two ladies of that secret massagesalon are happy to do nzc with any client who pays for it.

Let me react on your statement:
Yes i agree with you that most off the info should be shared on a forum, but some info can't be shared with just anyone

There is an one way policy created by most of the readers: like someone else look for adresses, and me as reader only check them out.

Now there is a subject that almost every member likes( massage with bare sex) and everyones goes nuts, when they don't recieve the information.

You gave the answer, why this adress is not in the open yourself.

With kind regards

Naked

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Zo is dat.
Als iemand adres wilt en zelf nauwelijks of niets hier heeft geschreven dan helaas.
Of hij moet mij goede tip terug geven die ik kan natrekken zodat ik ook weer leuk adresje heb.
En nog maals: ik reageer wel terug bij actieve leden maar dat kan soms even duren. Er is meer dan de pc met nzc forum. :D

Ik wil wel delen, alleen heb ik alleen informatie over massage salons. Enige kans om contact op te nemen Cerato?

RLD_COP

Snuffelaar
16 jun 2015
24
0
Ik schrijf (nog) niet heel veel en had ook een pb gestuurd met het verzoek te delen. Helaas vinden de personen die beschikken over de info het te interessant om af te schermen en niet te reageren. Niet getreurd, het doorlezen van de recensies geeft genoeg informatie om de salon in 10 minuten via google te vinden. Als ik dat kan, kunnen de wouten dat ook, stelletje slimmerikken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Be my guest

Plak hem hier neer, ben benieuwd.... niet allemaal die salon gelijk naar hem mailen he ! laat hem maar googlen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
RLD_COP zei:
Ik schrijf (nog) niet heel veel en had ook een pb gestuurd met het verzoek te delen. Helaas vinden de personen die beschikken over de info het te interessant om af te schermen en niet te reageren. Niet getreurd, het doorlezen van de recensies geeft genoeg informatie om de salon in 10 minuten via google te vinden. Als ik dat kan, kunnen de wouten dat ook, stelletje slimmerikken.

Bluffer.
Je hebt geen idee waar het is.
En als het wel zo is, waarom dan dit gefrustreerde bericht?
Dan ga je er toch gewoon lekker heen zonder ons te informeren lijkt mij.
Nee, je ben gewoon gefrustreerd omdat je met wel 15 berichten geen info krijgt.
Kijk eens naar die 15 berichten, alleen maar opmerkingen en aanvullingen.
Recensies? echt geen 15.
Dus succes en als je idd de goede salon hebt getroffen, schrijf dan eens een echte goede recensie.
Ik kijk ernaar uit.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Volgens mij schrijf ie wel wat recensies over gangbangs hoor.
Maar laat Sherlok Holmes maar zoeken ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
RLD_COP zei:

Ben benuieuwd , ik had in mijn vroegere jaren altijd een goede neus voor dames achter de ramen welke aan sex zc deden ! Oke ik was al aktief in de periode dat nzc normaal was em hiv/aids nog niet bekend was . Ben dus benieuwd hoesnel je het adres gevonden hebt , ik denk persoonlijk dat je bluft

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hier een bericht dat ik in mijn postvak krijg, er zijn er echt tientallen meer van dit soort.
deze beklaagt zich dat ik niet reageer en ik dus hem blijkbaar niet goed genoeg vind voor delen info.
zegt er inmiddels achter te zijn, nou fijn dan voor je: waarom dan mij nog bericht sturen?
maar met tientallen posts per dag lees je er wel eens overheen.
of als je niet elke dag kijkt dan zit box zo vol, ja dan dump ik wel eens berichten ongelezen.
of ik zie ze gewoon niet.
en dan maar weer bericht sturen dat ik je kennelijk niet goed genoeg vind.
nou, dan ben ik er wel klaar mee hoor.

Chinese massagesalon
Verstuurd op: 07 aug 2018, 19:04
Van: Realhomer
Ontvanger: Cerato

Nog bedankt voor het niet reageren he
Ik ben niet het type persoon die zomaar alles vraagt zoals de meesten hier en ga liever zelf op onderzoek uit.
Ja ik wandel niet veel, zeer weinig zelfs maar wat ik meemaak deel ik meestal wel.
Het lijkt erop dat ik niet goed genoeg ben voor die informatie over de salon maar niet getreurd ik ben er al achter.
Was van plan om je een fantastische tip te geven over een jonge Latina uit Capelle die niet op het forum besproken wordt en al een lange tijd niet meer adverteerd en al helemaal niet met nzc maar als ze je mag probleemloos bare mag nemen.
Maar ja kreeg geen reactie met de vraag voor een ruil iod.

Realhomer

Snuffelaar
17 aug 2015
19
10
Fantastisch omdat meneer niet tegen een beetje tegengas kan gooit hij gewoon privéberichten openbaar.
Om vervolgens zijn gelijk te halen bij anderen.
Wat een held.
Sorry maar ik heb meer dan een dag gewacht op een antwoord, logisch dat je dan gaat denken dat je niet waardig bent.
Je zegt zelf dat je bereid bent om tips te ruilen dus bij deze.
Ik weet toch ook niet dat je zo achterlijk veel reacties kreeg over dit onderwerp.
Heb zelf meegemaakt dat veel mensen gegevens vroegen een tijdje terug van Natascha die ontving op de hoek berkelselaan in Rotterdam maar dat waren er maar een stuk of 10.

Terug
Naar boven