Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
sasha$ zei:
ik hou niet van geheime clubjes.daarom suc6 ermee.
geen hand vol ma 2 landen vol ;)

Niets geheim aan dit clubje, het zijn een club schrijvers van recensies over dames die ze zelf ontdekt hebben en dat met ons willen delen.
En die club schrijvers willen nu eens een adresje niet openlijk delen met een "readers only clubje" mag dat?

ik begrijp die gefrustreerde reactie niet helemaal

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik heb pas 1 dame gedeeld, zal misschien al gekend zijn bij de meesten maar ik vond het nodig. Is nu wel iemand normaal voor lange termijn, vaste dvp dus zal je geen nieuwe vrouwen van mij krijgen haha.

A

Anonymous

Guest
Ook ik ben wel benieuwd welk adres in Rotterdam het is. Paar leden al met pb bestookt. Zal mij benieuwen. Sta al paar weken droog en ben binnenkort in Rotterdam en een Chinese heb ik nog niet gehad. Openlijk op het forum posten over sommige dames gaat niet omdat ze het of niet willen of problemen kunnen krijgen. Maar via pb, dus niet openlijk, moet toch een en ander te delen zijn lijkt me.

cumfun

Toogplakker
19 dec 2017
31
1
Gister en opzoek geweest naar de salon maar wat ik gevonden had bleek niet te kloppen in dat pand was het idereval niet 😣 hoop dat iemand de goede naam wil geven via pb. Alvast bedankt

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Grapjas, wel 4 berichten op dit forum en eigenlijk maar één die over een bezoek gaat: Greetje uit Putte.
Ben er ook eens geweest"" is je veelzeggende bijdrage.
De overige 3 bijdrages zijn opmerkingen op andere posts.
Dan geef ik zeker geen info prijs.
Hoop dat de anderen die je ongetwijfeld ook via pb benaderd dat ook niet doen.
Succes met je zoektocht in de Chinese salons in Rotterdam.
Dat zijn er nogal wat maar wie weet tref je ineens wel de goede salon.
Ik hoop het niet, maar mocht het zo zijn, post je ervaring niet maar koester het adres.

A

Anonymous

Guest
wat is de ondergrens voor wat betreft "relevante" berichten voordat de info wordt prijsgegeven ?
Ik heb aantal leden via PM gevraagd om info en ook via dit topic. Ik heb nog niets vernomen (of ben ongeduldig) terwijl ik toch aardig wat ervaringen en (naar mijn mening) relevante berichten op het forum heb geplaatst. Wanneer wel info delen en wanneer niet?

sasha$

Snuffelaar
28 dec 2016
20
3
Cerato zei:
Zo is dat.
Als iemand adres wilt en zelf nauwelijks of niets hier heeft geschreven dan helaas.
Of hij moet mij goede tip terug geven die ik kan natrekken zodat ik ook weer leuk adresje heb.
En nog maals: ik reageer wel terug bij actieve leden maar dat kan soms even duren. Er is meer dan de pc met nzc forum. :D

cerato ik ken wel een oudere hippie 50+
doet ook massage als je wil ruilen stuur pb

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
cumfun zei:
Nou badank hoor . Zeer triest van je

je wilt het maar niet begrijpen hè?
dat vind ik nu juist triest van je.
maar doe maar lekker zielig en beklaag je maar hier.
ga liever wat recensies plaatsen, misschien dat men dan ervaringen met je delen wil.
nu lekker zeuren en reageren met "triest van je"
pfffff aanwinst voor dit forum ben jij!

cumfun

Toogplakker
19 dec 2017
31
1
Jij ben wel een hele onvriendelijke man. Heb je niets misdaan vroeg alleen maar om het adres om dat ik naar die salon wilde? En de ervaringen delen . Maar maakt niet uit hoor als jij denkt zo om te gaan met je leden. Erg jammer

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Heren, als je het draadje even doorleest dan is de strekking wel duidelijk. Hier op elkaar te gaan zitten schelden gaat ook niet werken. De uitleg is duidelijk, en een aantal mensen zullen dat moeten accepteren.

Vragen staat vrij, antwoord krijgen niet altijd. Een uitleg van in dit geval Cerato's waarom lees je hier

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
op elkaar schelden heeft zeker geen zin en ik heb dat ook nergens gedaan.
als iemand - die toch kan lezen neem ik aan - het topic volgt en dus ook heeft gelezen wanneer ik wel en wanneer ik niet informatie deel dan heeft het dus geen zin om hier of per pb informatie op te vragen indien je niet voldoet aan de opgegeven criteria.
als je dan hier blijft proberen iets los te krijgen en zelf slechts 1 bijdrage hebt geleverd die niets toevoegd dan moet je niet gek opkijken als ik je geen aanwinst voor ons forum vind.
dat is het gevolg van je eigen handelen en je hoeft het er niet mee eens te zijn maar kom op: kijk zelf eens in de spiegel en stel vast dat je bijdrages nul komma nul zijn.
Verder is mijn vaststelling dat je geen aanwinst bent voor het forum misschien niet vriendelijk maar ik gebruik geen scheldwoorden en dat heb ik ook nooit gedaan.
De minder vriendelijke toon heeft te maken met aanhoudend en irritant gevraag en het is allemaal éénrichtingsverkeer.
wel informatie willen (bijna eisen en verongelijkt doen als je het niet krijgt) maar iets bijdragen hier op forum: ho maar.
vind je het dan gek dat ik zo reageer?
maar de vragers zullen het wel nog steeds niet (willen) begrijpen denk ik.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Contacteer: Contacteer
waar
Verstuurd op: 19 jul 2018, 12:47
Van: xxxxx
Ontvanger: Cerato

ik zou graag bij chinese dame langs willen gaan kan je mij telefoonr geven of adres bedankt ik wil morgen langsgaan weet je ook de openingstijden

Hier ook weer zo iets:
eergisteren lid geworden. (heb de naam weggelaten, wel zo netjes, heb er xxxx van gemaakt)
0 berichten.
Niks geen ruil informatie of andere tip
Wel vragen om het adres, geen groet ook nog.
Wat moet ik daar nu nog over zeggen?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Cerato zei:
eergisteren lid geworden. (heb de naam weggelaten, wel zo netjes, heb er xxxx van gemaakt)

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Even eerlijk, ik ben hier al een ervaren lid en op vorig forum ook. Maar ik zou graag hopen dat we de "ouderen" hier vriendelijk genoeg zijn tegen nieuwelingen en elkaar.

Het mag niet een wij tegen de rest worden, ik heb veel berichten en ervaringen gedeeld dus heb bepaalde voorrechten. Ik bedoel, geef iedereen de kans.

Ik wandel ook niet naar verschillende dames. Vind het raar hoe sommigen reageren, als je niet "jouw" dame wilt delen dan doe je dit niet maar hoef je die vragende personen toch niet af te breken?

Ik begrijp dat de modurators aan de kant staan van wie hier langst zit en meeste stuurt maar soms vind lijkt beetje alsof er een apart clubje/ kliekje is (stoeven over hoeveel, welke en aantal keren dames bezocht).

Op werk, school en in sociale kringen is vaak niet zo erg als hier.

Gewoon rustig, beleefd en respectvol met elkaar omgaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
heb respect genoeg naar anderen, dat zou inmiddels wel duidelijk mogen zijn maar dat komt dus niet terug.
als ik duidelijk maak wanneer ik iets deel of niet dan hoop ik dat men dat ook respecteert.
indien dat niet gebeurd en dat is helaas veel het geval nu met die chinese salon, dan is mijn respect ook wat minder.
dus het moet wel van twee kanten komen.
wie maar blijft zeuren en vragen, wordt iets minder respectvol behandeld.
wat is daar raar aan?
wat heeft dat te maken met vriendenclubje of wij tegen de rest?
respect komt van twee kanten en ik merk en stel vast dat een hoop leden die nauwelijks iets hebben bijgedragen dat respect ook niet kunnen opbrengen.
tja, dan daalt mijn respect ook, misschien mag dat niet of vind je dat raar, jammer.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
alproz zei:
Even eerlijk, ik ben hier al een ervaren lid en op vorig forum ook. Maar ik zou graag hopen dat we de "ouderen" hier vriendelijk genoeg zijn tegen nieuwelingen en elkaar.

Het mag niet een wij tegen de rest worden, ik heb veel berichten en ervaringen gedeeld dus heb bepaalde voorrechten. Ik bedoel, geef iedereen de kans.

Ik wandel ook niet naar verschillende dames. Vind het raar hoe sommigen reageren, als je niet "jouw" dame wilt delen dan doe je dit niet maar hoef je die vragende personen toch niet af te breken?

Ik begrijp dat de modurators aan de kant staan van wie hier langst zit en meeste stuurt maar soms vind lijkt beetje alsof er een apart clubje/ kliekje is (stoeven over hoeveel, welke en aantal keren dames bezocht).

Op werk, school en in sociale kringen is vaak niet zo erg als hier.

Gewoon rustig, beleefd en respectvol met elkaar omgaan.

Ik denk dat we vrij vriendelijk omgegaan zijn met het commentaar, dat is op voorgaande fora wel eens anders geweest.
Er word alleen aangegeven dat dit ene adres niet gedeeld word met nieuwelingen en lezers, die geen nuttige bijdrages heeft geleverd naar de mening van de frequente schrijvers en oud gedienden.
Het is de vragende partij, die zijn ongenoegen uit als men een adres niet krijgt
Terwijl er duidelijk van te voren is aangeven onder elke voorwaarden men het adres zou kunnen bemachtigen

Doordat de informatie vroeger uitgebreid werd vermeld op de voorgaande fora, sloot de ene na de andere massagesalon, na bekendmaking dat er meer te halen was dan alleen een massage.

Om de vroegtijdige sluiting te rekken heeft Cerato er voor gekozen om dit te delen met leden die naar zijn inzicht kunnen omgaan met die informatie, zodat we langer kunnen genieten van deze salon.

Het is niet zo dat wij niets meer delen, er zijn en worden nog steeds (nieuwe) dames beschreven door de recensisten.
Waarom zo´n ophef als er een keer een adres niet gedeeld word.

Men hoeft geen tientallen dames te beschrijven, een of 2 zijn ook welkom.
Maar er zijn leden bij die meer dan 3 jaar lid zijn en geen enkel bijdrage/ tips geleverd hebben en dan gaan vragen naar dit adres, staan hier niet genoeg dames beschreven?

Wij hebben alle begrip dat niet ieder lid, de middelen bezit om ieder week / maand ( heb ik ook niet) een DVP te bezoeken, maar in 3 jaar tijd helemaal niets bijdragen :shock:

Het is geen competitie wie de meeste dames heeft bezocht, maar het zou fijn zijn dat de leden die niet of weinig schrijven ook hun ervaringen willen delen.

Het is begrijpelijk dat de moderator aan de kant van de schrijvers staan, anders zitten naar een leeg forum te turen ;)

Mvg

Naked

Terug
Naar boven