Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dank voor je duidelijke uitleg Naked.
Je verwoord het prima.
En ik heb dit adresje inmiddels zeker al gedeeld met anderen.
Die hebben hier ruim hun bijdrages geleverd en zijn betrouwbaar op basis van verleden ervaringen.
En zelfs met een enkel nieuw lid heb ik gedeeld omdat die mij een bruikbare tip kon terug geven (gecheckt en bezocht ook door mij inmiddels)
Dus ik geef tips heus niet alleen aan het old boys network.
Is dat ook weer uit de lucht.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Nog even en we krijgen weer een "circle of trust" net als op het oude nzc forum :lol:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die salon maar ik ga er niet om bedelen.

Sterkte met de discussie verder hier!

Greetz, Handy

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Cerato zei:
Dank voor je duidelijke uitleg Naked.
Je verwoord het prima.
En ik heb dit adresje inmiddels zeker al gedeeld met anderen.
Die hebben hier ruim hun bijdrages geleverd en zijn betrouwbaar op basis van verleden ervaringen.
En zelfs met een enkel nieuw lid heb ik gedeeld omdat die mij een bruikbare tip kon terug geven (gecheckt en bezocht ook door mij inmiddels)
Dus ik geef tips heus niet alleen aan het old boys network.
Is dat ook weer uit de lucht.

Graag gedaan!

Mvg

Naked

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou het heeft niets met een nieuwe CIT te maken. Maar tis al duidelijk verwoord door anderen. ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Handycarp zei:
Nog even en we krijgen weer een "circle of trust" net als op het oude nzc forum :lol:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar die salon maar ik ga er niet om bedelen.

Sterkte met de discussie verder hier!

Greetz, Handy

Ik zal het maar open en eerlijk neer zetten. HIER is het. Cerato jij met je gelul in Rotterdam

En een Quicky gratizzzz

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
cumfun zei:
Ja zeker 😀😀 en die mogen niet weten waar het is

nee inderdaad, niet na 7 berichten die ook nog eens weinig inhoudelijks te melden hebben behalve: wil ik ook weten of:
ben er geweest.
niet echt iets waar we wat mee kunnen.
maar indien je een goede tip in ruil hebt dan is het mogelijk om adres te krijgen.
maar dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Cerato, het lijkt wel marktplaats om te ruilen met info..
Niet iedereen heeft de financiele mogelijkheden om elke week betaalde sex te hebben.. En vandaar bij een ieder ook niet zoveel recensies. Lijkt me niet zo moeilijk. En niet een ieder hoeft elke week naar de hoeren.. Veel mensen hebben privé ook wel eens iets spannends zonder er voor te betalen

Jij wil blijkbaar op een populaire site als hier iets melden maar de echte info niet delen.. Kun je beter een what's app groep oprichten met de mensen met wie je het wel wilt delen.

En dat gezeur over eventuele sluiting van zo 'n tent.. Tja.. Die vrouwen kiezen zelf voor illegale praktijken.. Eigen risico lijkt me.

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
@voodoo1 Lees je deze site wel goed? Het lijkt wel of iedereen uit Rotterdam komt ;). In andere plaatsen in NL en BE word er massagesalon ook geneukt zc. Ze maken het alleen maar Popie Jopie. Niks nieuws op dit topic.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
voodoo1 zei:
Cerato, het lijkt wel marktplaats om te ruilen met info..
Niet iedereen heeft de financiele mogelijkheden om elke week betaalde sex te hebben.. En vandaar bij een ieder ook niet zoveel recensies. Lijkt me niet zo moeilijk. En niet een ieder hoeft elke week naar de hoeren.. Veel mensen hebben privé ook wel eens iets spannends zonder er voor te betalen

Jij wil blijkbaar op een populaire site als hier iets melden maar de echte info niet delen.. Kun je beter een what's app groep oprichten met de mensen met wie je het wel wilt delen.

En dat gezeur over eventuele sluiting van zo 'n tent.. Tja.. Die vrouwen kiezen zelf voor illegale praktijken.. Eigen risico lijkt me.

ik wil hier iets melden maar niet delen?
Nou, dan heb je veel van mijn berichten niet goed gelezen of helemaal niet bekeken.
Ik heb veel dames hier gerecenseerd en waar ik de eer had om daar als eerste van te mogen berichten heb ik ook altijd gewoon alles open gedeeld.
Daar hebben velen ook de vruchten van kunnen plukken en ik ook van andere leden die hier schreven.
Nu meld ik één salon die ik dan niet wil delen (echt eerste bericht waarvan ik niet wil delen of slechts met select groepje) en de tent is te klein.
Dat zegt dus meer over de klagers en zeurpieten dan over mij denk ik dan maar.
Zeur maar lekker verder, ik vind het prima maar je verhaal raakt kant nog wal want van de vele tientallen topics die ik heb beschreven heb ik juist alles altijd gewoon gedeeld.
Hoe zielig kan je zijn?
Maar ja, je geile fantasie wint het kennelijk van de feiten anders zou je die onzin richting mij niet hier neer schrijven.
Succes met je zieligheid. Komt vast ook weer niet aardig over maar wees gerust: zo was het dit keer ook niet bedoeld dus daar heb je dan dit keer wel gelijk in. pfffff

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Je het echt groot gelijk Cerato. Het lijkt me ook heel duidelijk waarom je hier niet in het openbaar deelt. De politie leest mee. Dat Voodoo dat eigen risico voor de dames noemt is ongelooflijk. Wat een mentaliteit.

En verder is het inderdaad te zielig voor woorden, net alsof ze geen koekje krijgen, en de anderen wel.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik voel me bekocht ( zou ook genaaid kunnen zeggen ;) ) nu krijgt iedereen plots een kopje thee en ik niet. En ik vind dat nou juist net zo lekker. :roll: :lol: :lol: :lol: .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
reactie op dickcurtis:
je vroeg nog naar de service van de blonde (geblondeerde) dame: welnu,
als je de service van de slankere zwarte dame niet zo goed vond dan kan je beter ook die geblondeerde links laten liggen.
ik vind ze qua inzet en werkwijze niet veel verschillend en in dat geval bespaar je jezelf een teleurstelling denk ik.
daarnaast prefereer ik slankere dames maar dat is uiteraard persoonlijk.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
lekker ding zei:
Ik voel me bekocht ( zou ook genaaid kunnen zeggen ;) ) nu krijgt iedereen plots een kopje thee en ik niet. En ik vind dat nou juist net zo lekker. :roll: :lol: :lol: :lol: .

Er gaat niets boven een lekker kopje thee, zouden ze er ook een chocolaatje bij hebben?
Dat maakt het helemaal compleet :lol: :lol: :lol:

cumfun

Toogplakker
19 dec 2017
31
1
Cerato zei:
cumfun zei:
Ja zeker 😀😀 en die mogen niet weten waar het is

nee inderdaad, niet na 7 berichten die ook nog eens weinig inhoudelijks te melden hebben behalve: wil ik ook weten of:
ben er geweest.
niet echt iets waar we wat mee kunnen.
maar indien je een goede tip in ruil hebt dan is het mogelijk om adres te krijgen.
maar dat mag inmiddels wel duidelijk zijn.

Ok nou ik heb niet echt een tip of zo . Ben bij emeli geweest en idd greetje voorheen vaak bij sa sa geweest ook over geschreven in het vorige forum nog .. Ik Houben Chinees dames . Ik wilde vanmiddag gaan ander maandag zal meer ervaringen delen Ok?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
cumfun zei:
Ok nou ik heb niet echt een tip of zo . Ben bij emeli geweest en idd greetje voorheen vaak bij sa sa geweest ook over geschreven in het vorige forum nog .................
Ik ben ook voorheen bij Sasa, Linda/Sandy en nog een paar andere geweest, helaas allemaal weg :( door invallen
Als iemand weet waar ze gebleven zijn? reacties mogen ook PB

Emeli en Greetje waren/ zijn dat ook Chinese dames?

Mvg

Naked

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
naked zei:
lekker ding zei:

Er gaat niets boven een lekker kopje thee, zouden ze er ook een chocolaatje bij hebben?
Dat maakt het helemaal compleet :lol: :lol: :lol:

Jaaaa een lekkere negerzoen....o nee tis bij de chinees :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven