Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sasha$ zei:ik hou niet van geheime clubjes.daarom suc6 ermee.
geen hand vol ma 2 landen vol![]()
Cerato zei:Zo is dat.
Als iemand adres wilt en zelf nauwelijks of niets hier heeft geschreven dan helaas.
Of hij moet mij goede tip terug geven die ik kan natrekken zodat ik ook weer leuk adresje heb.
En nog maals: ik reageer wel terug bij actieve leden maar dat kan soms even duren. Er is meer dan de pc met nzc forum.![]()
cumfun zei:Nou badank hoor . Zeer triest van je
alproz zei:Even eerlijk, ik ben hier al een ervaren lid en op vorig forum ook. Maar ik zou graag hopen dat we de "ouderen" hier vriendelijk genoeg zijn tegen nieuwelingen en elkaar.
Het mag niet een wij tegen de rest worden, ik heb veel berichten en ervaringen gedeeld dus heb bepaalde voorrechten. Ik bedoel, geef iedereen de kans.
Ik wandel ook niet naar verschillende dames. Vind het raar hoe sommigen reageren, als je niet "jouw" dame wilt delen dan doe je dit niet maar hoef je die vragende personen toch niet af te breken?
Ik begrijp dat de modurators aan de kant staan van wie hier langst zit en meeste stuurt maar soms vind lijkt beetje alsof er een apart clubje/ kliekje is (stoeven over hoeveel, welke en aantal keren dames bezocht).
Op werk, school en in sociale kringen is vaak niet zo erg als hier.
Gewoon rustig, beleefd en respectvol met elkaar omgaan.