Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ja geen idee meer dat is al zo'n tijd geleden, maar sinds dien dacht ik ik hou het bij lezen en af en toe vertel ik wat me tegen viel of dwars zat, maar idd, als iemand meekan vertellen waar dit Chinese paradijs is of welke straat, naam van de salon dat zou fijn zijn ga ik er ook eens heen, voor een donatie aan de nieuwe achter tuin van de dames

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
jwkfgvl zei:
nee ik heb nog geen nieuwe dames aangemeld nee, wel eens geprobeerd maar toen werd het er af gehaald omdat het niet volgens protocol was, dus toen dacht ik laat maar, nee, ik ga dus ook niet wekelijks Naar de dames, ik heb een zware baan en ben veel aan het werk tot een gemiddelde a 70/75 uur in de week, dus heb daar ook geen tijd voor, en dus zit ik ook zeker niet 24/7 de sites af te speuren naar nieuwe dames, en ga dus ook niet meteen op stap zodra ik een nieuw koppie zie staan om het meteen uitproberen, en ik ga pas als ik er een goed gevoel bij heb door de telefoon of app..........

De meeste wandelaars hebben ook een baan en hebben ook geen tijd om 24/7 sites af te struinen naar een leuke dame.
Dat hoeft ook helemaal niet.

Neem nou Cerato als voorbeeld die loopt een willekeurig Chinese massagesalon binnen, neemt een massage voor een uur en krijgt een happy end aangeboden.
En liefhebber dat ie is vraagt ie of er meer mogelijkheden zijn aan de dame tijdens de happy end.
Vaak krijg je nee te horen en soms hebben de dames wel zin om wat extra's bij te verdienen.

Dus het hoeft niet zoveel moeite te kosten.

Dat zelfde geld voor raamdames je zoekt een leuke dame uit en gaat bij haar naar binnen, op de kamer stel je de vraag wat de mogelijkheden zijn, als NZC niet in het rijtje voor komt kan je vragen of dat tot de mogelijkheden behoort.
Natuurlijk stoot je je neus een aantal keer, en soms zeggen ze ok.

En zo kom je aan een nieuwe dame.

Mvg

Naked

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ja dat kan, alleen ben ik dus niet het type dat langs de ramen loopt of zomaar een massage tent binnen loopt dat kan toch ? zo-ie-zo werk ik van 11 tot 23 en soms tot later en zijn de meeste massage tenten dan al dicht, maar zo ben ik niet en dat wil ik niet, ik zie eens wat en lees eens wat en denk ja dat ga ik proberen zo lees ik hier goeie berichten over deze salon en ik wil graag weten waar dat is, dan ga ik er ook heen,

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ik werk ook op onregelmatige tijden en ook vaak weekends of feestdagen.
maar heb uiteraard ook vrije dagen.
toch is er genoeg te wandelen en te ontdekken.
kwestie van je tijd beetje indelen en ja, soms ook enige moeite ervoor doen.
het is wel erg makkelijk om hier alleen te lezen en dan erop afgaan, al is daar niks mis mee.
maar dan ook zelf wel je ervaringen delen na afloop.
dat is al een mooi begin.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ja alleen zoals ik al zei ben ik niet t type dat snel op dergelijke locaties af stap, ik ben niet zo'n wandelaar dus, en besteed niet altijd mijn vrije dagen aan het bezoeken van dames, ik ga niet wekelijks of maandelijks, maar ik ga af en toe wel eens ja, en ik heb tot nu toe nog weinig echt knallende ervaringen opgedaan waarvan ik het de moeite waard vond deze te melden, een enkele positieve maar die zijn al uitvoerig besproken hier en ik vind het dan onzin om er bij te zetten dat ik het ook zo lekker vond daar, zodra ik eens een nieuwe leuke vogel ontdek zal ik het melden,

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
jwkfgvl zei:
ja dat kan, alleen ben ik dus niet het type dat langs de ramen loopt of zomaar een massage tent binnen loopt dat kan toch ? zo-ie-zo werk ik van 11 tot 23 en soms tot later en zijn de meeste massage tenten dan al dicht, maar zo ben ik niet en dat wil ik niet, ik zie eens wat en lees eens wat en denk ja dat ga ik proberen zo lees ik hier goeie berichten over deze salon en ik wil graag weten waar dat is, dan ga ik er ook heen,

Ik heb hier me eerder in het verleden op verschillende voorgaande aan dit forum al meerdere malen groen en geel aan geërgerd.
Andere leden halen de kastanjes uit het vuur, en als ze lekker zijn schuiven er meer mensen aan tafel.
Dat even terzijde.

Een beetje stof tot nadenken, voor alle lezers, sleepers en nieuwelingen

Het vervelende is dat de dames in de Chinese massagesalons geen happy end mogen geven.
Zo zijn er in het verleden in Den Haag heleboel salons gesloten, er werd openlijk over gesproken, en de een na de andere moest sluiten.
Vandaar deze manier, het is aan hem met wie hij deze info deelt.

Mvg

Naked

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ik ga het niet aan de grote klok hangen hoor, niet dat ik morgen op mijn werk kom of zondag bij de familie en ga zitten vertellen hoe het wel niet was of waar ik geweest ben, no worry's ik werk gewoon in de horeca, en wil alleen graag weten waar dit is want het lijkt me een prima adresje en wil het graag eens meemaken,

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
en hier is toch dat forum voor, om je ervaringen te delen zodat een ander er profijt van heeft ? ik heb een aantal vervelende ervaringen gedeeld,

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
mooi. nu nog wat recensies over dames waar we terecht kunnen voor nzc.
we delen hier inderdaad informatie.
maar dan wel als dat van twee kanten komt.
gelet op je posts sinds 2015 is dat niet veel en inderdaad voornamelijk nare ervaringen.
en een aantal reacties op dit topic.
eerst maar eens ervaringen plaatsen en als je die niet hebt vanwege weinig wandelen wat daar de reden ook van is dan is dat jammer.
ik vind je aanhoudende vraag naar het adres behoorlijk irritant worden en Naked heeft ook al neergezet wat hij ervan vindt en terecht.
ik zal het nog eenmaal duidelijk maken: geen informatie op forum of geen nuttige tip waar ik iets aan heb, dan geen informatie van mijn kant.
trouwe leden heb ik uiteraard al wel informatie verstrekt maar die delen hier en soms ook per pm hun informatie wel dus dat is dan ook geen probleem.
dat is toch een volstrekt normale gang van zaken?
en als je dat niet vindt of niet begrijpt, dan is het jammer voor je.

sasha$

Snuffelaar
28 dec 2016
20
3
ik lees tips hier op de forum alle dvp,s waar ik ben geweest heb ik over geschreven
blijkbaar niet genoeg. :( nieuwe dvpp,s ken ik niet. beetje vriendjejs politiek gebeurt hier

DeKoning

Snuffelaar
16 jul 2018
7
0
Hi ik ben net nieuw hier, zie dat dit een gevoelig onderwerp aan het worden is maar ik lees wel een paar hele lekkere ervaringen welke ik graag zou ervaren zou iemand mij via prive bericht het adres of een naam van de betreffende salon willen sturen?
Zal verslag doen, alvast bedankt DeKoning

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
sasha$ zei:
ik lees tips hier op de forum alle dvp,s waar ik ben geweest heb ik over geschreven
blijkbaar niet genoeg. :( nieuwe dvpp,s ken ik niet. beetje vriendjejs politiek gebeurt hier

Blijkbaar begrijpen sommige mensen nog steeds niet wat er bedoeld word.
Nieuwe DVP´s kennen wij ook niet.
Denkt men dat deze zich bij ons komen aanmelden via mail, telefoon, app of zo .

Als je een vriendin wil moet je er toch ook moeite voor doen of komen die ook gewoon aanwaaien?
Zo van: Een willekeurige mooie onbekende dame loopt naar je toe en vraagt: trek jij mij vanavond eens lekker uit elkaar en vul je me met al je zaad?

Doe eens wat moeite om zelf een DVP te zoeken in plaats van mee te surfen op ander mans inzet.
En als je die nieuwe bare -dames deelt, wie weet word je dan ook " een vriendje van de club" ;)

Wil je geen moeite doen ook goed, blijf dan lekker lezen en ga dan naar de dames die hier uitgebreid beschreven staan.
Er staan er genoeg, in plaats van hier klagen als je 1 adresje niet krijgt.

Mvg

Naked

PS: CWP, kan je deze discussie (inclusief het vragen naar) kunnen verplaatsen naar een nieuw topic, zodat de anderen eventueel hun recensie hier kwijt kunnen
bij voorbaat dank!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik stel voor dat nieuwe leden ook een cursus Nederland lezen moeten volgen.
Wat een zeikerds zeg die blijven vragen om een adres terwijl er duidelijk het e.e.a. over gezegd is.
Zou niet graag in de schoenen van Cerato willen staan die alle PB's ontvangt maar weet dat hij een goed schifting kan maken tussen wie het wel en niet krijgt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
beffer007 zei:
" die alle PB's ontvangt maar weet dat hij een goed schifting.......

Zie het probleem niet. kwestie van Markeer en delete :lol: :lol:

Schermafbeelding 2018-07-16 om 13.09.26.png

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ik check gewoon alle berichten op:
-wanneer is de persoon lid geworden?
-hoeveel berichten heeft hij geplaatst?
-zijn dat ook recensies en tips of slechts opmerkingen en vragen
Als dit een voor mij negatieve uitkomst heeft dan wordt er niets gedeeld.
Als de persoon weinig heeft geschreven maar mij een bruikbare goede tip kan geven dan kan er wellicht toch gedeeld worden.
Tja, beetje geven en nemen hè. Niet alleen maar éénrichtingsverkeer dus.
En de overige berichten worden inderdaad verwijderd.
Overigens is nieuwe aanwas mailbox nu absoluut verminderd dus wellicht dat het nu beetje bekend is hoe het hier werkt.
Indien iemand dat vriendjes politiek noemt, mij best.
Ik vind het tenslotte ook hypocriet om wel van alles te vragen maar niks neer te zetten hier.
Mijn mening is de mijne en daar mag anders over gedacht worden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik heb er ook enkele die maar blijven vragen. Gisteren lid en nu al piepen dat ie het jammer vindt. Hij voelt zich hierzo zeker al deKoning te rijk ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou ik heb er ook enkele die maar blijven vragen. Gisteren lid en nu al piepen dat ie het jammer vindt. Hij voelt zich hierzo zeker al DeKoning te rijk ;)

Terug
Naar boven