Nieuwe leden Attentie aub ! Delen van info.. enz enz

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
N.a.v. de vele vragen en uit de hand lopende discussie in dit Massage salon topic met een paar leuke en geile pijp en neuk Chineesjes de boel maar verhuis naar een nieuw topic.

Met namen Nieuwe leden, leden die al 3 jaar mee lezen en rukken... en of leden die summier info delen, probeer een beetje te begrijpen dat we hier een recensie forum proberen te zijn, en zodra er een nieuw pareltje ontdekt wordt dit niet zo maar gedeeld wordt, anders dan de openbare topics van de dames van de gekende advertentie site's, zijn de dametjes van massage Salons nog op een hand te tellen, dus zeker niet als het ook nog eens een massage salon betreft waar sex meestal uit den boze is, wordt dit zomaar gedeeld.

Dus ter bescherming van het pareltje wordt er niet openlijk met naam en rugnummer gepost.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=80&t=5651
Beetje kromme zinnen geworden maar ik heb even geen tijd om iets leesbaars te typen nu. De stelling is duidelijk neem ik aan.

Dus de oeverloze discussies of je in aanmerking komt om info te verkrijgen maar hier posten dan blijft het Massage forum bevrijd van dit soort discussie's

Gr CWP

fkk

Snuffelaar
30 jul 2015
8
0
Ik als lezer op dit forum zou de info ook graag willen ontvangen. Dus bij gelgenheid PM me terug. Als frequent bezoeker van de Chinese salons in Den Haag/Rotterdam kan ik ook wat delen via PM (maar zelden zc)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
538douche zei:
Beste Cerato.
Ik heb je een PM gestuurd maar geen reactie van je ontvangen. Vindt jij dat ik hier te weinig bijdraag? Ik zou wel meer willen bijdragen maar mijn beurs laat dat niet toe.

Nou, nou misschien is een reactie na 1 dag ook goed?
Ik moet ook gewoon werken en zit niet hele dag achter de pc.
Beetje kalm aan zeg, alsof ik direct na 1 uur al moet reageren.
Heb je zo`n haast om er heen te gaan?
Denk er dan aan: doe rustig, respect en geen recensie hier. Doe maar per pm.
Politie is hier ook actief en recensie betekent sluiting salon en einde activiteit voor ons daar.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Wauw Cerato, dat heb je nu wel een beetje over jezelf afgeroepen...
Veel mensen denken nu dat ze ook recht hebben op de gegevens.

Tip voor de ongeduldigen onder ons: Of je krijgt vanzelf een reactie, of je hebt waarschijnlijk gewoon pech gehad :eek:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zo is dat.
Als iemand adres wilt en zelf nauwelijks of niets hier heeft geschreven dan helaas.
Of hij moet mij goede tip terug geven die ik kan natrekken zodat ik ook weer leuk adresje heb.
En nog maals: ik reageer wel terug bij actieve leden maar dat kan soms even duren. Er is meer dan de pc met nzc forum. :D

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
wat een rush op dit topic gelijk lol :lol:

Ik ben allang blij dat Cerato aangeeft dat hij informatie heeft maar gezien de gevoeligheid er voorzichtig mee om gaat. Ik denk dat niemand me kan tegen spreken als ik zeg dat Cerato een van de personen is waar we veel recencies aan te danken hebben, dus ga nou niet vallen over deze ene die ietwat gevoelig ligt!
En ja inderaad.. gewoon geduldig afwachten op een reply :)

Ik sla deze over overigens, chinese dametjes leuk, maar ik zit zelf redelijk wat jaartjes onder deze dames en dit is niet aan mij besteed :lol:

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Cerato zei:
538douche zei:
Beste Cerato.
Ik heb je een PM gestuurd maar geen reactie van je ontvangen. Vindt jij dat ik hier te weinig bijdraag? Ik zou wel meer willen bijdragen maar mijn beurs laat dat niet toe.

Nou, nou misschien is een reactie na 1 dag ook goed?
Ik moet ook gewoon werken en zit niet hele dag achter de pc.
Beetje kalm aan zeg, alsof ik direct na 1 uur al moet reageren.
Heb je zo`n haast om er heen te gaan?
Denk er dan aan: doe rustig, respect en geen recensie hier. Doe maar per pm.
Politie is hier ook actief en recensie betekent sluiting salon en einde activiteit voor ons daar.

Cerato, Als ik had geweten dat jij mijn bericht zo negatief zou opvatten, had ik niets geschreven. Ik had hem alleen maar geschreven met de intentie als reminder omdat jij misschien mijn PM over het hoofd had gezien. Iedereen kan van tijd tot tijd iets over het hoofd zien.
Mijn oprechte excuus.

sasha$

Snuffelaar
28 dec 2016
20
3
zou ook wel willen. als iemand mij het adres wilt sturen van die chinese massage salon .pb. graag ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Inmiddels krijg ik ook de nodige verzoeken binnen voor het adres e.d. en ook ik sta er zo beetje in als Cerato, lang lid en nauwelijks recensies schrijven of alleen maar vragen stellen... helaas pindakaas. :twisted:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Bern zei:
Ik heb tot nu toe alleen ervaringen met privé ontvangst, is het discreet gelegen, en kan je bij dit soort salons ook de massage overslaan en gewoon direct genieten?

Dan zou ik zeggen kom eerst met je verhalen over je privé ontvangsten ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Bijdehante vraag!
Ik schreef al eerder; geen recensies hier en dat wordt dus ook al gedaan.
Oké er wordt geen adres genoemd maar wel de naam van ėėn van de dames.
Kwestie van tijd en meelezende politie komt hier.
Ik zal nog eens een tip weggeven hier pfffff.
Jammer hoor.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Cerato zei:
wel de naam van ėėn van de dames.
We zijn een recensie forum, dus dit kan je niet tegen gaan. Er wordt netjes verwoord hoe het was. en de 和那位女士的名字 wordt nergens genoemd. en de naam van de salon evenmin.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
jwkfgvl zei:
kan iemand misschien een berichtje sturen en vertellen waar dit is ? of welke salon

Heb je zelf al eens een dame gemeld die hier nog niet besproken is?
Je bijdrages bestaan alleen uit " ïk bel/ ik heb gebeld / ik heb geapped / commentaar op uiterlijkheden van een dame/ info vragen.

Sinds juni 2015 lid en geen enkele nieuwe dame gerecenseerd :shock:

En dan nu vragen naar een adresje. Tsja

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Goed gezien Naked.
Mijn berichtenbox loopt over en zoals ik al had geschreven daar reageer ik zeker op indien iemand
een wat langer forumlid is en ook zelf daadwerkelijk iets heeft bijgedragen heeft in de vorm van recensies en/of tips.
Toch veel reacties van leden die als sinds 2015 lid zijn en soms 0 (ja echt!) of slechts 3 of 8 berichten hebben staan en dan nog meer opmerkingen en vragen dan recensies.
Ik meld het nog een keer: stuur pm zoveel als je wilt maar dat is toch echt kansloos.
Bij deze.

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Goed gezien Naked.
Mijn berichtenbox loopt over en zoals ik al had geschreven daar reageer ik zeker op indien iemand
een wat langer forumlid is en ook zelf daadwerkelijk iets heeft bijgedragen heeft in de vorm van recensies en/of tips.
Toch veel reacties van leden die als sinds 2015 lid zijn en soms 0 (ja echt!) of slechts 3 of 8 berichten hebben staan en dan nog meer opmerkingen en vragen dan recensies.
Ik meld het nog een keer: stuur pm zoveel als je wilt maar dat is toch echt kansloos.
Bij deze.

Kijk even naar mezelf: Relatief kort lid. Wandel weinig dus schrijf weinig... dit wekt wel intrese..? Maar omdat ik maar 6 reviews op 8berichten heb geschreven ben ik niet "goed genoeg"? Voelt zielig! :) :shock:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Voelt zielig?
Voor jou misschien maar ik vind je reactie zielig.
Er zijn hier die tientallen en soms honderden recensies of goede tips hebben neergepent.
Dan is 6 uit 8 berichten inderdaad niks en mijns inziens beslist niet zielig dat je de tip niet krijgt.
Dit bedoel ik dus met kansloze vragen.
Dat vind ik dan weer zielig pffff.
Maar daar mag je best van mening over verschillen hoor. Maar verwacht van mij geen tip in dit geval.
Of geef mij een serieuze tip weg als je die in ruil hebt. Dan liggen de zaken er weer anders voor.
Voor wat hoort wat.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
naked zei:
jwkfgvl zei:
kan iemand misschien een berichtje sturen en vertellen waar dit is ? of welke salon

Heb je zelf al eens een dame gemeld die hier nog niet besproken is?
Je bijdrages bestaan alleen uit " ïk bel/ ik heb gebeld / ik heb geapped / commentaar op uiterlijkheden van een dame/ info vragen.

Sinds juni 2015 lid en geen enkele nieuwe dame gerecenseerd :shock:

En dan nu vragen naar een adresje. Tsja

nee ik heb nog geen nieuwe dames aangemeld nee, wel eens geprobeerd maar toen werd het er af gehaald omdat het niet volgens protocol was, dus toen dacht ik laat maar, nee, ik ga dus ook niet wekelijks Naar de dames, ik heb een zware baan en ben veel aan het werk tot een gemiddelde a 70/75 uur in de week, dus heb daar ook geen tijd voor, en dus zit ik ook zeker niet 24/7 de sites af te speuren naar nieuwe dames, en ga dus ook niet meteen op stap zodra ik een nieuw koppie zie staan om het meteen uitproberen, en ik ga pas als ik er een goed gevoel bij heb door de telefoon of app, en helaas heb ik inmiddels wel een aantal vervelende ervaringen achter de rug, ook prettige maar die dames zijn al uitvoerig besproken, al wat ik daar bij zou zetten zou herhaling zijn, lijkt me niet nodig toch ? de vervelende ervaringen of minder prettige die heb ik gemeld, niet als commentaar of zo maar ook als tip naar jullie toe, een gewaarschuwd mens telt voor 2 he, maar dat maakt toch allemaal niet zo uit,ik zeik jullie niet af, ik meld alleen af en toe iets wat me tegen gevallen is, en doe er mee wat je wil, ik bedoel de een loopt voor op en de ander loopt wat achter aan en kijkt om zich heen, en ik wil graag weten welke massage salon dit is, thats it,

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
wel eens geprobeerd maar toen werd het er af gehaald omdat het niet volgens protocol was,
ben benieuwd wat dat was, want ik ben meestal de pisvlek hier die de boel netjes probeert te houden :lol:

Als ik je post historie ziet kan ik niet echt wat ontdekken, maar kan het gemist hebben na een WK finale met de nodige drankjes in de #BIERGARTENROTTERDAM :cool: :cool:

Maar goed, gaan we weer over tot de orde van de dag, recensie's, en een ieder staat vrij om de topic starter te spammen met pm's, zijn inbox heeft een maximum van 100 berichtjes :lol: :lol: En aan hem of hij het over zijn houten hart krijgt om in te schatten of jij "onze" Chinees van een kutje met zaad kan voorzien. Ik denk dat "ons" Chineesje het niet erg vind, die heeft net weer een stukje land er bij gekocht in China na een weekje neuken... :p

Maar voor alle "sleepers" en "nieuwelingen" je hoeft het niet in dit topic te vragen, dat mag denk ik duidelijk zijn....

Terug
Naar boven