Mogelijkheid tot wijzigen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Beste Barefan,

Nou zie ik opeens dat de mogelijkheid om je te tekst te wijzigen of aan te passen opeens verdwenen is. Heeft dit een reden en is het anders nog mogelijk zo als op het vorige forum dat je daar nog 24 uur of zo de tijd voor hebt om dit aan te passen nadat je je recensie hebt geplaatst en uitgelogd bent? :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Hier nog actief bij mij hoor, na in en uit loggen

Bijlagen

• Schermafbeelding 2015-07-27 om 08.42.47.png
    Schermafbeelding 2015-07-27 om 08.42.47.png
    11,5 KB · Weergaven: 360

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
Hier nog actief bij mij hoor, na in en uit loggen

Ik had gisteren iets geschreven en logte ff uit, logte na zo 10 minuten weer in want ik wilde er nog iets bij vermelden en dit was niet meer mogelijk, en nu ook nog niet in diezelfde topic, helaas. :?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik denk dat ik Uber rechten heb gekregen van Barefan. :lol: in het vervolg moeten jullie allemaal aan mij vragen of een wijziging wel door de ballotage commissie wordt goedgekeurd :ugeek:

Staat er niet toevallig onderaan het toppic, " GESLOTEN " aangezien je dan kan je niets meer kan aanpassen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nope, het is bij "meer dan 1 DVP op een dag bezoeken en die is (no) niet op slot ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dan weet ik het ook niet, net getest, ik krijg dit. dus zal aan het topic liggen, ik kan ook niet editten in dat topic, als je wel de delete knop heb, deleten en opnieuw posten wat je wilde typen ;-)

Bijlagen

• Schermafbeelding 2015-07-27 om 11.36.18.png
    Schermafbeelding 2015-07-27 om 11.36.18.png
    59,6 KB · Weergaven: 271

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik ben inderdaad langzaamaan aan het aanpassen dat leden zelf geen berichten meer kunnen wijzigen en/of verwijderen.
Anders breekt er ergens rel uit en word er een hoop weg gehaald en volg ik niet meer.
En dan gaan sommige misschien ook eens eerst nadenken voor ze iets neer zetten ipv zo impulsief te reageren.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Barefan zei:
ik ben inderdaad langzaamaan aan het aanpassen dat leden zelf geen berichten meer kunnen wijzigen en/of verwijderen.
Anders breekt er ergens rel uit en word er een hoop weg gehaald en volg ik niet meer.
En dan gaan sommige misschien ook eens eerst nadenken voor ze iets neer zetten ipv zo impulsief te reageren.

Spijtig.... geef me stof tot nadenken :roll:

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:

Utopie

Barefan je moet gewoon modereren en als je dat niet alleen aankan vraag je 3 stars om mee te modereren. Denk dat hij er wel voor in is.

Glijmiddel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik denk dat Barefan helemaal niets "Moet" en indien ie hulp nodig heeft en wil, zelf wel kan bepalen wie ie vraagt.

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Ik denk dat Barefan helemaal niets "Moet" en indien ie hulp nodig heeft en wil, zelf wel kan bepalen wie ie vraagt.

Hoezo ben jij in de markt om te modereren?

Tuurlijk moet hier gemodereerd worden, ik wijzig vaak om de zinnen beter te laten lopen en taalfouten aan te passen.

Kijk wat bare fan schrijft; dan volg ik het niet meer zegt hij!

Dus hij leest het wel maar modereert niet.

Utopie om te denken dat er minder primair gereageerd wordt enz.

Glijmiddel

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
En als het nodig is wil ik ook wel wat tijd (dus geen 40 uur p.w.) investeren om te helpen maar het moet wel gevraagd worden en neem van mij aan ik zal dan niet de makkelijkste zijn als ik zie dat het uit de klauwen loopt en volgens mij onze andere Ajax-fan ook niet.
Ik ben het dan ook wel met Glijmiddel eens dat er meer en strakker gemodereerd kan en moet worden ondanks dat Glijmiddel in mijn ogen ook even gechargeerd gezegd 1 van de schuldigen is waardoor het soms uit de klauwen loopt.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Glijmiddel zei:
Barefan zei:

Utopie

Barefan je moet gewoon modereren en als je dat niet alleen aankan vraag je 3 stars om mee te modereren. Denk dat hij er wel voor in is.

Glijmiddel

GRRRRR glijmiddel weet je wat het enige is wat ik in mijn leven MOET? Wel dood gaan dat is het enige wat ik moet.
End at wil ik graag nog even uitstellen!

A

Anonymous

Guest
beffer007 zei:
En als het nodig is wil ik ook wel wat tijd (dus geen 40 uur p.w.) investeren om te helpen maar het moet wel gevraagd worden en neem van mij aan ik zal dan niet de makkelijkste zijn als ik zie dat het uit de klauwen loopt en volgens mij onze andere Ajax-fan ook niet.
Ik ben het dan ook wel met Glijmiddel eens dat er meer en strakker gemodereerd kan en moet worden ondanks dat Glijmiddel in mijn ogen ook even gechargeerd gezegd 1 van de schuldigen is waardoor het soms uit de klauwen loopt.

Klopt ik geef ook gas , en weet dat ik scherp van tong en pen ben maar alles heeft een reden.

Idd het kan matiger ben ik zeker met je eens.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
en nu kan ook deze topic op slot want ik neem aan dat het wordt modder gooien vanaf nu.

A

Anonymous

Guest
samurai zei:
en nu kan ook deze topic op slot want ik neem aan dat het wordt modder gooien vanaf nu.

Nee hoor er wordt toch niet met modder gegooid,

We doen alleen ons zegje.

Glijmiddel

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De optie eigen berichten wijzigen is niet meer aanwezig in bepaalde topics, zou deze mogelijkheid weer hersteld kunnen worden?
Bij voorbeeld in deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=770
is het niet mogelijk om je eigen bericht aan te passen

Het is wel zo handig als je een typ fout constateert na het verzenden, dan kan ik mijn bericht aanpassen.

Bij voorbaat dank.

Mvg

Naked

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Barefan zei:
GRRRRR glijmiddel weet je wat het enige is wat ik in mijn leven MOET? Wel dood gaan dat is het enige wat ik moet.
End at wil ik graag nog even uitstellen!

Ik weet niet hoe jij het doet maar ik MOET ook belasting betalen en ik neem aan jij ook ;) ;)

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Waarom niet gekozen voor het toestaan van editing tot 30 minuten na plaatsing van een bericht/reactie. Net genoeg tijd om de ergste fouten te verbeteren, iets toe te voegen/verwijderen en/of de lay out nog een beetje naar je wensen aan te passen.

Terug
Naar boven