lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:Hier nog actief bij mij hoor, na in en uit loggen
Barefan zei:ik ben inderdaad langzaamaan aan het aanpassen dat leden zelf geen berichten meer kunnen wijzigen en/of verwijderen.
Anders breekt er ergens rel uit en word er een hoop weg gehaald en volg ik niet meer.
En dan gaan sommige misschien ook eens eerst nadenken voor ze iets neer zetten ipv zo impulsief te reageren.
Barefan zei:ik ben inderdaad langzaamaan aan het aanpassen dat leden zelf geen berichten meer kunnen wijzigen en/of verwijderen.
Anders breekt er ergens rel uit en word er een hoop weg gehaald en volg ik niet meer.
En dan gaan sommige misschien ook eens eerst nadenken voor ze iets neer zetten ipv zo impulsief te reageren.
lekker ding zei:Ik denk dat Barefan helemaal niets "Moet" en indien ie hulp nodig heeft en wil, zelf wel kan bepalen wie ie vraagt.
Glijmiddel zei:Barefan zei:ik ben inderdaad langzaamaan aan het aanpassen dat leden zelf geen berichten meer kunnen wijzigen en/of verwijderen.
Utopie
Barefan je moet gewoon modereren en als je dat niet alleen aankan vraag je 3 stars om mee te modereren. Denk dat hij er wel voor in is.
Glijmiddel
beffer007 zei:En als het nodig is wil ik ook wel wat tijd (dus geen 40 uur p.w.) investeren om te helpen maar het moet wel gevraagd worden en neem van mij aan ik zal dan niet de makkelijkste zijn als ik zie dat het uit de klauwen loopt en volgens mij onze andere Ajax-fan ook niet.
Ik ben het dan ook wel met Glijmiddel eens dat er meer en strakker gemodereerd kan en moet worden ondanks dat Glijmiddel in mijn ogen ook even gechargeerd gezegd 1 van de schuldigen is waardoor het soms uit de klauwen loopt.
samurai zei:en nu kan ook deze topic op slot want ik neem aan dat het wordt modder gooien vanaf nu.
Barefan zei:GRRRRR glijmiddel weet je wat het enige is wat ik in mijn leven MOET? Wel dood gaan dat is het enige wat ik moet.
End at wil ik graag nog even uitstellen!