Mogelijkheid tot wijzigen

A

Anonymous

Guest
Wijzigen van berichten te verwijderen is het probleem niet.
Gaat meer om het onderhouden van topics en zorgen dat het niet uit de hand lopen, steeds.
En met een forum die zo groot is geworden als deze, moet dat inderdaad. Je hoef het niet leuk vinden maar het is een feit.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Wijzigen van berichten te verwijderen is het probleem niet.
......

Bij mij gaat het wel er wel om ;)
Zou graag de mogelijkheid willen hebben om mijn eigen berichten te kunnen corrigeren.

Dat andere heet opschonen van de topics, dat is geheel aan de eigenaar van dit forum.
Hoewel ik ook graag zie dat de topics overzichtelijk blijven en dat de discussie niet gevoerd word in een topic van een dame.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Ben ik met je eens hoor. Die optie graag laten zo als die is want ik maken vaak genoeg spelfouten die ik achteraf ziet en het is goed om deze te kunnen corrigeren.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het zelf nog kunnen wijzigen (wat nog steeds mijn voorkeur heeft) of wat Glijmiddeltje bedoelt zijn 2 verschillende dingen.
Men blaast wel hoog van de toren, tis een gratis site en wees er blij mee en zorg er anders zelf voor dat het geen puinhoop wordt. :)

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Het zelf nog kunnen wijzigen (wat nog steeds mijn voorkeur heeft) of wat Glijmiddeltje bedoelt zijn 2 verschillende dingen.
Men blaast wel hoog van de toren, tis een gratis site en wees er blij mee en zorg er anders zelf voor dat het geen puinhoop wordt. :)

Nee hoor ik bedoel echt het zelf wijzigen van de berichten, niet meer niet minder.

Glijmiddel

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Glijmiddel zei:
lekker ding zei:

Nee hoor ik bedoel echt het zelf wijzigen van de berichten, niet meer niet minder.

Utopie

Barefan je moet gewoon modereren en als je dat niet alleen aankan vraag je 3 stars om mee te modereren. Denk dat hij er wel voor in is.

Glijmiddel

Glijmiddel

Volgens mij heb jij het er toch echt over dat Barefan zou moeten modereren :?

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Glijmiddel zei:
lekker ding zei:

Utopie

Barefan je moet gewoon modereren en als je dat niet alleen aankan vraag je 3 stars om mee te modereren. Denk dat hij er wel voor in is.

Glijmiddel

Glijmiddel

Volgens mij heb jij het er toch echt over dat Barefan zou moeten modereren :?

Oke ,

Ja dat ook , maar dat je niet meer kunt wijzigen in je eigen berichten is gewoon lastig.

Ik weet wel dat het een gratis forum is maar op geen een forum vind je de meest gevoelige en persoonlijke info over dames dan hier.

Of de eerdere bare forums.

En een forum beginnen uit overtuiging of ideologie ontneemt je niet het recht om het in goede banen te laten leiden.

Ik recenseer Jasmin in het eerdere gesloten topic over haar. Nou wat een blast dat dat daar veroorzaakt heeft hebben we allemaal kunnen lezen.

Maar het meisje zelf dan? Waar het uiteindelijk om gaat die er totaal geen invloed op heeft wat er over haar geschreven wordt. Dan moet je als forumbeheerder gewoon de ballen hebben om het topic open te houden en te modereren want Jasmin moet dan beschermd worden tegen het spervuur aan gal wat er dan gespuwd wordt.

Halleluja

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Barefan, het lijkt er op dat niet al je subfora dezelfde settings hebben. Ik kan overal mn eigen berichten aanpassen, behalve in 'vanalles wat'.
Tis een kutklus, maar misschien kun je ze eens doorlopen en overal dezelfde instellingen toepassen?

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
PeeweeHerman zei:
Barefan, het lijkt er op dat niet al je subfora dezelfde settings hebben. Ik kan overal mn eigen berichten aanpassen, behalve in 'vanalles wat'.
Tis een kutklus, maar misschien kun je ze eens doorlopen en overal dezelfde instellingen toepassen?

Ja ik weet het ik ben er nog mee bezig.
Maar het is idd een kut klus :)

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Hi Barefan,

Verzoekje: zou je de mogelijkheid tot wijzigen willen re-activeren?
Ik wou extra info's toevoegen aan een topic dat ik gestart heb in de 'vanalles wat" subforum maar dat kon niet.
Ik heb mijn topic tot 2 keer toe moeten verwijderen.

Terug
Naar boven