Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

A

Anonymous

Guest
ardan zei:
Mag ik een suggestie doen....NEGEER da " zomerliefke" :lol:
Dat mag je zeker en ik snap wat je bedoelt. :)Maar nieuwe leden kunnen nog niet altijd het onderscheid maken tussen betrouwbare recensenten en figuren die hier de boel komen verzieken met negatieve kritiek die onjuist is. En dat is ook in ons nadeel, want lezers die voor de eerste keer aan een gangbang willen deelnemen en dan hier plots al die onzin lezen, worden zo niet overtuigd, integendeel. Dus zolang de moderator niet ingrijpt zal ik er blijven op reageren. Dat is de enige manier om zo iemand te ontmaskeren. Hij heeft hier al meerdere discussies verpest maar is blijkbaar nooit echt over de schreef gegaan. De laatste discussie(s) echter wel en ik vermoed dat hij ondertussen al effectief verbannen is, want het is plots stil geworden...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Soms zijn er meelezers die niet naar gangbangs gaan en zich niet mengen in een discussie maar wel de meld knop weten te vinden. Barefan heeft een los beleid wat ik ook toejuig als je vergelijk met kinky en hookers. En kan ook niet alles volgen.
Dus hoe meer mensen de uitroepteken ( meldknop) hanteren des te eerder is een topic weer rustig -;)

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Dus hoe meer mensen de uitroepteken ( meldknop) hanteren des te eerder is een topic weer rustig -;)
Aha, daarvoor dient die knop ;)

Lezers die niet deelnemen aan die gb's kunnen zich idd beter niet mengen in die discussies en leden die heel kritisch zijn hoeven zeker niet te worden verbannen van mij. Maar ik vind wel dat de deelnemers hun mond mogen of zelfs moeten opendoen als ze merken dat er leden zijn die uit rancune of wat voor reden ook de organisatoren door het slijk halen en kritiek geven die niet gegrond is. Pas als wij reageren vallen die mannen door de mand omdat ze niet meer over de inhoud gaan discussiëren maar beginnen schelden of valselijk beschuldigen, zoals hier nu het geval was. En pas dan kunnen andere lezers idd op de meldknop drukken waarna de moderator zijn werk kan doen als er voldoende meldingen binnenkomen.

Voilà, dat is wat ik erover denk en nu ga ik erover zwijgen voor ik zelf een ban krijg omdat ik teveel off topic berichten post... :roll:

zomerliefje

Toogplakker
10 dec 2015
74
0
tom35 zei:
ardan zei:
Mag ik een suggestie doen....NEGEER da " zomerliefke" :lol:
Dat mag je zeker en ik snap wat je bedoelt. :)Maar nieuwe leden kunnen nog niet altijd het onderscheid maken tussen betrouwbare recensenten en figuren die hier de boel komen verzieken met negatieve kritiek die onjuist is. En dat is ook in ons nadeel, want lezers die voor de eerste keer aan een gangbang willen deelnemen en dan hier plots al die onzin lezen, worden zo niet overtuigd, integendeel. Dus zolang de moderator niet ingrijpt zal ik er blijven op reageren. Dat is de enige manier om zo iemand te ontmaskeren. Hij heeft hier al meerdere discussies verpest maar is blijkbaar nooit echt over de schreef gegaan. De laatste discussie(s) echter wel en ik vermoed dat hij ondertussen al effectief verbannen is, want het is plots stil geworden...

Tommeke ik heb jou allang ontmaskerd als de organisator van gangbangs .... in je krot in Wommelgem

A

Anonymous

Guest
zomerliefje zei:
Tommeke ik heb jou allang ontmaskerd als de organisator van gangbangs .... in je krot in Wommelgem
En welke organisator ben ik dan volgens jou? Onder welke naam adverteer ik? Welke meisjes werken voor mij?

A

Anonymous

Guest
tom35 zei:
zomerliefje zei:
En welke organisator ben ik dan volgens jou? Onder welke naam adverteer ik? Welke meisjes werken voor mij?

ja tommeke nu wil ik het ook wel weten wie jij blijkt te zijn ?? :lol: :lol:

schijnbaar hou jij gangbangs in je eigen pand ! ? :roll: :roll:
de meeste organisatoren die ik tegen ben gekomen die huren alleen een kamer !!

wie o wie ben jij ???

A

Anonymous

Guest
Ok, jullie hebben mij door :oops:
Ik organiseer idd geregeld bare gangbangs in mijn pand in Wommelgem. Zomerliefje had mij al in een vorige discussie ontmaskerd want ik laat altijd inschrijven via PayPal...
Maar nu moet jij toch ook weten wie ik ben, CA? Of heb je nog een hint nodig? ;)

A

Anonymous

Guest
Btw zondagnamiddag van 13-16u doet ze op de gekende locatie in Wommelgem een laatste bare gangbang voor ze weer naar Thailand vertrekt - zie advertentie op afspraakjes.com - zoeken op "Thaise Lana".

A

Anonymous

Guest
Had hier gelezen dat ze es geblinddoekt was gegangbangd. Leek mij wel spannend, maar volgens de organisator doet ze het zondag zonder blinddoek...

A

Anonymous

Guest
tom35 zei:
Had hier gelezen dat ze es geblinddoekt was gegangbangd. Leek mij wel spannend, maar volgens de organisator doet ze het zondag zonder blinddoek...

Klopt de eerste gangbang die zij in België hield was ze geblinddoekt, dit was bij de zelfde organisator ..

Waar ik zelf niet bij ben geweest maar na enige navragen is hier toch een recensie geplaatst

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
Klopt de eerste gangbang die zij in België hield was ze geblinddoekt, dit was bij de zelfde organisator ..
Heb antwoord gekregen van een zekere Erwin, vrij snel en vriendelijk. Dus dat is al ok.
Maar blijkbaar zal haar man er ook bij zijn zondag? Doet die dan ook actief mee?

Chris1986

Snuffelaar
29 feb 2016
2
0
Hoe is de dame zelf?
Erg lekker om te neuken, kan ze lekker knijpen met haar kutje of is ze al erg strak?

Groetjes

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
hallo !
Net terug van GB met Lana vandaag.
Ongeveer 10 man, anaal kon niet wegens ruwe vent vorige keer !!
Verder top : als je van thais en klein houdt is dit echt het beste wat je kan hebben.
KIM is niet mogelijk ; anaal en DP normaal gezien wel.
Ze neemt korte pauzes en laat het sperma lang in haar kutje zitten : bij aanvang kwamen binnen het kwartier zeker 6 mannen klaar in haar nauwe kutje : het wit droop er uit !
Ze zal nu een tijdje afwezig zijn : hopelijk komt ze snel terug !
Groeten,
Roubaix

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
tom35 zei:
creampie adriano zei:
Heb antwoord gekregen van een zekere Erwin, vrij snel en vriendelijk. Dus dat is al ok.
Maar blijkbaar zal haar man er ook bij zijn zondag? Doet die dan ook actief mee?

Aha, toch nog iemand die es een recensie over een gangbang zelf schrijft ipv over de organisatie zit te neuten... :).
Voor wat het waard is, ik heb de gangbang niet bezocht maar ken Erwin als een buitengewoon prettige organisator !

A

Anonymous

Guest
enjoyerik zei:
Aha, toch nog iemand die es een recensie over een gangbang zelf schrijft ipv over de organisatie zit te neuten... :).
Oei oei, word ik hier even op mijn woorden gepakt... :)
Maar je hebt gelijk, want helaas kan ik niks over de gb zelf schrijven... Er is iets tussen gekomen waardoor ik er niet bij was. :(
(Maar, beste Enjoyerik, als je mijn bijdragen op dit forum leest, dan zal je merken dat ik mijn ervaringen wel degelijk deel met de lezers in tegenstelling tot vele anderen. Hoewel ik denk dat jij er niet zoveel aan zult hebben omdat ik vooral in Gent actief ben...)

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Haar man was er inderdaad bij maar speelt niet mee.
Erwin inderdaad een correcte aangename organisator !

A

Anonymous

Guest
roubaix zei:
hallo !
Net terug van GB met Lana vandaag.
Ongeveer 10 man, anaal kon niet wegens ruwe vent vorige keer !!
Verder top : als je van thais en klein houdt is dit echt het beste wat je kan hebben.
KIM is niet mogelijk ; anaal en DP normaal gezien wel.
Ze neemt korte pauzes en laat het sperma lang in haar kutje zitten : bij aanvang kwamen binnen het kwartier zeker 6 mannen klaar in haar nauwe kutje : het wit droop er uit !
Ze zal nu een tijdje afwezig zijn : hopelijk komt ze snel terug !
Groeten,
Roubaix
Wow, onmiddellijk na de gb al een post! Daar kunnen de meesten hier een voorbeeld aan nemen! (ja, ik ook ;) )

roubaix zei:
Erwin inderdaad een correcte aangename organisator !
Als dat zo is, dan mag dat vermeld worden, vind ik, want dat is niet neuten (wat in 't Vlaams klagen betekent...)

Terug
Naar boven