A
Anonymous
Guest
Dat mag je zeker en ik snap wat je bedoelt.ardan zei:Mag ik een suggestie doen....NEGEER da " zomerliefke" :lol:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mag je zeker en ik snap wat je bedoelt.ardan zei:Mag ik een suggestie doen....NEGEER da " zomerliefke" :lol:
Aha, daarvoor dient die knopCWP zei:Dus hoe meer mensen de uitroepteken ( meldknop) hanteren des te eerder is een topic weer rustig -![]()
tom35 zei:Dat mag je zeker en ik snap wat je bedoelt.ardan zei:Mag ik een suggestie doen....NEGEER da " zomerliefke" :lol:Maar nieuwe leden kunnen nog niet altijd het onderscheid maken tussen betrouwbare recensenten en figuren die hier de boel komen verzieken met negatieve kritiek die onjuist is. En dat is ook in ons nadeel, want lezers die voor de eerste keer aan een gangbang willen deelnemen en dan hier plots al die onzin lezen, worden zo niet overtuigd, integendeel. Dus zolang de moderator niet ingrijpt zal ik er blijven op reageren. Dat is de enige manier om zo iemand te ontmaskeren. Hij heeft hier al meerdere discussies verpest maar is blijkbaar nooit echt over de schreef gegaan. De laatste discussie(s) echter wel en ik vermoed dat hij ondertussen al effectief verbannen is, want het is plots stil geworden...
En welke organisator ben ik dan volgens jou? Onder welke naam adverteer ik? Welke meisjes werken voor mij?zomerliefje zei:Tommeke ik heb jou allang ontmaskerd als de organisator van gangbangs .... in je krot in Wommelgem
tom35 zei:En welke organisator ben ik dan volgens jou? Onder welke naam adverteer ik? Welke meisjes werken voor mij?zomerliefje zei:Tommeke ik heb jou allang ontmaskerd als de organisator van gangbangs .... in je krot in Wommelgem
tom35 zei:Had hier gelezen dat ze es geblinddoekt was gegangbangd. Leek mij wel spannend, maar volgens de organisator doet ze het zondag zonder blinddoek...
Heb antwoord gekregen van een zekere Erwin, vrij snel en vriendelijk. Dus dat is al ok.creampie adriano zei:Klopt de eerste gangbang die zij in België hield was ze geblinddoekt, dit was bij de zelfde organisator ..
tom35 zei:Heb antwoord gekregen van een zekere Erwin, vrij snel en vriendelijk. Dus dat is al ok.creampie adriano zei:Klopt de eerste gangbang die zij in België hield was ze geblinddoekt, dit was bij de zelfde organisator ..
Maar blijkbaar zal haar man er ook bij zijn zondag? Doet die dan ook actief mee?
Oei oei, word ik hier even op mijn woorden gepakt...enjoyerik zei:Aha, toch nog iemand die es een recensie over een gangbang zelf schrijft ipv over de organisatie zit te neuten....
Wow, onmiddellijk na de gb al een post! Daar kunnen de meesten hier een voorbeeld aan nemen! (ja, ik ookroubaix zei:hallo !
Net terug van GB met Lana vandaag.
Ongeveer 10 man, anaal kon niet wegens ruwe vent vorige keer !!
Verder top : als je van thais en klein houdt is dit echt het beste wat je kan hebben.
KIM is niet mogelijk ; anaal en DP normaal gezien wel.
Ze neemt korte pauzes en laat het sperma lang in haar kutje zitten : bij aanvang kwamen binnen het kwartier zeker 6 mannen klaar in haar nauwe kutje : het wit droop er uit !
Ze zal nu een tijdje afwezig zijn : hopelijk komt ze snel terug !
Groeten,
Roubaix
Als dat zo is, dan mag dat vermeld worden, vind ik, want dat is niet neuten (wat in 't Vlaams klagen betekent...)roubaix zei:Erwin inderdaad een correcte aangename organisator !