A
Anonymous
Guest
beffer007 zei:Oké mannen op de Bare GB heet ze dus Jana en de dag er voor op een GB in Den Haag waar ze MET condoom neukt heet ze Lyn.
Verder valt mij op dat ze op de Bare GB liever geen sperma in haar mond krijgt en DP niet mogelijk is volgens de advertenties.
De dag er voor op de Normale GB slikt ze zelfs volgens onderstaande tekst en mag je ook in de mond spuiten en wil ze wel DP.
1 Asian LYN nieuw en maar voor een paar weken in NL om onder andere mee te doen in een geile GB bij GBclub PZC CIM CIF swallow Anaal DP en kinky Asian LYN is een zeer mooie Thaise van 155 groot weeg slechts 35 kg
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4970688&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=swallow&h=1&c=173&s=270
Vraag me nu af wat er bij welke advertentie wel klopt. Het is wel een lekkertje trouwens die ik zou willen zien slikken.
de organisator in belgie gebruikt wel vaker afwijkende namen zo heet melanie eerst bij hem liana ..
de organisatie in dn haag ken ik niet ( doordat dit altijd safe gangbangs zijn ) dus daar kan ik weinig over zeggen
maar we zullen het hier wel vernemen wat er met dit ingevlogen poppetje mogelijk is of was ....