Mae - (vh Jade, Jana, Lana) - Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alle prijzen bullshit weer opgeruimd. topic heet Heel NL en BE ook GB en ja ze is duur, en soms goedkoop. punt

Dus of recensies of lekker niets.

CWP

A

Anonymous

Guest
Hoi,

Iemand nog iets gehoord over/van haar? Op hookers is het ook stil mbt deze dame.
Al tijden niet meer actief, althans geen advertenties.

Alvast bedankt.

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb haar telefoonnummer uit Thailand waar ze op de app regelmatig online is .
Aangezien ik geen advertenties zie .
Ga ik haar dan ook niet appen .

Maxerke38

Snuffelaar
5 dec 2019
1
0
Ik spreek haar soms en ze is gestopt :| , ze is kunnen ontsnappen bij die oude gek van een pimp en heeft een relatie.
En ze is verhuisd dus vrees dat we die niet meer gaan zien.
Blijkbaar is er ook een onderzoek bij de politie aan de gang ivm de praktijken van die ouwe.

31 aug 2016
1.194
112
Goed voor haar !!
Jammer voor ons .
Ze was lekker en als ze je mocht en kon was er veel mogelijk voor een normaal tarief.

Maar als die ouwe pooier zich mee bemoeiden dan was ze puur bezig om die ouwe viespeuk zijn dekvakanties in het verre oosten te bekostigen .

31 aug 2016
1.194
112
Goed voor haar !!
Jammer voor ons .
Ze was lekker en als ze je mocht en kon was er veel mogelijk voor een normaal tarief.

Maar als die ouwe pooier zich mee bemoeiden dan was ze puur bezig om die ouwe viespeuk zijn dekvakanties in het verre oosten te bekostigen .

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Maxerke38 zei:
Ik spreek haar soms en ze is gestopt :| , ze is kunnen ontsnappen bij die oude gek van een pimp en heeft een relatie.
En ze is verhuisd dus vrees dat we die niet meer gaan zien.
Blijkbaar is er ook een onderzoek bij de politie aan de gang ivm de praktijken van die ouwe.

Goed zo ik ben blij voor haar, als ze alleen was gaf ze je alles wat ze in zich had maar die ouwe schooier als die om de hoek kwam, smerige vieze oude Belg.

Terug
Naar boven