Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemde conclusie, gebaseerd op (weeral) vooroordelen denk ik. De meest gore ontvangskamers waar ik ooit kwam, dat was telkens bij 'Vlaamse' dames. Oosteuropese dames staan er om bekend om over het algemeen zeer gesteld te zijn op hun persoonlijke hygiene en op de netheid van hun woonst. De andere etnische groepen die je opsomt, dat weet ik niet. Die ken ik ook alleen maar als wandelaar die dvp's bezoekt.Djingo zei:Ik weet ook dat SOA´s geen nationaliteiten kent, maar persoonlijk mijd ik alles wat Oost Europees, Afrikaans, aziatisch of zuid Amerikaans is.
Dus alweer wordt 'dit beroep bekeken als de afvalbak. Vooral de term 'in godsherenaam' is dan veelzeggend. Meisjes die sekswerk doen zijn minderwaardig. Je doet zoiets alleen maar als je echt niets anders kan en/of als je diep in de financiële shit zit. Tof complimentje voor die dames he. Ze zullen het waarderen dat je zo op hen neerkijkt. En misschien moeten ze op sommige klanten dan ook maar op eenzelfde manier gaan neerkijken. Heb je er al eens over nagedacht, dat zo een van die 'mooiste vrouwen' op enkele jaren tijd hier meer kan verdienen als sekswerker dan gedurende een hele loopbaan in het thuisland? Je moet alleen seks en liefde/gevoelens van elkaar kunnen scheiden, maar dat kan jij toch ook als je gaat wandelen? Of niet? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Anders wordt het hoog tijd dat je een andere hobby zoekt waar je wél rijp voor bent.Djingo zei:Daar zitten de mooiste vrouwen tussen echte fotomodellen waarvan je uw afvraagt waarom die in godsherenaam in dit beroep zitten.
Naast hun geld (dat ze dan vaak nog zo gierig mogelijk willen besteden, hebben mannen die elke keer weer bare willen neuken met meisjes die het aan de lopende band met iedereen bare doen, vaak ook zo een extraatje dat achteraf pas te voorschijn komt. Maar de visie is blijkbaar dat de dames verantwoordelijk zijn. Zij geven de soa's door. De heren gaan vrijuit of wat?Djingo zei:Maar naast hun schoonheid hebben die niet zelden nog een extratje dat achteraf pas tevoorschijn komt.