Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Heeft ze dit zwart op wit kunnen bewijzen dat ze terug clean is, of stond het op haar voorhoofd geschreven ?

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Het was echt weer zalig bij lira, vond haar nog geiler dan anders, ze bleef maar gaan, ook toen mijn tijd om was😋, tot nu toe nergens last van, ze nog vol zaad van mijn voorgangers :p

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Als Dave zijn antibiotica kuur volledig heeft ingenomen zal hij niet direct terug een besmetting oplopen.
De antibioticum blijft nog een tijdje in je lichaam sluimeren. De vraag is, wie heeft zich allemaal laten testen na contact met Lira, en is Lira terug clean?
Heeft ze een attest waarin ze dit kan voorleggen?
Dan pas kan je deze onzekerheden al deels uitsluiten.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Ik ben clean ja, en lira is ook behandeld, ze had antibiotica genomen

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Djingo zei:
Ik weet ook dat SOA´s geen nationaliteiten kent, maar persoonlijk mijd ik alles wat Oost Europees, Afrikaans, aziatisch of zuid Amerikaans is.
Vreemde conclusie, gebaseerd op (weeral) vooroordelen denk ik. De meest gore ontvangskamers waar ik ooit kwam, dat was telkens bij 'Vlaamse' dames. Oosteuropese dames staan er om bekend om over het algemeen zeer gesteld te zijn op hun persoonlijke hygiene en op de netheid van hun woonst. De andere etnische groepen die je opsomt, dat weet ik niet. Die ken ik ook alleen maar als wandelaar die dvp's bezoekt.

Djingo zei:
Daar zitten de mooiste vrouwen tussen echte fotomodellen waarvan je uw afvraagt waarom die in godsherenaam in dit beroep zitten.
Dus alweer wordt 'dit beroep bekeken als de afvalbak. Vooral de term 'in godsherenaam' is dan veelzeggend. Meisjes die sekswerk doen zijn minderwaardig. Je doet zoiets alleen maar als je echt niets anders kan en/of als je diep in de financiële shit zit. Tof complimentje voor die dames he. Ze zullen het waarderen dat je zo op hen neerkijkt. En misschien moeten ze op sommige klanten dan ook maar op eenzelfde manier gaan neerkijken. Heb je er al eens over nagedacht, dat zo een van die 'mooiste vrouwen' op enkele jaren tijd hier meer kan verdienen als sekswerker dan gedurende een hele loopbaan in het thuisland? Je moet alleen seks en liefde/gevoelens van elkaar kunnen scheiden, maar dat kan jij toch ook als je gaat wandelen? Of niet? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Anders wordt het hoog tijd dat je een andere hobby zoekt waar je wél rijp voor bent.

Djingo zei:
Maar naast hun schoonheid hebben die niet zelden nog een extratje dat achteraf pas tevoorschijn komt.
Naast hun geld (dat ze dan vaak nog zo gierig mogelijk willen besteden, hebben mannen die elke keer weer bare willen neuken met meisjes die het aan de lopende band met iedereen bare doen, vaak ook zo een extraatje dat achteraf pas te voorschijn komt. Maar de visie is blijkbaar dat de dames verantwoordelijk zijn. Zij geven de soa's door. De heren gaan vrijuit of wat?

Ik snap totaal niet, al je zo negatief denkt over dames, waarom je dan überhaupt nog wil gaan wandelen. Neuk thuis he.

Exbo

Snuffelaar
10 apr 2018
18
1
@Daveke31 Je bent pas clean als je na de kuur jezelf opnieuw laat testen, zowel genitaal als anaal. Een kuur in namelijk geen garantie dat de clean wordt. Zo kan de bacterie resistent geworden zijn, wat bij dames van plezier sneller zal gebeuren dan bij de doorsnee burger. Ook kan de bacterie in de anus gaan zitten (zelfs bij een hetero man), waardoor de kuur langer moet zijn of hoger gedoseerd moet zijn dan de standaard genitale infectie die je meestal krijgt. Als je dat niet door hebt, heb je kans dat je denkt clean te zijn, maar elke keer wel opnieuw mensen loopt te besmetten. Met wat pech heeft ze een vaste klant die daar onder valt.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Vandaag afspraak willen maken bij Lira.
Haar eerst gevraagd of ze nog besmet is. Ze bevestigde dat ze nooit iets heeft gehad, en zeker geen antibiotica heeft genomen...
Nu weet ik niet wie ik hier nog moet geloven hoor... Daveke of Lira ???
Ik heb toen gevraagd of ze mij de recente test kon voorleggen... :?:
Dat heeft ze momenteel niet, ze zal het opvragen bij haar arts en ze liet me nog eens duidelijk verstaan dat ze nooit iets gehad :?: :?: :?: :roll: :roll:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.698
1.110
die lullen maar op natuurlijk hé.
Chineesje waar ik ghonnoroe van heb gekregen was ineens ook het heiligste Engeltje...

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Ze lacht ook overal mee he langejaap, denk dat ze de helft van de tijd niet weet wat wij zeggen of vragen, de taal van de sex kent ze gelukkig wel, ik heb mij alleszins opnieuw laten testen, en deze was negatief, lijkt mij raar dat ze haar niet behandeld zou hebben, had haar toen ook gemeld dat ik soa had, ze pakt mss constant kruiden :lol:

100appeltjes

Snuffelaar
12 okt 2016
6
3
4 weken geleden bij haar geweest, vorige week periodieke ggd test, alles negatief. Dus of ik ben super resistent of niets aan de hand.

Qua sex is ze echt goed, professional, maar zo geil en veelzijdig, ook haar kontje kan veel hebben.

Terug
Naar boven