Lira - Brugge (vh Hasselt, Genk, Antwerpen)

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Lira was enkele dagen in Antwerpen, had ik op Redlights gelezen. En donderdag ging ze al weer naar Brugge vertrekken.
Getriggerd door alle goede recensies hier, heb ik nog net voor ze naar Brugge vertrok een eerste bezoek aan dit toppertje kunnen regelen.
Als ontvangst kreeg ik een soort staande lapdance waarbij Lira mij zeer behendig van al mijn kleren ontdeed. Ze wou nog wat dansen maar ik verkoos richting bed te gaan. Wat kan die meid opgeilen. Haar tong zit aan alle gevoelige zones. Het ballenlikken en rimmen zijn meesterlijk. Ze bood mij een bijzonderlijk smakelijke kut aan in een heerlijke 69 houding.
En dan natuurlijk flink geneukt in kut en kont. En inderdaad zonder murwen opnieuw pijpen direct na het kontneuken. Twee opeenvolgende sessies van dat moois gekregen op een uurtje.
Klein detail: deepthroat kan ze toch niet. Perfectie bestaat niet, maar Lira benadert het.

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Heb haar laatst in Antwerpen ook nog bezocht.
Ze vertelde mij dat ze donderdag in Brugge zou zijn.
Nog niks van haar vernomen, dat ze daar nu zou ontvangen. :cry:

Bezoeker35

Snuffelaar
8 sep 2015
16
11
Heb haar laatst bezocht in Brugge , helaas chlamidia opgelopen, is thans een zalige vrouw, hopelijk niet te veel anderen met klachten

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
@ Bezoeker35, heb je Lira hiervan op de hoogte gebracht? Ik zal mij volgende week laten testen. :?

A

Anonymous

Guest
Het risico wordt wel vrij hoog bij deze dame. :shock:
I wilde reeds lang eens afspreken maa ga passen. :cool:

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
word hier soa melding gemaakt , maar of hij wordt niet voor waar aangenomen of word niks van aangetrokken

Langejaap

Ervaringsdeskundige
2 sep 2019
287
58
Ik bezoek haar straks, eind deze week laat ik me testen.
Heb haar verleden week in Brugge bezocht, of ik nu besmet ben of niet, maakt me nu toch niet uit. Volspuiten die gaatjes :twisted:

A

Anonymous

Guest
Straffe kost.
Een dame die waarschijnlijk weet dat ze met iets besmet is en rustig verder werkt, en dan mannen die dit weten en er willens en wetens mee gaan 'spelen'.
Ik vel geen oordeel, maar begrijp het gewoon niet.

Ik hoop wel dat het met iedereen goed gaat of komt.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Helaas zie ik nu pas de soa melding, had precies niet verder gekeken dan mijn neus lang is :eek:
Ben juist terug van haar, het was super, maar nu zit ik wel met paniek, zal maar even uitkijken en me laten testen, hopelijk niks
Pfff

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Heb deze post gelezen van Lira bij West-Vl. Toch even meegeven dat de incubatietijd van chlamydia een 10 tal dagen is. Beste resultaat na 14 dagen laten testen.
Dus bezoeker35, de kans is klein dat je deze bij Lira hebt opgelopen, dat je de besmetting het hebt doorgegeven aan Lira is zeer groot.
Iedereen die bare sex gehad heeft, best laten testen, na 14 dagen. (urine test bij dokter).

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Ik zit aan de antibiotica, had 1 opgezwollen bal, ben huisarts geweest, deze heeft mij doorgestuurd voor foto's, een bijbal ontsteking, ik vertelde wat ik voor had, en ze zei, daardoor komt waarschijnlijk die bijbal ontsteking, en kreeg dadelijk een kuur voorgeschreven

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Edit moderatorteam: bericht aangepast!

wat had je voor? Seks met een prostituee? :) (xxx/xxx voor sommigen)

Beste Pastore,
je weet wel waarom dit aangepast werd!

Terug
Naar boven