Kinky-meningen en commentaren en zeikers in het algemeen

A

Anonymous

Guest
"Indien er aangifte is gedaan van oplichting, uitbuiting, minderjarigen en/of andere criminele activiteiten zijn wij verplicht om de gegevens die bij ons beschikbaar zijn aan politie en justitie te overhandigen.
Indien wij zelf signalen van bezoekers ontvangen, of advertenties op onze sites zien die in strijd zijn met de wet, zullen wij hiervan melding maken bij de bevoegde instanties!"

Vooral dit stuk...HAHAHA :lol: , wat een hypcrisie..

Afschuwelijke nepperds die club.. Uitroeien met wortel en tak!

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Het gehamer op Kinky wordt nu wel een beetje belegen. We weten ondertussen wel dat het hen enkel om de inkomsten gaat en niet de waarheidsgetrouwheid van de advertenties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dat heb je al is kenbaar gemaakt AlexJones, we weten het, en aangezien je, je als enige daar druk over maakt, zou je de topics van EmenA gewoon links kunnen laten liggen.

Jou post historie gaat ook niet verder dan 1 regel opmerkingen en daar maken we ons ook niet zo druk om toch ?

Ik en vele met mij vinden het een schat aan informatie wat hij post, en waar we allemaal gretig gebruik van maken.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Heb ik dat eerder gezegd? Nou dat kan ik me niet herinneren. Niemand zegt dat ik de posts van EmenA niet waardeer, naar vind het persoonlijk ook niet nodig dat er heel de tijd herhaald moet worden hoe evil Kinky wel niet is. Ook daar ben ik het overigens ook mee eens hoor ;)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
@ AlexJones:
Helaas kan het niet met de instellingen op het forum, anders zou ik al mijn posts voor jou onleesbaar maken.

Daarom vriendelijk verzoek mijn posts voortaan uit jezelf over te slaan (met uitzondering dan van deze), want jij weet het immers allemaal wel en dat voorkomt onnodige reacties van jouw kant die een topic storend vervuilen.

Iedereen weer blij.
-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Lekker boeiend...kan jou hetzelfde adviseren.
Om een of andere reden vind jij dat je een bijzondere status hebt en dat alles wat jij post direct tot waarheid en belangrijk verheven moet worden.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
EmenA zei:
@ AlexJones:
Helaas kan het niet met de instellingen op het forum, anders zou ik al mijn posts voor jou onleesbaar maken.

Daarom vriendelijk verzoek mijn posts voortaan uit jezelf over te slaan (met uitzondering dan van deze), want jij weet het immers allemaal wel en dat voorkomt onnodige reacties van jouw kant die een topic storend vervuilen.

Iedereen weer blij.
-
AlexJones zei:
Lekker boeiend...kan jou hetzelfde adviseren.
Om een of andere reden vind jij dat je een bijzondere status hebt en dat alles wat jij post direct tot waarheid en belangrijk verheven moet worden.
Bijzonder dat jij met jouw rechts-populistische gedachtegoed nu ineens met een links-egalitaire opvatting komt waarbij je verwijtend stelt dat ik me een bijzondere status aanmeet.

Maar je hebt het uitstekend begrepen: omdat ons niveau en inspanningen nogal verschillen, ben ik een beetje gelijker dan jou. Behalve wat kinnesinne bij jezelf heeft niemand problemen daarmee denk ik, gelet veelzeggende ontboezemingen van jou zoals deze, deze en deze.

Mijn kritiek op Kinky (die jij zegt te delen) doe ik overigens telkens aan de hand van onweerlegbaar bewijs en is niet zomaar een mening. Voor jou mag dat misschien "belegen" zijn, maar niet iedereen is zo'n doorgewinterde hoerenloper als jij en ik. Er komen op dit forum wekelijks soms tientallen nieuwe leden bij die amper bekend zijn met het gerommel van monopolist Kinky c.q. Midhold, waarvan het imago onterecht betrouwbaar is.

Sinds CWP en Ajax3Stars op dit forum een beetje orde op zaken brachten, waait er hier een positieve wind. Voorheen keek ik zelden op dit forum dat toen vooral een dorpspomp was met voornamelijk onderling gekrakeel van (vooral Nederlandse!) querulanten die nu gelukkig zijn verdwenen. Het is gaandeweg een serieus onafhankelijk forum geworden met een hoog informatief gehalte waaraan ik graag bijdraag en ook mijn archieven (vermoedelijk de omvangrijkste van wie dan ook) voor wil ontsluiten.

Maar ik ben érg gevoelig voor een prettige onderlinge sfeer. Vind jij het juist een leuke sport om persoonlijke offtopic posts te plaatsen met een vervelende ondertoon à la GeenStijl of Dumpert, prima, maar daar voel ik me niet bij thuis en haak ik af. Ja, ik ben een watje in dat opzicht.

@CWP: aangezien dit topic na die trollende opmerking van AlexJones zwaar is vervuild en het daarna niet meer over de advertentie gaat, stel ik voor dat alles vanaf post » 01 Dec 2017, 18:24 verplaatst wordt naar https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960 (meningen en commentaren). Dan kan er daar verder worden gebakkeleid.
-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Pfff...en dit alles alleen maar omdat ik mijn mening geef. Lekker leven heb jij zeg :lol:
Aangezien jij schijnbaar overal over na moet denken; dit is een discussieforum, met als gevolg dat er mogelijk afwijkende meningen worden geplaatst. Als je daar niet mee kunt leven heb je 2 opties: Niets posten of een eigen forum starten met jijzelf als enige lid.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jongens wel lief zijn voor elkaar hoor anders mag je vanavond niet je schoen zetten ;) :lol:

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
AlexJones zei:
Pfff...en dit alles alleen maar omdat ik mijn mening geef. Lekker leven heb jij zeg :lol:
Aangezien jij schijnbaar overal over na moet denken; dit is een discussieforum, met als gevolg dat er mogelijk afwijkende meningen worden geplaatst. Als je daar niet mee kunt leven heb je 2 opties: Niets posten of een eigen forum starten met jijzelf als enige lid.

Jij hebt helemaal geen mening, je schreeuwt alleen maar, kijk maar naar je eigen avatar. En dit is ook geen discussieplatform. Dit is een platform waar informatie wordt gedeeld. Als je wil schreeuwen kan je beste zelf een ander platform zoeken.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
AlexJones zei:

Inderdaad denk ik altijd wel even na, geen slechte eigenschap dunkt me.

Je had kunnen reageren met:
Sorry EmenA, ik had niet tot doel je te ontmoedigen en waardeer je bijdragen heus wel.

Maar daarentegen doe je er nog een volle schep bovenop door te zeggen:
Ik vertik het rekening met anderen te houden, dan donder jij maar op met al jouw informatie.

Er hebben er hier om minder een ban gekregen.

Zoals ik hiervoor al aangaf, haak ik af bij dat trollerige sfeertje van jou waarmee je nu vrolijk doorgaat en waardoor mijn motivatie compleet weg is. Dus bij deze de laatste post van EmenA hier.
Op plekken waar figuren zoals jij onder het mom van 'mening' met satanisch genoegen pesterig excelleren, voel ik me niet thuis, laat staan dat ik er uren aan spendeer en kennis deel. Dan post ik maar niets meer dat jij als optie aandraagt. De waarde van dit forum is volgens jou immers toch nul komma nul (zie hier).
-

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Je kan nu wel met je semi-intellectuele antwoord doen alsof jij boven alles staat, maar je hebt er gewoon moeite mee dat anderen een andere mening hebben dan jij. Beetje sneu.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Kinky is gewoon de grootste advertentiesite in deze business maar ik mag aannemen dat degene die nog slechte Roemeense,Bulgaarse,Albanese dates heeft dat echt aan degene zelf licht.

De advertenties spreken toch voor zich en we zullen met kinky moeten handelen.

Althans mijn mening

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Eerlijk is eerlijk door zijn zoek en spuur werk kost het ons een bult minder geld ,, en heen en weer met de auto voor piet/lut . Jammer..

A

Anonymous

Guest
:arrow: EmenA "like"

Jammer dat we geen duimpje hebben tussen de avatars :roll:

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
AlexJones zei:
Je kan nu wel met je semi-intellectuele antwoord doen alsof jij boven alles staat, maar je hebt er gewoon moeite mee dat anderen een andere mening hebben dan jij. Beetje sneu.

Zoals ik al zei, jij hebt geen mening, je schreeuwt alleen maar, zie je eigen avatar. En dom ben je dus ook, want het werk van Emena is nuttige info die een hoop geld scheelt. Als je dat niet kan inzien ben je gewoon een ordinaire trol die wat mij betreft wel van het forum kan worden geband.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Net even wat onderzoek gedaan. Kinky heeft 130000 bezoekers per dag en 8000 advertenties.

Dat daar ooit iets fout gaat is wel te begrijpen en ik houd echt geen pleidooi voor kinky maar deze business trekt nu eenmaal goudzoekers,gelukszoekers,criminelen,fraudeurs aan.

En dan de geruchten dat bram van midhold bepaalde belangen heeft bij dames of clubs ja wat denk je als een van ons ceo was bij midhold. Niks menselijks is ons vreemd toch.

Althans mijn mening

Terug
Naar boven