CWP
Smeerlap
- 28 mrt 2015
- 5.167
- 82
- Ban
Handycarp zei:Volgens mij hoort die pop hier niet thuis.
Bare sex staat niet bij de mogelijkheden......
:lol: :lol: :lol:
Dat heb je mis.! https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=4106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handycarp zei:Volgens mij hoort die pop hier niet thuis.
Bare sex staat niet bij de mogelijkheden......
:lol: :lol: :lol:
"Indien er aangifte is gedaan van oplichting, uitbuiting, minderjarigen en/of andere criminele activiteiten zijn wij verplicht om de gegevens die bij ons beschikbaar zijn aan politie en justitie te overhandigen.
Indien wij zelf signalen van bezoekers ontvangen, of advertenties op onze sites zien die in strijd zijn met de wet, zullen wij hiervan melding maken bij de bevoegde instanties!"
EmenA zei:@ AlexJones:
Helaas kan het niet met de instellingen op het forum, anders zou ik al mijn posts voor jou onleesbaar maken.
Daarom vriendelijk verzoek mijn posts voortaan uit jezelf over te slaan (met uitzondering dan van deze), want jij weet het immers allemaal wel en dat voorkomt onnodige reacties van jouw kant die een topic storend vervuilen.
Iedereen weer blij.
-
Bijzonder dat jij met jouw rechts-populistische gedachtegoed nu ineens met een links-egalitaire opvatting komt waarbij je verwijtend stelt dat ik me een bijzondere status aanmeet.AlexJones zei:Lekker boeiend...kan jou hetzelfde adviseren.
Om een of andere reden vind jij dat je een bijzondere status hebt en dat alles wat jij post direct tot waarheid en belangrijk verheven moet worden.
AlexJones zei:Pfff...en dit alles alleen maar omdat ik mijn mening geef. Lekker leven heb jij zeg :lol:
Aangezien jij schijnbaar overal over na moet denken; dit is een discussieforum, met als gevolg dat er mogelijk afwijkende meningen worden geplaatst. Als je daar niet mee kunt leven heb je 2 opties: Niets posten of een eigen forum starten met jijzelf als enige lid.
AlexJones zei:Pfff...en dit alles alleen maar omdat ik mijn mening geef. Lekker leven heb jij zeg :lol:
Aangezien jij schijnbaar overal over na moet denken; dit is een discussieforum, met als gevolg dat er mogelijk afwijkende meningen worden geplaatst. Als je daar niet mee kunt leven heb je 2 opties: Niets posten of een eigen forum starten met jijzelf als enige lid.
AlexJones zei:Je kan nu wel met je semi-intellectuele antwoord doen alsof jij boven alles staat, maar je hebt er gewoon moeite mee dat anderen een andere mening hebben dan jij. Beetje sneu.