Kinky-meningen en commentaren en zeikers in het algemeen

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Het enige wat ik doe is mijn mening geven. Dat deze niet bij iedereen in de smaak valt is jammer. Ik sluit mijzelf ook niet aan bij elke posting. Moet ik dan gelijk enorm verontwaardigd en beledigd gaan doen? Zou kunnen, maar dat vind ik het allemaal niet waard.
Want waar hebben we het hier nou over mensen, hoeren die zc neuken...hoe serieus moet je dat allemaal nemen? Als dat is waar je al je vrije tijd aan moet verdoen (en dat doen sommigen zo te zien), dan heb je wel een heel treurig bestaan.
Denk je daar anders over? Soit, so be it.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
flipke zei:
Neukt deze dame nou zc of niet? Niemand die ervaringen heeft?

Ik ben het met je eens we lezen alleen maar Over advertenties met plaatjes wanneer de advertentie geplaatst is en of de grote boze wolf erachter zit.

Heeft iemand deze dame nu Zc geneukt of niet? Je weet wel interne penetratie,naaien,neuken,de wanden witten,etc etc

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
flipke zei:
Idd, dit forum is een beetje een klaagmuur over Kinky ipv nzc recensies.
Denk dat daartoe ook alle reden is, flipke, alias weten we wel.
Kom jij dan maar als nieuwbakken forumlid op de proppen met goede nieuwe nzc-advertenties op Kinky, oké?
-

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
flipke zei:

Misschien kan je beter eerst even inlezen voordat je dit soort opmerkingen plaatst. Misschien is het je niet opgevallen, maar kinky staat vol oplichterij. Die kennis delen wij hier, zodat we hier inderdaad nzc recencies kunnen lezen ipv van leden die belazerd dan wel beroofd zijn. En voordat je een discussie wil starten: dat raad ik je af, want die discussie hebben we al gehad voordat je lid werd van dit prachtige forum, inclusief polls onder de leden. Het is maar een tip :)

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
EmenA zei:
flipke zei:
Kom jij dan maar als nieuwbakken forumlid op de proppen met goede nieuwe nzc-advertenties op Kinky, oké?
-

Ja dat moet je doen idd nieuwe meiden plaatsen.

Eentje heeft me geblokt Hahahaha die had een vermoeden en bij de andere zijn ze geweest met de uitgeprinte nzc bijbel.

Ja werkt goed nieuwe dames plaatsen. Let nou eens op goed wat we al dagen lezen. Saunaclubs, vingerlingstraat,doublet etc.

Ik zag een prachtig topic voorbij komen: direct anaal den haag en wat oosten ze de overbekende garde uit de doubletstraat.

Thumbs up

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Ransom zei:
EmenA zei:
flipke zei:
-

Ja dat moet je doen idd nieuwe meiden plaatsen.

Eentje heeft me geblokt Hahahaha die had een vermoeden en bij de andere zijn ze geweest met de uitgeprinte nzc bijbel.

Ja werkt goed nieuwe dames plaatsen. Let nou eens op goed wat we al dagen lezen. Saunaclubs, vingerlingstraat,doublet etc.

Ik zag een prachtig topic voorbij komen: direct anaal den haag en wat oosten ze de overbekende garde uit de doubletstraat.

Thumbs up

Kunnen we verder on topic blijven?
Anders misschien beter alles wat hier off topic is maar verplaatsen naar https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960
-

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
Nou, wel korte lontjes hier hoor...je krijgt als nieuw lid wel het gevoel dat je erg welkom bent en dat je mening op prijs wordt gesteld.
Ter info, ik heb me zeker ingelezen op het forum, daarom mijn opmerking dat het vrijwel alleen maar over kinky gaat. Dat ze oplichters zijn weet iedereen, maar moet dat in elk topic gemeld worden? Lijkt mij overbodig. Maja, wie ben ik als nieuw lid, ik mag mijn mening voor me houden lijkt het.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
flipke zei:
Nou, wel korte lontjes hier hoor...je krijgt als nieuw lid wel het gevoel dat je erg welkom bent en dat je mening op prijs wordt gesteld.
Ter info, ik heb me zeker ingelezen op het forum, daarom mijn opmerking dat het vrijwel alleen maar over kinky gaat. Dat ze oplichters zijn weet iedereen, maar moet dat in elk topic gemeld worden? Lijkt mij overbodig. Maja, wie ben ik als nieuw lid, ik mag mijn mening voor me houden lijkt het.

Nee joh gewoon posten laat ze lullen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
flipke zei:

Niets met korte lontjes te maken, als je komt om topics vol te gooien met one liners of onzin, ben je zo verdwenen.
Als ik die 10 postings van je doorlees begint het al op te schieten voor je..

https://nzcforum.be/search.php?author_id=7777&sr=posts
dat zelfde geld voor jou Ransom, aka Glijmiddel.

Of je past je aan naar de maatstaven van dit forum of je bent wederom Persona non grata. https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=4664

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
CWP zei:
flipke zei:

Niets met korte lontjes te maken, als je komt om topics vol te gooien met one liners of onzin, ben je zo verdwenen.

https://nzcforum.be/search.php?author_id=7777&sr=posts
dat zelfde geld voor jou Ransom, aka Glijmiddel.

Of je past je aan naar de maatstaven van dit forum of je bent wederom Persona non grata. https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=4664

Cwp ga je nu al Wikipedia erbij halen? Kom zet jij ff een paar nieuwe dames op het forum want ik lees alleen maar continu dezelfde prul.

Kijk ff zelf wat er gepost wordt continu oude wijn in nieuwe zakken.

Er wordt veel te veel gepost over kinky,het baredijsje,en Delft.

Cwp Hoelang loop jij al rond te neuken? Toch ook langer dan gisteren nou dan maak hier een bruisend forum van niet continu over en over en over hetzelfde.

Zelfs ouwe trouwe Denise wordt hier nog besproken.Ja Delft is schijnbaar weer actief of misschien wel een andere groep uit Delft. So be iT! Midhold gaat vrijdagmiddag dicht en dan gooien hun de advertenties erop tot zondagavond niks aan te doen. En dan kunnen jullie wel eisen midhold moet in het weekend door modereren maar daar zal gewoon geen budget voor zijn jij hebt ook een eigen zaak gegad als er geen budget is wordt het niet gedaan.

Kom op als je gaat appen of bellen met een dame en je hoort del.... dan blok je toch meteen alles.

Gewoon neuken moeten we lezen grappige dingen nieuwe dingen.

Die emena zegt gewoon letterlijk: kan er niet iemand anders naar baredijsje bellen ze beginnen mijn stem te herkennen. Don quichote vocht ook tegen de molens maar was ook een verloren zaak.

Wil er best een paar opzetten maar wacht het nog even af allemaal.

flipke

Toogplakker
22 dec 2017
32
0
CWP zei:

Ok dus het is niet toegestaan om vragen te stellen of opmerkingen te plaatsen, enkel recensies en het eindeloze anti-kinky geblaat van Emena. Nou, even kort door de bocht, laatsgenoemde is de enige die nog iets post op dit forum. Nieuwe recensies worden al tijden niet meer gepost.
Als je nieuwe leden op een dergelijke manier in een bepaald harnas probeert te persen dan kun je leuke en nieuwe topics wel vergeten. Concreet is er maar een man of 10 in het Nederlandse deel van het forum aktief en die hebben het allemaal over hetzelfde en praten elkaar na. Misschien een prive forum oprichten, dan heb je ook geen last van andere meningen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zoals al vaker gemeld, als je je stoort aan topics laat ze dan lekker links liggen. Wij hebben er wel wat aan, meer dan aan jou postings.
En door al dat geouwehoer hier op het forum en de topics die ik moet verplaatsten of samen voegen of editten kom ik al niet eens meer aan neuken toe.
Ik snap Barefan wel dat hij de zooi wil verkopen, begin er ook genoeg van te krijgen zachtjes aan.

Dus resume, als ik nog een keer een opmerking van jou of flippie tiel ziet in een topic van EmenA, is het over en sluiten voor je.

Succes.

Misschien een prive forum oprichten, dan heb je ook geen last van andere meningen.

Ik zeg doen !!

Gelul, het gros van de gebruikers zit in de recensie forums te lezen, en het " Wie heeft ervaring met " is een walhalla aan nieuwe meiden, waarvan er een aantal afvallen, en uiteindelijk een gedeelte in de recensie forums terecht komen. Een grotere database met NZC kandidaten ken ik niet.

Schermafbeelding 2018-01-05 om 20.43.11.png

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
CWP zei:
Zoals al vaker gemeld, als je je stoort aan topics laat ze dan lekker links liggen. Wij hebben er wel wat aan, meer dan aan jou postings.
En door al dat geouwehoer hier op het forum en de topics die ik moet verplaatsten of samen voegen of editten kom ik al niet eens meer aan neuken toe.
Ik snap Barefan wel dat hij de zooi wil verkopen, begin er ook genoeg van te krijgen zachtjes aan.

Dus resume, als ik nog een keer een opmerking van jou of flippie tiel ziet in een topic van EmenA, is het over en sluiten voor je.

Succes.

Misschien een prive forum oprichten, dan heb je ook geen last van andere meningen.

Ik zeg doen !!

Gelul, het gros van de gebruikers zit in de recensie forums te lezen, en het " Wie heeft ervaring met " is een walhalla aan nieuwe meiden, waarvan er een aantal afvallen, en uiteindelijk een gedeelte in de recensie forums terecht komen. Een grotere database met NZC kandidaten ken ik niet.

Schermafbeelding 2018-01-05 om 20.43.11.png

Er is geen andere nzc database Cwp dat weet jij ook. Nou als je er genoeg van begint te krijgen en je komt niet meer aan neuken toe ga dan ook gewoon lekker neuken man en zeg Bye Bye en recenseer gewoon.

Je hoeft niet te modereren.

Dat geschop tegen kinky ook continu Cwp het is gewoon zo hoe meer publiciteit hoe meer iets bezocht wordt of het nu goede of slechte publiciteit is.

Kinky is toch de site op het gebied van betaalde seks hier in Nederland.

Laat kinky toch doen we hebben hun toch nodig zo is het gewoon.

no fear

Toogplakker
29 okt 2016
118
0
Ramson/Flipke, begrijp jullie helemaal maar zo is het nu eenmaal op dit forum. zeg er beter niks over want een enquete onder niet - recenseerders heeft blijkbaar wetenschappelijk aangetoond dat jullie geen gelijk hebben. En daar heeft Big Brother een meedogenloze oplossing voor.... dus ...pssst

De laatste die dit aan de kaak stelde .
AxelJones heeft de vrijheid van menings uiting niet overleefd

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Weer zo'n stompzinnige opmerking, maar goed, no fear account is hierbij gesloten, er zijn al vaker vraagtekens gezet bij al die dubbele accounts, die ook nog eens op zichzelf reageren....hoe schizofreen kan je zijn :lol: Je kan je verder als Lekkerlikkenlassie, en blijf je dan lekker in het Belgische gedeelte Lassie ? dan heb je ook geen last van de Nederlandse postings over Oost Europese hoeren.

Aan de kaak stelde ? je bedoelt met een grote muil in ieder topic wat te zeiken had. maar maak je maar geen zorgen hoor, die is allang terug.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
no fear zei:
Ramson/Flipke, begrijp jullie helemaal maar zo is het nu eenmaal op dit forum. zeg er beter niks over want een enquete onder niet - recenseerders heeft blijkbaar wetenschappelijk aangetoond dat jullie geen gelijk hebben. En daar heeft Big Brother een meedogenloze oplossing voor.... dus ...pssst

Fear/lassie

Kijk op een forum moeten regels zijn dat begrijpt iedereen. Alleen ik hoef niet te weten of forumleden een dubbel account heeft of van mijn part 3 accounts.

Ik kan alleen voor mezelf spreken,ik wil over geneuk lezen,neukbare kontjes,het betere creampie,squirt en sproeierwerk. Nieuwe dames etc.

Het helpt toch niet als je hier alle misstanden op kinky aan de kaak stelt want het wordt niet minder mijn ervaring is het blijft hetzelfde. Als baredijsje vertrekt komt er barezwervertje bijvoorbeeld en als die vertrekt bareoplichtertje and So on and So on.

Ik lees liever over Silvia die goed geconserveerde milf in Grobbendonk of over een nieuwe Baltische of Oekraïense chick dst mijn broek begint te kloppen en niet van oh ze zijn verhuisd van Zwolle naar arnhem van arnhem naar eindhoven en ze zitten nu in Rotterdam en vandaag een explosie van bare advertenties in Denhaag en ze zijn vertrokken naar Rotterdam oh wacht even ze zitten nu in Amsterdam zuid.

Ik krijg daar geen stijve plasser van. Maar nogmaals ik spreek voor mezelf.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nieuwe dames etc.

Dan zullen ze toch eerst gespot moeten worden, of zie ik dat verkeerd. :?:

Topics van dames die gerecenseerd worden, worden ook dagelijks de topic titels van ge-edit, of verplaats naar de provincie's als ze weer eens verkassen.
Zo krijg je een schat aan info, en een waarschuwing als er weer eens iets niet deugd. En aangezien EmenA zachtjes aan een wandelende encyclopedie is die alles opslaat en vermeld, hebben zeer veel forum leden daar baat bij. Enige waar ik het mee eens ben is dat we nu wel weten dat de advertentie goedkeurders bij Kinky slapen. maar verder is het zeker goede info, met daarnaast de maatschappelijke verantwoordelijkheid dat er mensen gewaarschuwd worden voor de Delft clan, want je kan het wel afdoen met, daar trapt toch niemand meer in, denk je dat als het niets meer oplevert voor die oplichters dat ze dan zachtjes aan niet zouden stoppen met het plaatsen van advertentie's? Er zijn duizenden bezoekers van Kinky die geen weet hebben van enig forum, en dus hun centjes afstaan aan een paar criminelen, en de enkel die wel weet heeft van de forums, die houden hun centjes netjes in hun zak.

Terug
Naar boven