Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Paar minuutjes geleden heb ik haar geprobeerd bellen maar werd gelijk doorgeschakeld naar de voicemail. Haar adje is ook niet geupdated (deed zij elke dag). Ik denk dat zij terug is naar thuisland. Hopelijk komt ze zsm terug .

A

Anonymous

Guest
Weert Gilders zei:
Paar minuutjes geleden heb ik haar geprobeerd bellen maar werd gelijk doorgeschakeld naar de voicemail. Haar adje is ook niet geupdated (deed zij elke dag). Ik denk dat zij terug is naar thuisland. Hopelijk komt ze zsm terug .
Heb je wel gelezen wat r boveaan haar advertentie staat? En ik heb ook hier in deze topic geschreven dat ze eind juni terug komt. :)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
samurai zei:
Rustig allemaal!
Ik heb haar gesproken en weet nu waar het is. Het is tussen Marconieplein en Schiedam voor dat de weg van naam veranderen. Zo iets. ;)

Het is wel degelijk Schiedamseweg.
Bovenaan loopt idd de Rotterdamse dijk, beneden heet het tot grens Schiedam Schiedamseweg.
De Tomtom in de auto loodst je er goed heen.
Snap de verwarring wel maar het heet daar toch echt Schiedamseweg.
Dame komt binnenkort weer terug, zal haar zeker weer bezoekje brengen.
Op oude ter ziele gegane NL forum had ik al eens over haar geschreven, bij volgend bezoek zal ik dat ook hier doen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
fergiefucksgirls zei:
Je hebt haar niet gesproken denk ik , Samurai. Zij doet zelf niet de afspraken.
Ze zat met een 'vriendin' en een jonge vent in hotelletjes. Sinds een week of vijf, zes nu aan de schiedamseweg beneden.
Mag volgens mij niet alleen naar buiten. Zij zag er slecht uit toen ik haar zag. Zeker niet aantrekkelijk. Doet wel alles, maar ik wil niet weten hoe.
Overigens is dit de enige dvp waar ik in een jaar of vijf een afspraak mee heb kunnen maken via sms, dus zonder te bellen. Onbetrouwbaar.

Deze Chiti regelt wel degelijk haar eigen afspraken hoor, ik heb haar zelf altijd aan de telefoon gehad.
Een enkele keer neemt een andere dame op als zij bezig is.
Maar normaal gesproken krijg je haar toch echt zelf aan telefoon.
Dus ik snap je bericht niet en dat ze onbetrouwbaar is ook niet, ik heb al 6 keer haar bezocht, verliep altijd via haarzelf en nog nooit ging er iets niet goed, afspraken altijd nagekomen. Of heb ik dan altijd geluk? Lijkt me sterk.

A

Anonymous

Guest
Laatste regeltje wat ze schrijft kun je ook op verschillende manieren interpreteren :lol:
Punctuatie, zoooo handig!

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
Deze week voor het eerst bij Chiti geweest. Ik kan alle lovende woorden onderschrijven, het is inderdaad een bijzonder aardig meisje. Ze is kleiner van formaat dan ik had gedacht, maar alles is wel mooi in proportie.
Afspraak maken ging vlot, ik had haar zelf aan de telefoon. Gekozen voor 1 uur, voor NZC vroeg ze € 20 extra. Begonnen met zoenen, pijpen, daarna cowgirl. Na enige tijd gewisseld naar missio (wat maakt bed een herrie!) en afgerond met interne donatie.
Even pauze, en daarna de tweede ronde, pijpen, en finish in cowgirl.
Grote kans op herhaling!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
zei ik toch al: Chiti is een lief toppertje: één van de weinige oostblok dames die gewoon doet wat ze beloofd en soms meer!
leuk, lief en lekker, strakke jonge meid met heerlijke b cup borstjes die nog strak vooruit staan.
en dat kutje: lekker fris, strak en lekker om je lul.
heren: bederf dit meisje niet, als ze verpest raakt, dan komt dat nooit meer goed en blijft ze verpest.
behandel haar met respect en wees lief.
dat wil niet zeggen dat ze nikls kan hebben, integendeel: ze heeft er niks op tegen als je haar flink stevig neukt.
maar in omgang gewoon aardig en vriendelijk zijn, dan win je veel zo niet alles bij haar.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Dat wist ik al een tijdje hoor, maar ik ben klaar met dat te melden bij Kinky. Ze doen dan een 'fotocheck' en beweren dat alles klopt :roll:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ajax3Stars zei:
Ik ben bang dat Chiti ook GRATIS geneukt wordt door Kinky Support medewerker, hier haar 2e advertentie op Kinky: Vrouwen met een sex advertentie voor een sex afspraak

Tsja, een dubbele advertentie terwijl dat zgn niet mag van kinky.
Maar of ze dat toestaan om gratis te neuken?
Ha, die Chiti is een schatje hoor maar zelfs voor het toestaan van een dubbele advertentie zal ze nog niet gratis gaan neuken.
Zie ook niet zo het nut van een dubbele advertentie: de meesten hebben het snel door en degene die haar kennen al helemaal.
Het komt het zoeken niet ten goede en geeft vervuiling op de site maar wat nu echt het grote probleem ervan is? Zal mij wel ontgaan.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
samurai zei:
Adje is weg dus helemaal geen adje meer te vinden.
:eek: Beide advertenties weg. :eek:
Kinky Support had het waarschijnlijk nog niet door en na dit gelezen te hebben haar gebeld voor GRATIS service.
Chiti gaf niet toe aan de bedreigingen en nu zijn de advertenties verdwenen. :(

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ajax3Stars zei:
samurai zei:
Adje is weg dus helemaal geen adje meer te vinden.
:eek: Beide advertenties weg. :eek:
Kinky Support had het waarschijnlijk nog niet door en na dit gelezen te hebben haar gebeld voor GRATIS service.
Chiti gaf niet toe aan de bedreigingen en nu zijn de advertenties verdwenen. :(

Dat zou ook goed kunnen, zij is er nl niet de dame voor om zomaar iets toe te geven of te doen.
Ze geeft goede service, erg goed zelfs, maar ze zal echt niet iets voor niks gaan doen, ook niet onder druk of zo.
Zo goed ken ik haar wel.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Iemand had er melding van gemaakt op het kinky forum, zodoende beide adtjes zijn nu weg.

kinky Capture.JPG

underkoffer

A

Anonymous

Guest
In Rotterdam geweest laat in de middag vanwege een klant en daarna Chiti bellen want ik had 'r zin in. Ze had tijd en ik kon meteen (klaar)komen.
Pijpen ging wat harder deze keer wat wel zo lekker was. Moest haar zelfs vragen om wat langzamer te pijpen. Weet niet wat het is met deze dame maar haar poes voelt zo lekker aan. Haar likken doe ik graag en lang. En het geluid als mijn pik r in/uit glijden.....gewoon heerlijk.
Paar posities gedaan en het hele verhaal afgerond in doggy. Ze zag wel beetje moe uit en merkte wel dat ze wou dat ik wegging. Niet per se dat ze mij ging wegjagen want ze bleef beleefd.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
plub zei:
zijn er nog recente ervaringen?

gezien je grote aantal recensies sinds maart! dit jaar zou ik zeggen: ga zelf eens op onderzoek uit en laat ons je bevindingen weten.
je hebt wel 7 postings gedaan sinds maart, een record!
dus een leuke bijdrage van jou zou op zijn plaats zijn.
daarbij: gezien de vele positieve ervaringen met Chiti kan je er geen buil aan vallen dus kom op.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Ben het helemaal met Cerato dat er genoeg ervaringen zijn gedeeld dat het toch redelijk duidelijk mocht zijn inmiddels :lol:

Maar heb jij even geluk dat zelfs de voorgaande ervaringen niet recent genoeg waren en dat ik er deze week geweest ben! voor mij de eerste keer Chiti en eerlijk gezegd zou ik haar zo vanaf Kinky niet direct bovenaan mijn lijstje hebben geplaatst. Maar dankzij alle ervaringen hier wilde ik haar toch eens gaan bezoeken.
Aan de telefoon al gelijk een heel spontane reactie en afspraak was dan ook snel gemaakt! Helaas kwam dat spontane wat ze aan de telefoon leek te hebben tijdens de afspraak iets minder tot uiting, maar ik had het idee dat dat wat meer los komt als je haar iets beter leert kennen.

Maar wat een lichaam zeg! smaken verschillen natuurlijk, maar wat mij betreft veeel beter dan de foto's doen weergeven.

Verder kan ik de voorgaande recencies alleen maar bevestigen, alles zonder problemen en zover ik kan beoordelen volgens mij doet ze het ook met plezier. Zeker een aanrader.

Terug
Naar boven