Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waar komt dat noorwegen verhaal vandaan?

En waarom zeg je nu dat het niet haar eigen besluit zou zijn Samurai ? Is dat een aanname of een eigen waarneming ? Ik ben diverse malen geweest en nog nooit iets van enig dwang bespeurt. Er stonden vaak zelfs bloemen van klanten bij haar op de kamer.

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
tim zei:
en zij hield de telefoonlijst van haar al klanten schijnbaar bij en ik denk dan ook dat iederen die bij haar is geweest die afscheids-sms gekregen heeft.
heb ik nog nooit meegemaakt.
Op de ene kant een goede service maar eventueel voor iemand anders pikant kan uitpakken als de partner er achter komt van deze sms.
Is voor mij momenteel niet relevant maar omdat ik niet lang geleden een gratis sim-kaart kreeg, zit ik erover na te denken deze anonyme sim-kaart te gebruiken en steeds met een opwaardeerkaard anonym op te waarderen en daarme alleen voor sex afspraken te gebruiken. Nu mix ik prive en xxx zaken op één telefoon met één simkaart. Misschien hebben enkele van dit forum ook 2 simkaarten of 2 telefoons.
Om weer terug te komen over Chiti, wat zullen de noren wel niet betalen voor een wip ? Ook zo strenge prostitutie regels als in Zweden ?
Ik niet, omdat ik superlui ben, maar het is echt, echt, echt het beste als je gewoon een wegwerptelefoon hebt voor sex-afspraken. Of anders desnoods een low-budget smartphone voor het geval je wilt appen met een vaste dame om afspraken te maken, maar die dingen kan je eigenlijk het beste gescheiden houden idd.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Waar komt dat noorwegen verhaal vandaan?

En waarom zeg je nu dat het niet haar eigen besluit zou zijn Samurai ? Is dat een aanname of een eigen waarneming ? Ik ben diverse malen geweest en nog nooit iets van enig dwang bespeurt. Er stonden vaak zelfs bloemen van klanten bij haar op de kamer.
Dwang nee, maar waarom zou je naar noorwegen gaan als je hier in NL legaal kan werken. In noorwegen is het gewoon verboden.

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:

Nederland staat ook al jaren in de top 8 van de wereld.

Het gras is niet altijd groener bij de buren. Kom zeker 2x per jaar in Noorwegen om partijen bevroren vis te kopen en overal waar ik kom neuk ik wel een dame van plezier maar in Noorwegen niet. Wil altijd zsm naar huis als ik daar ben.

Glijmiddel

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Zie op haar fb een paar andere dames die ik gehad heb en een paar waarvan ik hoop dat ze ook deze kant op komen :D

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
staat er weer Rotterdam in haar advertentie en
"Chiti - hey guys last 24 huor în halland"
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...st-9-day-în-Holland-/default.aspx?tab=profile
heb haar opgebeld en heeft zeker halve minuut geduurd voordat ze opnaam. Ik zei of dat ze nu echt de laatste dag is en of ik volgende week zou kunnen komen ? Niet mogelijk zei ze want ze vertrekt morgenochtend. Gevraagd waarheen en ze gaat naar Roemenie. Gevraagd of ze dan niet naar Noorwegen gaat ? Dat ging ze dan doen vanuit Roemenie. Ik heb haar verteld of ik haar ook in Noorwegen mocht bezoeken maar pas volgend jaar en ze moest lachen en ze zei ja, dat is mogelijk. Ik ga zeker niet naar Noorwegen. Hoop eerder dat ze een keer terug komt naar "halland" ;)

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Beetje vreemd, als ze in Grou zit wordt er geen NZC aangeboden in haar advertentie.
Als ze weer in Rotterdam zit wordt NZC optie weer aangezet.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik kan me voorstellen dat het vanwege de moordende concurrentie in Rotterdam nodig is om NZC aan te zetten om voldoende klanten te krijgen terwijl ze in de omgeving Grouw van andere DVP's weinig te duchten heeft en het niet nodig is om NZC te doen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Terug
Naar boven