Jessica (vh Chiti, Miki, Miky) - Vlissingen (vh Middelburg, Grou, Rotterdam)

A

Anonymous

Guest
Zonder condoom niet meer mogelijk. Alleen met. Staat ook in haar adje.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
samurai zei:
Zonder condoom niet meer mogelijk. Alleen met. Staat ook in haar adje.

Correctie: optie intiem zc staat niet meer aangevinkt, dat klopt.
Maar ik heb haar gebeld en ze herkende mijn stem want ze zei meteen mijn voornaam en die had ze goed.
Ik merkte op dat nzc niet meer op lijstje van advertentie staat en dat we dat wel altijd deden.
Haar antwoord: no problem, we do as usual.
Kortom, ze adverteert er niet meer mee maar het is - zeker voor oude bekenden - nog mogelijk.

A

Anonymous

Guest
Had haar aan de lijn gisteren maar niet gezegd dat wij het altijd deed zonder.
Ze weet wie ik ben want ik ben vaker bij haar geweest en ze hebben een paar kenmerken bij mij.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
samurai zei:
Had haar aan de lijn gisteren maar niet gezegd dat wij het altijd deed zonder.
Ze weet wie ik ben want ik ben vaker bij haar geweest en ze hebben een paar kenmerken bij mij.

Tsja, ik begrijp je bericht niet helemaal gezien de vreemde spelling.
Geen probleem maar maakt het lastig te interpreteren.
Maar tegen mij zei ze dat ze het dus nog wel zc wilt doen.
Wat ze tegen anderen zegt of doet weet ik niet natuurlijk.
Grote kans dat als je oude bekende bent ze het wel doet tenzij ze je niet echt leuke kerel vond?
Anders haar zelf vragen waarom ze niet zonder wil doen.

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Tsja, ik begrijp je bericht niet helemaal gezien de vreemde spelling.
haha......gelijk heb je.
Ik ben bekend bij haar maar dat wist ze niet toen ik haar aan de lijn had gisteren.
Wat die kenmerk betreft heb ik een aparte armband en als ik die noemen weten ze meteen wie ik ben en dat was ik vergeten gisteren.
Later weer gesproken en alles als vanouds.
Waarschijnlijk vandaag richting haar straat want moet toch een klant ontmoeten in R'dam.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zo zie je maar, als je bekende bent dan is het dus gewoon mogelijk. Veel plezier dan als je er bent.
Ik zie haar ook snel maar dat duurt nog een weekje, even voor de zaak wat doen in buitenland.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze gaat ook echt terug naar geboorteland en komt voorlopig niet meer terug.
Dat is geen lokkertje om snel klanten en extra geld te scoren, heeft zij ook niet nodig.
Ze gaat gewoon echt weg helaas.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Om 20:36 dit smsje van haar ontvangen: "Hey love i m Chiti,...If you remember me. I want to let you know is my last night in Holland. If you want to meet me. Kiss and take care".

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik kreeg ook dezelfde tekst toegstuurt en bij haar nagevraagd (was al vanochtend tegen half 5 dat ik nog op was en nagevraagd had en kreeg meteen antwoord) en zij aantwoorde dat ze inNoorwegen gaat werken (I will work in Norway)

A

Anonymous

Guest
In Noorwegen heb je ook 7 ruggen netto iedere maand nodig om een beetje comfortabel te leven.

Ik hoop voor ze dat het maakt onze chiti maar vergis je niet in de Noren, samen met de Finnen het meest racistische volk van Europa.

Schijten op alles was uit oost Europa komt.

Glijmiddel

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
misschien valt het haar ook tegen met de koude en lange donkere dagen daar en is zij hopelijk weer snel hier in NL ook al schreef ze mij ook nog (na mijn vraag of ze weer terug komt naar Nederland) dat ze niet meer terug komt (not back any more)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vaak is het doel van die meiden een kapitaaltje bij elkaar te neuken en daar een leuke start mee maken in hun homeland. Vergeet niet dat €25.000.- daar heel veel geld is, bij een inkomen van ca €300.- daar.
Vermoedelijk heeft ze wel wat meer bij elkaar geneukt dan 25K -;) het was een bezige meisje.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
en zij hield de telefoonlijst van haar al klanten schijnbaar bij en ik denk dan ook dat iederen die bij haar is geweest die afscheids-sms gekregen heeft.
heb ik nog nooit meegemaakt.
Op de ene kant een goede service maar eventueel voor iemand anders pikant kan uitpakken als de partner er achter komt van deze sms.
Is voor mij momenteel niet relevant maar omdat ik niet lang geleden een gratis sim-kaart kreeg, zit ik erover na te denken deze anonyme sim-kaart te gebruiken en steeds met een opwaardeerkaard anonym op te waarderen en daarme alleen voor sex afspraken te gebruiken. Nu mix ik prive en xxx zaken op één telefoon met één simkaart. Misschien hebben enkele van dit forum ook 2 simkaarten of 2 telefoons.
Om weer terug te komen over Chiti, wat zullen de noren wel niet betalen voor een wip ? Ook zo strenge prostitutie regels als in Zweden ?

A

Anonymous

Guest
Ze is inmiddels al halverwege ze volgens kinky nu in GROU :lol:

A

Anonymous

Guest
Noorwegen!!?? Dan zal ze waarschijnlijk in een donkere kelder ergens terechtkomen want prostitutie is daar niet togestaan. Wordt ze daar opgepakt zal het niet leuk worden.
Dit kan gewoon niet haar eigen besluit zijn. Waarom zou ze dat op het spel zetten in plaats hier blijven waar het mag. Succes zou ik zeggen.

Terug
Naar boven