HIV risico's

A

Anonymous

Guest
Het enige condoom dat ik heb aangedaan was er eentje om te testen en me zelf eens af te trekken en erin te spuiten. Ik houd zowel van gewone dates als betaal dates en ben nog nooit met een rubber aan in een vrouw haar kut of kont geweest en nooit iets opgelopen. Een fris kutje en kontje daar moet je puur in gaan.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Ik stel mij de vraag of de meeste " hetero " mannen niet besmet geraken door stiekem eens te experimenteren met homo sex of drugs toestanden wat ze natuurlijk niet hardop gaan zeggen !?
Ik denk dat een straigt heteroman het minste kans maakt om besmet te geraken .
Een man loopt een besmetting nu eenmaal minder gemakkelijk op van een vrouw dan de vrouw van een man .

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Ik stel mij de vraag of de meeste " hetero " mannen niet besmet geraken door stiekem eens te experimenteren met homo sex of drugs toestanden wat ze natuurlijk niet hardop gaan zeggen !?
Ik denk dat een straigt heteroman het minste kans maakt om besmet te geraken .
Een man loopt een besmetting nu eenmaal minder gemakkelijk op van een vrouw dan de vrouw van een man .

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik ben en blijf straight hetero en doe alleen bare in kutje.
Dat is me lekker genoeg en risico genoeg.
Ik taal niet naar andere zaken.

Heel lang geleden eens eenmaal bij Ewa bare in kontje gedaan maar ik vond het niet echt veel extra bieden.
Dus dat was eenmaal en nooit meer.

Noorman

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik loop al jaren mee in het wereldje, met ups en downs wat bezoek betreft, maar ik heb al heel wat meegemaakt.
Heb ik veel risico gelopen? Natuurlijk, zeker 20-30 jaar geleden was het een bonte kermis van hoeren/transen en huisvrouwen die non-stop neukte voor weinig zonder condoom.
Ook in clubs deden veel dames het om klanten voor zich te winnen en om blijvertjes te houden. Ik heb heel wat kutjes en kontjes mogen vullen in die tijd, zeker in het Antwerpse waar vaak niet eens condooms aanwezig waren.
Daarna kwam de tijd van "het is te link" en durfde de meest het niet meer. Ik kan rustig zeggen dat de laatste paar jaar die fase helemaal over is.

Maar heb ik veel besmettingen gezien met HIV? Helaas kan ik daar geen leuk antwoord op geven, de meeste dames uit die tijd zijn verdwenen en van de meeste weet ik dat ze het onder de leden hadden. Ook veel maatjes van me uit die tijd hebben de strijd verloren of slikken nu dagelijks trouw hun medicijnen. En die zijn echt niet allemaal homo of drugsgebruiker.

Ik heb verdomd veel geluk gehad of mijn vriendschap met mijn huisarts is mijn redding geweest, ik weet het niet. ( Elke 3 maanden een test en buiten een schimmeltje nog nooit wat gehad.)

Conclusie, het gevaar is er en om daarvoor je ogen te sluiten is naïef. Maar ach, rubber hoort onder je auto en niet om je lul...toch?

A

Anonymous

Guest
Kzou liegen dat ik nooit condoom heb aangedaan. 2 dvp dates gehad mc en ja kweet nie droog droog droog puur voor de centjes

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Ik doe ook geen anale sex. Risico ligt toch hoger.
IK doe dus soms wel bare date's, maar nooit met vrouwen die er openlijk mee adverteren.
Maar heb soms wel geluk.
Maar ik laat me ook minstens 2x jaar volledig controleren.... je weet nooit

Denise

Toogplakker
21 dec 2016
66
18
Je doet het wel met vrouwen die er niet mee adverteren !!!!
Die doen het dan bijna nooit !!!
Risico is er altijd.

Xxx

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Misschien een brutale vraag Denise, maar heb jij wel eens wat kado gehad van een klant qua SOA?

En laat jij je regelmatig testen bij de huisarts of ergens anders?

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Enig idee hoeveel leden van dit forum HIV hebben opgelopen? Ik vermoed dat wie de klos is, stilletjes afnokt.

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Stael zei:
Enig idee hoeveel leden van dit forum HIV hebben opgelopen? Ik vermoed dat wie de klos is, stilletjes afnokt.

Nog nooit iemand tegengekomen op dit forum die erover uitkomt. Of ben ik hierin verkeerd?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Een goede kennis van me is HIV+, op het forum van Sammeke heeft hij behoorlijk wat recensies weggeschreven.
Je hebt gelijk wat betreft het "stilletjes afnokken". Ook hij is gestopt met zc neuken en heeft mede door z'n ziekte nu zelfs een hele lieve vriendin.

Maar mijn vermoeden is dat er wel wat leden zijn die het hebben maar het niet (willen) weten. En dat is best erg en eng.

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Een goede kennis van me is HIV+, op het forum van Sammeke heeft hij behoorlijk wat recensies weggeschreven.
Je hebt gelijk wat betreft het "stilletjes afnokken". Ook hij is gestopt met zc neuken en heeft mede door z'n ziekte nu zelfs een hele lieve vriendin.

Maar mijn vermoeden is dat er wel wat leden zijn die het hebben maar het niet (willen) weten. En dat is best erg en eng.
Heeft je vriend ook veel anaal contact gehad.

Toch zorgwekkend idd.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat klopt, we hebben elkaar leren kennen door onze gezamenlijke liefhebberij, het neuken van transen.
En dan heb je vanzelf anaal contact. Noem alle bekende transen en thai van de afgelopen 15 jaar en hij heeft ze geneukt.

Niet voor niks dat ik mezelf elke 3 maanden laat testen, met onze hobby is dat geen overbodige actie.

A

Anonymous

Guest
amazing zei:
Dat klopt, we hebben elkaar leren kennen door onze gezamenlijke liefhebberij, het neuken van transen.
En dan heb je vanzelf anaal contact. Noem alle bekende transen en thai van de afgelopen 15 jaar en hij heeft ze geneukt.

Niet voor niks dat ik mezelf elke 3 maanden laat testen, met onze hobby is dat geen overbodige actie.
Je goed recht om dat te doen, maar met zulke acties zet je jezelf toch voor een gigantisch risico. Kan je daar mentaal nog mee om? Ik laat me zelf om de twee maandag testen. Doch neuk ik niet zo heel vaak zonder. Wel vaginaal weliswaar.

Lijkt me straf om dat volledig uit te zetten en vollop anaal te neuken zonder condoom.

A

Anonymous

Guest
Op het sammeke forum kwam er toen iemand voor uit en werd niet geloofd..sterker nog werd er nog bij bedreigd ook als ik het me goed herinner..
Ik neuk liever bare met dames die al hiv+ zijn maar zero zijn door hun medicijn gebruik..dus safe..en er zijn meer bare dames die het zo doen dan jullie denken..

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ooit heb ik eens een trans geneukt waar ik, na de daad, de pillen in de badkamer zag staan..
( Volgens mij heb dat al eens gemeld op dit forum..)
Ik ben me rot geschrokken maar ik kon het niet opbrengen om daar tijdens de date over te beginnen.

Gelukkig was mijn test, die ik meteen daarna gedaan heb, negatief en ben ik "weer" goed weggekomen.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Meteen daarna testen is niet effectief. Hiv is pas 3 maanden na een eventuele besmetting met zekerheid te testen.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat weet ik ook wel Geile Henkie, enkel was het uit pure paniek dat ik toen meteen naar de huisarts gerend ben.
Ik heb meteen een kuur gehad en alle testen waren daarna negatief. En dat is dus positief.

Terug
Naar boven