Het regent soa's momenteel

Pieter88

Snuffelaar
9 jan 2022
7
3
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

De eerste keer toen ik chlamydia had niet, deze keer wel een soort van "kriebel" en wat doorzichtig vocht wat eruit kwam.

Laatst bewerkt door een moderator:

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Tja, da´s toch de logica zelf.
Dames die nzc openlijk aanbieden krijgen zowiezo al een groot aantal bare ladingen binnen. Garantie dat er vroeg of laat een ongezonde landing gaat tussen zitten.
Maar als ze dan ook hier nog eens besproken is...ja dan verzuipt ze in de ladingen en is er 100% garantie dat ze binnen enkele weken het zitten heeft en onbewust verder verspreid.

Ik heb doorheen de afgelopen decennia ontdekt dat je bare fora zoals dit en dat van Sammeke indertijd beter niét gebruikt om dames te vinden die je kan bezoeken maar wel om te weten welke dames je best ontwijkt.

chico123

Ervaringsdeskundige
20 dec 2015
292
117
Niet volledig mee akkoord hoor Djingo…heb mij pas laten testen en niks aan de hand

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik ga al van in ´92 op de wandel en sinds ´95 bare. Ook nooit iets opgelopen. Maar ik heb nooit naar "populair" dames gegaan die op fora als deze aangeprezen worden.
Ik ging naar privé dames, echte privé dames. Geen bars of zo.
Ik vond steeds mijn ding in de echte privé zoals studentes aan de unief of dames die het financieel war moeilijker hadden en zich aanboden op oa afspraakjes, deernes, schatjes,...maar vooral afspraakjes was in de jaren 2000 dé site om dames te vinden.
Met hoooopen stonden de huismoeders er op.
Ok, die konden ook iets opgelopen hebben maar 1) veel en heel veel minder risico en 2) voor ik hem er bare in schoof altijd een visuele controle doen. Een gezonde poes ziet er ook gezond uit.
Dat zijn natuurlijk geen garanties maar brengen je al een stuk veiliger dan zomaar naar een gaan die 18 x op een dag haar benen open doet en maar laat begaan.

Ik heb met dames van op deze fora gedate. Maar bitter weinig.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Katwesel
Neen toch niet. We lopen kans ja, natuurlijk. Maar niet "net zoveel".
- professionele dames die constant bare doen, 10 x per dag.
- dames die tot een organisatie horen en gans Europa en zelfs daarbuiten bare neukend rondtoeren.
- bare dames besproken op fora met ettelijke pagina´s op hun topic.
Al deze 3 soorten heb ik steeds gemeden als de pest.
Mea culpa, ik heb met misschien een handvol dames afgesproken die op deze site besproken zijn máár dan wel vóór ze populair werden door hun aanmelding hier.
Een dame die hier besproken word maar waar amper een halve pagina of zo van gevuld raakt is ook nog relatief veilig te noemen.
En wanneer ik lees hoeveel er hier cadeautjes krijgen van de populair dames denk ik al bijna 30 jaar goed bezig te zijn op mijn manier van selecteren.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Lesje kansbereking zou Djingo doen beseffen dat ondanks zijn "voorzichtige" keuze hij net zoveel / net zo weinig kans loopt. Al zijn no-go's loop ik al jaren juist bij langs en ettelijke honderden keren bare geneukt en ook nog steeds vrij van kadootjes :cool:

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik heb welgeteld één Chlamydia gehad van een Russische jongedame die destijds ontving in Zeist. Maar dat was echt een knap meisje die openlijk met bare sex adverteerde. Je kunt je voorstellen dat zon dame dan de hele dag door wordt volgespoten. Sindsdien heb ik meer geluk gehad en nooit meer iets opgelopen. Maar moet wel zeggen dat het me ook is opgevallen dat er recent veel pechvogels zich melden op fora. Wat dat betreft kan het geen kwaad wat selectiever te zijn momenteel. Bare sex is natuurlijk altijd een risico maar je kunt de kansen naar mijn mening wel wat verlagen door die hele knappe meiden die openlijk met bare sex adverteren te weren. Goed, dat zijn uiteraard ook de lekkerste dames. Het blijft lastig die links te laten liggen.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
De knappe dames links laten liggen heeft geen zin, ook de niet knappe dames worden besmet.
Ze moeten die kerels die vaak willens en wetens door blijven neuken met een SOA afschieten, dan zullen de aantallen besmettingen snel dalen.

Flappie

Snuffelaar
7 feb 2023
5
1
Katwesel
Neen toch niet. We lopen kans ja, natuurlijk. Maar niet "net zoveel".
- professionele dames die constant bare doen, 10 x per dag.
- dames die tot een organisatie horen en gans Europa en zelfs daarbuiten bare neukend rondtoeren.
- bare dames besproken op fora met ettelijke pagina´s op hun topic.
Al deze 3 soorten heb ik steeds gemeden als de pest.
Mea culpa, ik heb met misschien een handvol dames afgesproken die op deze site besproken zijn máár dan wel vóór ze populair werden door hun aanmelding hier.
Een dame die hier besproken word maar waar amper een halve pagina of zo van gevuld raakt is ook nog relatief veilig te noemen.
En wanneer ik lees hoeveel er hier cadeautjes krijgen van de populair dames denk ik al bijna 30 jaar goed bezig te zijn op mijn manier van selecteren.
Lijkt me heel verstandig maar je moet dan wat "geluk" hebben. Ik heb vaker met een dame in omgeving Utrecht afgesproken en pas na de zoveelste keer is NZC aan bod gekomen spontaan. Daarna was het iedere keer feest, maar ze is jammer genoeg nu weg.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Ze moeten die kerels die vaak willens en wetens door blijven neuken met een SOA afschieten, dan zullen de aantallen besmettingen snel dalen.
Helaas hoef je niks te merken als je een SOA hebt. Als iemand 1 keer per jaar test en net daarvoor besmet geraakt is (test dan negatief), dan kan die theoretisch een jaar lang anderen besmetten. Chlamydia, tenzij je de LGV vorm oploopt, is zo'n SOA waar je helemaal geen symptomen bij hoeft te krijgen.
Test dezelfde persoon elke 6 maanden dan is het nog steeds bijna 6 maanden een infectiehaard.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
286
136
Mijn ervaring met chlamydia is juist dat als je dat 1x hebt gehad, je heel snel de symptomen herkent. Nog voordat je positief erop test.

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Ik heb welgeteld één Chlamydia gehad van een Russische jongedame die destijds ontving in Zeist. Maar dat was echt een knap meisje die openlijk met bare sex adverteerde. Je kunt je voorstellen dat zon dame dan de hele dag door wordt volgespoten. Sindsdien heb ik meer geluk gehad en nooit meer iets opgelopen. Maar moet wel zeggen dat het me ook is opgevallen dat er recent veel pechvogels zich melden op fora. Wat dat betreft kan het geen kwaad wat selectiever te zijn momenteel. Bare sex is natuurlijk altijd een risico maar je kunt de kansen naar mijn mening wel wat verlagen door die hele knappe meiden die openlijk met bare sex adverteren te weren. Goed, dat zijn uiteraard ook de lekkerste dames. Het blijft lastig die links te laten liggen.
Was dat een meisje die adverteerde via tippelstraat? Ze was trouwens Oekraïense zei ze

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
@marcodark1986 ze stond op sexjobs en kinky. Ze had een tattoo met iets van "live without regrets" als een soort krans om haar bovenbeen meen ik mij te herinneren. Echt een lekkerding en ik voelde me de koning op aarde tot ongeveer een week na die date toen de leuter ineens begon te branden en druipen. Wist eigenlijk gelijk al dat het niet goed zat. Gelukkig sloeg de eerste antibiotica kuur gelijk goed aan.

Edit: ze staat ook op dit forum als Claudia (Zeist) kwam ik achter!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven