Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me heel verstandig maar je moet dan wat "geluk" hebben. Ik heb vaker met een dame in omgeving Utrecht afgesproken en pas na de zoveelste keer is NZC aan bod gekomen spontaan. Daarna was het iedere keer feest, maar ze is jammer genoeg nu weg.Katwesel
Neen toch niet. We lopen kans ja, natuurlijk. Maar niet "net zoveel".
- professionele dames die constant bare doen, 10 x per dag.
- dames die tot een organisatie horen en gans Europa en zelfs daarbuiten bare neukend rondtoeren.
- bare dames besproken op fora met ettelijke pagina´s op hun topic.
Al deze 3 soorten heb ik steeds gemeden als de pest.
Mea culpa, ik heb met misschien een handvol dames afgesproken die op deze site besproken zijn máár dan wel vóór ze populair werden door hun aanmelding hier.
Een dame die hier besproken word maar waar amper een halve pagina of zo van gevuld raakt is ook nog relatief veilig te noemen.
En wanneer ik lees hoeveel er hier cadeautjes krijgen van de populair dames denk ik al bijna 30 jaar goed bezig te zijn op mijn manier van selecteren.
Helaas hoef je niks te merken als je een SOA hebt. Als iemand 1 keer per jaar test en net daarvoor besmet geraakt is (test dan negatief), dan kan die theoretisch een jaar lang anderen besmetten. Chlamydia, tenzij je de LGV vorm oploopt, is zo'n SOA waar je helemaal geen symptomen bij hoeft te krijgen.Ze moeten die kerels die vaak willens en wetens door blijven neuken met een SOA afschieten, dan zullen de aantallen besmettingen snel dalen.
Was dat een meisje die adverteerde via tippelstraat? Ze was trouwens Oekraïense zei zeIk heb welgeteld één Chlamydia gehad van een Russische jongedame die destijds ontving in Zeist. Maar dat was echt een knap meisje die openlijk met bare sex adverteerde. Je kunt je voorstellen dat zon dame dan de hele dag door wordt volgespoten. Sindsdien heb ik meer geluk gehad en nooit meer iets opgelopen. Maar moet wel zeggen dat het me ook is opgevallen dat er recent veel pechvogels zich melden op fora. Wat dat betreft kan het geen kwaad wat selectiever te zijn momenteel. Bare sex is natuurlijk altijd een risico maar je kunt de kansen naar mijn mening wel wat verlagen door die hele knappe meiden die openlijk met bare sex adverteren te weren. Goed, dat zijn uiteraard ook de lekkerste dames. Het blijft lastig die links te laten liggen.