Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het zusje van Lia....topic in Zuid Holland.
Ook lang haar tot op billen.
Tot op enkels ooit eens gezien bij Chinese dame in Maleisië.
Was echt haar en inderdaad geweldig zo als dat als een gordijn om haar heen hing.
Ze had geen kleding nodig, ging schuil achter al dat haar.
Helaas nooit meer meegemaakt dus ik ben ook wel benieuwd.
Bij Villa Venus in Duisburg in Duitsland ken ik twee dames met lang haar tot op de kont. Larissa is momenteel niet aanwezig en Bahar is wispelturig qua klantenselectie.
Langer dan 'op de kont' heb ik nog nooit gezien, ook niet in het gewone leven.
Okee, ik begrijp dat jij veel vrouwen ziet met extreem lang haar. Maar dan moet een deel van die vrouwen toevallig ook nog eens een sekswerker zijn en ZC neuken bovendien. Het zal niet evident zijn.
Je geeft zelf aan minimaal tot op de kont. Daarvan heb ik 2 suggesties gegeven in Duitsland. Cerato deelde een ervaring met een dame met veel langer haar, maar dat was aan de andere kant van de wereld. En dat lijkt meerdere jaren geleden te zijn.
Ik vrees dat je naar een speld in een absurd grote hooiberg zoekt. Zijn ze er? Ja, waarschijnlijk wel, maar zeer zeldzaam en in gebieden waar de gemiddelde wandelaar van dit forum niet komt. Of zo'n wandelaar zit domweg niet op dit forum.
Misschien ten overvloede, maar heb je deze vraag ook uitstaan op andere fora(bv. Girlsreview)? Daar heb je misschien meer geluk.
Nee, vraag niet uitstaan op andere fora. Had alleen gehoopt hier geholpen te kunnen worden. Jammer als er geen dames zijn met heel lang haar. Sta nog steeds wel enorm open voor suggesties!
Tja, heb het één keer mogen meemaken, dame met haar tot op enkels.
Heel bijzonder.
Zal nooit meer gebeuren.
Ach een dame met haar tot op billen ook lekker hoor.
Maar ja, ooit hoop ik ook nog eens zo`n dame tegen te komen.
Zal wel niet gebeuren vrees ik.