Heel lang haar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Waar kan ik terecht voor een dame met zo lang mogelijk haar? Liefst tot voorbij haar enkels of nog langer het liefst?

Alvast bedankt voor de tips!

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Nou gewoon een vrouw met heel lang haar! Hoe vind je die vrouwen?

Caspar

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ling heeft lang haar tot op d'r kont. Maar wat jij zoekt heb ik nog niet gevonden eerlijk gezegd.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het zusje van Lia....topic in Zuid Holland.
Ook lang haar tot op billen.
Tot op enkels ooit eens gezien bij Chinese dame in Maleisië.
Was echt haar en inderdaad geweldig zo als dat als een gordijn om haar heen hing.
Ze had geen kleding nodig, ging schuil achter al dat haar.
Helaas nooit meer meegemaakt dus ik ben ook wel benieuwd.

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Voorbij haar enkels of nog langer?? Das tot op de grond... Succes met je zoektocht!!

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Dank voor het meedenken en de tips tot dusver! Echter een dame met echt lang haar zoals ik zoek zat er nog niet bij helaas! Is idd heel mooi!

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Helaas niemand meer die nog een tip heeft voor een dame met heel lang haar? Minimaal top op haar kont of langer?

Caspar

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Bij Villa Venus in Duisburg in Duitsland ken ik twee dames met lang haar tot op de kont. Larissa is momenteel niet aanwezig en Bahar is wispelturig qua klantenselectie.

Langer dan 'op de kont' heb ik nog nooit gezien, ook niet in het gewone leven.

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Ben zelf vaak vrouwen tegengekomen net haar tot de knieën of enkels. Dus ze moeten er zijn! Mooie vrouwen! Maar waar?

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Is erg niemand die dames met enorm lang haar weet?

Of is dit onderwerp nu gesloten?

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Wie o wie weet er nog dames met zo lang haar als maar mogelijk is!? Wie helpt ne alsjeblieft?

Caspar

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Okee, ik begrijp dat jij veel vrouwen ziet met extreem lang haar. Maar dan moet een deel van die vrouwen toevallig ook nog eens een sekswerker zijn en ZC neuken bovendien. Het zal niet evident zijn.

Je geeft zelf aan minimaal tot op de kont. Daarvan heb ik 2 suggesties gegeven in Duitsland. Cerato deelde een ervaring met een dame met veel langer haar, maar dat was aan de andere kant van de wereld. En dat lijkt meerdere jaren geleden te zijn.

Ik vrees dat je naar een speld in een absurd grote hooiberg zoekt. Zijn ze er? Ja, waarschijnlijk wel, maar zeer zeldzaam en in gebieden waar de gemiddelde wandelaar van dit forum niet komt. Of zo'n wandelaar zit domweg niet op dit forum.

Misschien ten overvloede, maar heb je deze vraag ook uitstaan op andere fora(bv. Girlsreview)? Daar heb je misschien meer geluk.

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Nee, vraag niet uitstaan op andere fora. Had alleen gehoopt hier geholpen te kunnen worden. Jammer als er geen dames zijn met heel lang haar. Sta nog steeds wel enorm open voor suggesties!

Alvast bedankt voor de gedane moeite en de hulp!

Caspar

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, heb het één keer mogen meemaken, dame met haar tot op enkels.
Heel bijzonder.
Zal nooit meer gebeuren.
Ach een dame met haar tot op billen ook lekker hoor.
Maar ja, ooit hoop ik ook nog eens zo`n dame tegen te komen.
Zal wel niet gebeuren vrees ik.

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Klopt is enorm bijzonder. Mooi dat je dat hebt mogen meemaken. Wie was die dame en waar is ze te vinden?

Caspar

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Deze misschien zelf geen ervaring mee maar wel goede recensies

Bijlagen

• Screenshot_20220816-092106_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220816-092106_Samsung Internet.jpg
    568,5 KB · Weergaven: 384
Terug