Heel lang haar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Dank voor je reactie! Waardeer ik zeer, maar ze heeft relatief kort haar, dus dat zoek ik niet. Ben op zoek naar eenzame met werkelijk heel lang haar! Alvast bij voorbaat dank voor eventuele verdere tips, suggesties of ideeën!

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Of andere landen die een lange haardracht in hun cultuur hebben zitten!

Caspar

Wie o wie heeft er nog goede tips!?

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Gewoon op Kinky alle Aziatische dames selecteren en alle(!) foto's bekijken. Binnen 15 minuten had ik er twee gevonden met haar tot op hun kont.
Geen garantie. Ze kunnen ondertussen naar de kapper zijn geweest of het kan een oude foto zijn. Je weet het pas zeker als je er bent.

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Niet wat ik zoek zoek helaas. Het haar van deze dames is veel en veel te kort! Op Duitse forums wel veel, heel veel goede tips van dames met echt enorm lang en mooi haar! Zijn er in Nederland geen dames met echt mooi enorm lang haar? Het haar van de dames kan me niet lang genoeg zijn! Graag serieuze tips die de moeite waard zijn! Alvast bedankt voor de moeite!

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Helaas, de gouden tip zater nog niet tussen. Weet iemand nog een leuke dame met haren minimaal tot op haar enkels?

Caspar

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Caspar Als shemales jouw ding zijn, er is er bijna geen die niet zonder condoom neukt, zijn er op Kinky wel een aantal te vinden. Hinata bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Nee, geen shemales. Verder is haar haar veeteelt te kort! Ben nog steeds op zeek naar betere tips en geen flauwekul!

Caspar

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Sorry, die autocorrectie ook, bedoel veel te kort in plaats van veeteelt natuurlijk!

Caspar

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
bedoeld dit topic nu hoofdhaar ? ...of schaamhaar .. want ik krijg rare beelden in mijn gedachten ..

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Hoofdhaar natuurlijk. Maar goed, ik heb ook al eens een vrouwelijke versie van cousin Itt in gedachten gehad.

Caspar

Toogplakker
1 mei 2022
25
0
Hoofdhaar bedoel ik. Dank voor de reacties. We zoeken verder! Ken wel een Duitse dame uit Saarland met hoofdhaar tot haar enkels. Wil haar bezoeken. Ben alleen nog op zoek naar meer tips!

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Je kunt ook zoeken naar een hele kleine dame, dan komt het haar sneller tot bij de enkels

Terug
Naar boven