Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haarbandjes werken ook prima is mijn ervaringIk kom regelmatig bij een dame die graag een panty met open(geknipt) kruis draagt. Als zo'n panty helemaal aan flarden is, knip ik de brede, rekbare bovenrand eraf. Die kan je dan als cockring gebruiken achter je balzak door hem zoveel keer (zoals een elastiek) om te draaien tot hij prima past. Voordeel is dat het om een zachte stof gaat, rekbaar is en in geval van nood simpelweg door te knippen is.
Dat past toch niet ?Jazeker!
Deze bij de Action gehaald voor € 0,75. Diverse kleuren beschikbaar.
Waarom zou dat niet passen?Dat past toch niet ?
Als je een elastische hebt kan je dat ook doen in erectie. Met zo'n stalen wordt dat heel moeilijk zoniet onmogelijk.Mag ik aannemen dat je de Rode of Gele dan om doet als je lul nog slap is ?
Hoe weet je welke maat cockring je nodig hebt ? Lijkt mij namelijk wel interessant namelijk.
Ik probeer eens even samen te vatten hoe jij tot een goede maat voor jezelf komt.Mag ik aannemen dat je de Rode of Gele dan om doet als je lul nog slap is ?
Hoe weet je welke maat cockring je nodig hebt ? Lijkt mij namelijk wel interessant namelijk.
| 78 mm | 25 mm |
| 81 mm | 26 mm |
| 84 mm | 27 mm |
| 88 mm | 28 mm |
| 91 mm | 29 mm |
| 94 mm | 30 mm |
| 97 mm | 31 mm |
| 100 mm | 32 mm |
| 103 mm | 33 mm |
| 106 mm | 34 mm |
| 110 mm | 35 mm |
| 113 mm | 36 mm |