Ervaring met cockrings of andere stimulators?

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Gebruik er ook vaak eentje, achter de ballen en dan over je eikel. Absoluut hardere erectie en steviger orgasme.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Ik heb ooit eens een stalen cockring geprobeerd, maar nooit meer. Het neuken gin goed, maar nadien was dat ding er niet meer af te krijgen omdat de erectie bleef. En dat werd na even toch wel erg verontrustend. Uiteindelijk is het me toch gelukt hem eraf te krijgen. Resultaat, ik gebruikte hem één keer en nadien nooit meer.
Ik heb nog wel een rubberen of elastische ring liggen, maar die heb ik nog nooit gebruikt. Misschien moet ik hem toch eens een keertje gebruiken, maar dan wel in overleg met een van mijn vaste en vertrouwde dames.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Hoe bedoel je het "als je wat kleinere ballen hebt"?
Kijk even in het begin van dit item naar de tekeningetjes. Ik heb alleen ervaring gehad met de eerste versie cockring (de rode). Daar speelt de maat van je ballen zeker geen rol. Van de andere heb ik dus geen ervaring.

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
pijnlijk toch denk ik

Bijlagen

• Schermopname (410).png
    Schermopname (410).png
    107,3 KB · Weergaven: 199

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Ik kom regelmatig bij een dame die graag een panty met open(geknipt) kruis draagt. Als zo'n panty helemaal aan flarden is, knip ik de brede, rekbare bovenrand eraf. Die kan je dan als cockring gebruiken achter je balzak door hem zoveel keer (zoals een elastiek) om te draaien tot hij prima past. Voordeel is dat het om een zachte stof gaat, rekbaar is en in geval van nood simpelweg door te knippen is.

Satinpantie

Toogplakker
18 aug 2020
81
64
Mijn ervaring met een cockring is dat mijn pik inderdaad knoeperhard blijft maar maar het klaarkomen is minder intens = minder zaad. Maar goed dit is mijn persoonlijke ervaring en dit hoeft dus niet voor iedereen op te gaan.

Satinpantie

Toogplakker
18 aug 2020
81
64
Ik kom regelmatig bij een dame die graag een panty met open(geknipt) kruis draagt. Als zo'n panty helemaal aan flarden is, knip ik de brede, rekbare bovenrand eraf. Die kan je dan als cockring gebruiken achter je balzak door hem zoveel keer (zoals een elastiek) om te draaien tot hij prima past. Voordeel is dat het om een zachte stof gaat, rekbaar is en in geval van nood simpelweg door te knippen is.
Haarbandjes werken ook prima is mijn ervaring

Nighthawk

Toogplakker
31 jan 2020
47
17
Jazeker!
Deze bij de Action gehaald voor € 0,75. Diverse kleuren beschikbaar.

Bijlagen

• 2564363_8718885692693-111_03_20240506150825.png
    2564363_8718885692693-111_03_20240506150825.png
    139,8 KB · Weergaven: 100

Brycey

Snuffelaar
18 jan 2025
6
5
Ik gebruik een combinatie van metalen cockringen zoals de gele plus twee aparte voor mijn ballen dan lijkt het bijna op de blauwe..

Omdat de bloeddruk in de lul en ballen stijgt, worden ze harder en gevoeliger.

Tijdens een orgasme komt het zaad met meer druk binnen het kutje.

Soms gebruik ik ook een cockring vlak onder mijn eikel daardoor wordt het dan super lekker.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik heb deze wel gebruikt en ook iets dergelijks met nog 2 ringen om je pik.

Ik vond het wel geil - werd er harder van en ging langer door - nog intenser klaar komen dus.

Dames vonden het soms leuk en soms niet.

Doen zou ik zeggen.

Mag ik aannemen dat je de Rode of Gele dan om doet als je lul nog slap is ?
Hoe weet je welke maat cockring je nodig hebt ? Lijkt mij namelijk wel interessant namelijk.

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
Ik gebruik standaard een metalen cockring achter mijn ballen. Heerlijk gevoel als ik dan door de rosse buurt loop zonder ondergoed met een joint en een halve cobra.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Hoe weet je welke maat cockring je nodig hebt ? Lijkt mij namelijk wel interessant namelijk.
Als je een elastische hebt kan je dat ook doen in erectie. Met zo'n stalen wordt dat heel moeilijk zoniet onmogelijk.
De juiste maat? Geen idee. Dat kan je misschien wel vragen in de beter sexshop. Of anders koop je zo'n setje met drie verschillende maten elastische ringen. Die zijn niet duur en dan kan je proberen welke maat voor jou het beste is.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
690
Ik heb een ring van rubberachtig materiaal, ongeveer een halve cm breed zodat het niet te strak afklemt. De eerste paar keren voelde het wel geil en bleef ik ook langer hard, maar daarna wende ik eraan en voegde het niet zoveel meer toe. Toen ik nog met mijn ex samen was heb ik ook eens een sleeve geprobeerd. Zag er uit als een soort dikke netpanty 😂 Ook van rubberachtig materiaal en sloot qua lengte precies aan tussen mijn ballen en eikel. Zat ook aangenaam strak, precies goed. Mijn pik bleef lekker hard en mijn ex vond het heerlijk bij het neuken, omdat er ook kleine bolletje op het materiaal zaten die haar extra stimuleerden. Toen de relatie over was heb ik alles weggemikt😂 Ik vond het meer toevoegen dan de ring qua gevoel, maar dat is natuurlijk persoonlijk

Brycey

Snuffelaar
18 jan 2025
6
5
Ik probeer eens even samen te vatten hoe jij tot een goede maat voor jezelf komt.

Waar en hoe meet jouw penisomtrek meten:

Afhankelijk van waar je de penisring wilt dragen, zijn er kleine verschillen in de maatvoering. Penisringen kunnen aan 3 plaatsen op de penis gedragen worden:

achter de ballen
voor de ballen
achter de eikel

Heb je de juiste positie gevonden? Meet vervolgens de juiste maat voor de penisring. Je kan hiervoor een flexibel meetlint gebruiken, of een stuk draad dat je vervolgens gaat opmeten. Om de omtrek te meten, trekt je het meetlint of touwtje strak en plaatst het rond de betreffende positie. Meet vervolgens nauwkeurig de penis in stijve toestand.

Hoe de diameter te berekenen:

De waarde die je door de meting krijgt, is de omtrek van de penis. Deze moet je nu delen door 3,14 (Pi). Zo bepaal je de diameter van de penis.

De juiste penisring voor jouw maat:

De diameter van de penis is niet hetzelfde als de diameter van de penisring. Om de juiste maat penisring te vinden, trek jij ongeveer 3-5 mm af van de diameter van jouw penis. Dan heb je de juiste maat voor de diameter van de penisring.

Let wel op: Als je de penisring tegelijkertijd om uw penis en testikels wilt dragen, mag je de 3-5 mm niet aftrekken.

!!! Waarschuwing !!!
Als jij een brede metalen ring of ander stevig materiaal gebruikt, dien je een iets grotere diameter voor de penisring te kiezen. Deze kan namelijk niet worden doorgeknipt of geopend in noodgevallen als deze te strak zit.

Hier nog een matentabel:

omtrek | diameter

78 mm25 mm
81 mm26 mm
84 mm27 mm
88 mm28 mm
91 mm29 mm
94 mm30 mm
97 mm31 mm
100 mm32 mm
103 mm33 mm
106 mm34 mm
110 mm35 mm
113 mm36 mm
116 mm37 mm
119 mm38 mm
122 mm39 mm

Ja, zal ik nog zeggen veel plezier ermee hé!

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ik ben sinds een 1,5 jaar een cockring gaan gebruiken en ik zweer erbij
Omdat ik een grote dikke lul van mezelf heb en ik hou van lang door neuken en ik wat ouder ben had ik soms dat mijn penis na een uur neuken soms niet meer keihard bleef
De cockring verbeterd de hardheid die van mij wordt keihard en ook nog een stuk dikker dan die al was
Mijn vriendin vergelijkt die van mij altijd met zo'n groot hoog cola blikje en de meeste dames krijgen hun mond er nauwelijks omheen
Door de cockring is ie alleen maar dikker en groter geworden en zie je de aderen nog beter, iets wat bij dames vaak meer genot brengt
Mijn vriendin, en andere dames waar ik voor en na de cockring sex mee heb gehad vinden het fantastisch en merken echt verschil
En omdat ik het heerlijk vind om hard aan mijn ballen gezogen te worden heb ik meestal een om mijn penis en ook nog een om mijn ballen
Verhoogd zeker de gevoeligheid en je komt intenser klaar
Echt top!

Terug
Naar boven