Voor degenen die minder wiskundig zijn onderlegd: neem een schuifmaat!Hoe de diameter te berekenen:
De waarde die je door de meting krijgt, is de omtrek van de penis. Deze moet je nu delen door 3,14 (Pi). Zo bepaal je de diameter van de penis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor degenen die minder wiskundig zijn onderlegd: neem een schuifmaat!Hoe de diameter te berekenen:
De waarde die je door de meting krijgt, is de omtrek van de penis. Deze moet je nu delen door 3,14 (Pi). Zo bepaal je de diameter van de penis.
bij sexshop Eros, in Rotterdam werkt een man in het weekend die weet precies je maat te metenAls je een elastische hebt kan je dat ook doen in erectie. Met zo'n stalen wordt dat heel moeilijk zoniet onmogelijk.
De juiste maat? Geen idee. Dat kan je misschien wel vragen in de beter sexshop. Of anders koop je zo'n setje met drie verschillende maten elastische ringen. Die zijn niet duur en dan kan je proberen welke maat voor jou het beste is.
Dan moet je ook weten hoe zo'n schuifmaat werkt. Voor mij is dat geen probleem, ik gebruik zo'n ding bijna dagelijks. Maar in mijn entourage zijn er héééél weinigen die dat weten en kunnen. En ik zie mijn vrienden, bijna allemaal administratieven, niet meteen tot bij mij komen met de vraag hoe zo'n schuifmaat werkt om er dan hun penisdiameter mee te meten. Ik zou het anders wel eens leuk vinden. Maar je weet nooit dat ....... of ....... hier ook meelezen.Voor degenen die minder wiskundig zijn onderlegd: neem een schuifmaat!