Ervaring bij Amy’s secret garden

Voormalig lid 34786

Snuffelaar
25 dec 2022
12
1
Een moeilijke bevalling. Eerst een afspraak met Nina gemaakt, de eerste week na nieuwjaar, blijkbaar had ze dan een longontsteking waarsoor deze geannuleerd werd, uiteindelijk een afspraak met Mandy kunnen maken voor afgelopen maandag, krijg ik de dag zelf een bericht dat haar grootvader zou overleden zijn, en ze geruime tijd niet meer zal werken. Dan een afspraak voor Nina terug op woensdag, waarna ik een bericht krijg dat de zaak gesloten is wegens corona. Blijkt loos alarm, gisteren een afspraak gemaakt voor komende vrijdag met Nina… en u raad het al, vandaag geannuleerd, want ze heeft vandaag een ongeval gehad… ondertussen zijn de dames ook verdwenen van de site….
Ieder maakt zijn eigen conclusies natuurlijk…

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ik vind het frappant dat ze dreigen je op een fakerslijst te zetten, terwijl de zelf Janssens' afspraken constant annuleren.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Longontsteking - overlijden bompa - Corona - ongeval… theoretisch is het natuurlijk mogelijk maar in de realiteit zitten die hoe… sorry sekswerkers je gewoon af te zeiken met excuses en leugens als ze date niet nakomen

En dan heb je op dit forum de gekende sloebers die hen dan nog verdedigen ook, want ocharme die meiden LOL :cool:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Wat insinueer je nu weer?

Simplistisch denkende mensen hebben wel eens de neiging om alle dames over dezelfde kam te scheren. Deze Amy en Secret Garden krijgen bij mij geen kans. Hun leugens zijn te opvallend en te herkenbaar. Zij spelen met mogelijk klanten hun kl*ten, maar niet op de manier dat die klanten dat willen.

Er zijn genoeg meiden die wél serieus zijn. En die wél mogen verdedigd worden. Zoals er ook wandelaars zijn die heel tof zijn en anderen die neerkijken op de vrouwen die hen plezier verschaffen.

Voormalig lid 34786

Snuffelaar
25 dec 2022
12
1
Het zagen er leuke, jonge meiden uit, maar twijfel of ze er ooit wel geweest zijn… ze hebben de druk allezins hoog laten oplopen. Vanavond deze gaan aflaten bij Ola 😬

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
En nu even wat uitleg, bij de link tussen jouw laatste twee berichjes in dit topic en de titel van dit topic, Johan?

Ik gaf je trouwens gelijk wat betreft jouw comments op Janssens. Wat hij vertelt, duidt niet op plichtsbwuste en betrouwbare dvp's.

Alleen moet je eens leren om je dan bij die discussie te houden, en niet Janssens zijn verhaal te misbruiken om een sneer te geven naar de meisjes in het algemeen, en naar de mensen die de meisjes als mens behandelen en niet als een object. En let ook even op, want sommige van jouw uitspraken druisen in tegen de anti-racisme wetgeving. Je wil dit forum toch niet in de problemen brengen hoop ik.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Ik ga op jouw zever niet meer reageren. Voer je gesprekken met Peeklak als je die toch zo goed lijkt te kennen. Die is zo te lezen niet zo voor nzc, dan kunde daar nog wat tegen lullen. Bij mij heb je pech, ik heb hier al een eerste recensie over nzc gezet. Misschien ook de laatste, als ik altijd zo een idi*te m*ng**l achter me aan krijg. Wat jou bezielt, weet de duivel. Ga neuken, misschien komt je verstand dan wat terug.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Heb zelf ook een afspraak gemaakt, halverwege onderweg kreeg ik ineens bericht kan niet door gaan want ze had last van de schijt.
Ze zou zelf terugkomen voor een afspraak, nooit van gekomen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
De link ben jij die zich aangesproken voelde toen ik het over sloebers had zonder je naam te noemen :lol:

En daarna de ** woorden die je gebruikte om je hopeloze frustraties te uiten :cool:

Dude, ben je echt zo clueless of kan je er niet meer aan uit in welke alias je nu zit? Peeklak denk ik :lol: :lol:

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Cretin, ik ben niet clueless maar înțelept en probeer zoveel mogelijk on topic te reageren. Ik ga dus niet meer verder op je vorbă murdară antwoorden want dat leidt enkel tot Verschmutzung van topics.

Scheisse, es sollten Engelse woorden zijn die je moet gebruiken om hier een wichtige Person te worden, zie ik nu. Sorry Johschwanz, M-am gândit la asta zu spät en ik habe keine Lust meer om dat nog te ändern. :lol: Schüss, viel Spass beim bumsen.

Terug
Naar boven