Voormalig lid 34786
Snuffelaar
- 25 dec 2022
- 12
- 1
- Topic starter
Zelf ook heel benieuwd of het iemand ooit lukt. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En buiten het feit dat het veel te kort was, hoe waren de meiden? Waren ze zo knap als het op de foto's lijkt? Was het echte lesbische actie? Ben je in één van hen kunnen komen?Allen, ik ben dus zo dom geweest om gisteren nogmaals te proberen. Contact verliep vlot, en heb een afspraak gemaakt voor trio met Layla en Alicia in hun vestiging te drongen om 18u. Nzc en lesbische show inbegrepen aan €390 voor een uurtje. Eenmaal aangekomen en op de kamer blijkt dat ik m'n wagen moet verzetten. Geen probleem, nog wat wachten edm. Uiteindelijk om 18u15 terug op de kamer. Alicia dirigeert nogal strak en instrueert Layla, ze wil dat ik zo snel mogelijk klaar kom. Ik dacht ok, we hebben toch een uurtje…. Nadat ik gekomen ben stuurt ze mij ff naar de badkamer om te verfrissen (wat perfect ok is) maar als ik terug de kamer in kom zijn beide dames aangekleed en word het bezoek afgerond. Om 18.35 ben ik al terug in de wagen… hierop stuur ik een bericht naar Amy (de gastvrouw was niet meer aanwezig en ik werd dus door de dames uitgelaten. Anders kon ik haar meteen aanspreken) als reactie krijg in dat dit de volgende keer wel goed komt…. Ik vraag dus om een afspraakje voor deze week met een ander meisje, in het volle vertrouwen dat het goed komt. Resultaat: ik ben geblokkeerd. Verdere conclusies kunnen jullie zelf wel maken denk ik![]()