Ervaring bij Amy’s secret garden

Voormalig lid 34786

Snuffelaar
25 dec 2022
12
1
Allen, ik ben dus zo dom geweest om gisteren nogmaals te proberen. Contact verliep vlot, en heb een afspraak gemaakt voor trio met Layla en Alicia in hun vestiging te drongen om 18u. Nzc en lesbische show inbegrepen aan €390 voor een uurtje. Eenmaal aangekomen en op de kamer blijkt dat ik m'n wagen moet verzetten. Geen probleem, nog wat wachten edm. Uiteindelijk om 18u15 terug op de kamer. Alicia dirigeert nogal strak en instrueert Layla, ze wil dat ik zo snel mogelijk klaar kom. Ik dacht ok, we hebben toch een uurtje…. Nadat ik gekomen ben stuurt ze mij ff naar de badkamer om te verfrissen (wat perfect ok is) maar als ik terug de kamer in kom zijn beide dames aangekleed en word het bezoek afgerond. Om 18.35 ben ik al terug in de wagen… hierop stuur ik een bericht naar Amy (de gastvrouw was niet meer aanwezig en ik werd dus door de dames uitgelaten. Anders kon ik haar meteen aanspreken) als reactie krijg in dat dit de volgende keer wel goed komt…. Ik vraag dus om een afspraakje voor deze week met een ander meisje, in het volle vertrouwen dat het goed komt. Resultaat: ik ben geblokkeerd. Verdere conclusies kunnen jullie zelf wel maken denk ik 😉

Voormalig lid 34786

Snuffelaar
25 dec 2022
12
1
Idd, ook contact genomen via het andere nr op de site… toch sterk de indruk dat ik niets moet verwachten betreft klantgerichtheid. Het enigste wat ik kan zeggen is: wees gewaarschuwd!

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
Net hetzelfde meegemaakt zaterdag met Alicia. Gelukkig had ik maar een voor een half uurtje betaald. Na 15min stond ik terug buiten.
Schade 130€.

Voormalig lid 34786

Snuffelaar
25 dec 2022
12
1
Net opgebeld door de zaakvoerder, en dit op een heel correcte manier kunnen regelen! Uiteindelijk dus zeker een betrouwbare zaak om langs te gaan.

Frankske

Snuffelaar
5 apr 2015
14
0
Ik ben volgende week in de omgeving van Drongen, heeft er Iemand ervaring met meisjes daar ? hou enorm van lang en geil TZ, wie aan te bevelen ?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik moet eerlijk zeggen toen ze nog Octopussy heette geweldige date gehad toen maar zeker 4/5 jaar geleden, sinds het Amy's secret garden is heb ik het idee dat dat clubje niet geheel de verwachtingen klaar kan maken, jammer maar soms is solo opereren beter in deze business

Frankske

Snuffelaar
5 apr 2015
14
0
Een paar maanden geleden gedate met Amy bij haar thuis. Was leuk maar de klik was er niet echt. beetje te professioneel vond ik. Op de site van Drongen staan er nu wel een hoop andere meisjes. ben benieuwd naar een van hen.
https://www.amy-secret-garden.be

barns

Snuffelaar
29 mrt 2015
6
0
Allen, ik ben dus zo dom geweest om gisteren nogmaals te proberen. Contact verliep vlot, en heb een afspraak gemaakt voor trio met Layla en Alicia in hun vestiging te drongen om 18u. Nzc en lesbische show inbegrepen aan €390 voor een uurtje. Eenmaal aangekomen en op de kamer blijkt dat ik m'n wagen moet verzetten. Geen probleem, nog wat wachten edm. Uiteindelijk om 18u15 terug op de kamer. Alicia dirigeert nogal strak en instrueert Layla, ze wil dat ik zo snel mogelijk klaar kom. Ik dacht ok, we hebben toch een uurtje…. Nadat ik gekomen ben stuurt ze mij ff naar de badkamer om te verfrissen (wat perfect ok is) maar als ik terug de kamer in kom zijn beide dames aangekleed en word het bezoek afgerond. Om 18.35 ben ik al terug in de wagen… hierop stuur ik een bericht naar Amy (de gastvrouw was niet meer aanwezig en ik werd dus door de dames uitgelaten. Anders kon ik haar meteen aanspreken) als reactie krijg in dat dit de volgende keer wel goed komt…. Ik vraag dus om een afspraakje voor deze week met een ander meisje, in het volle vertrouwen dat het goed komt. Resultaat: ik ben geblokkeerd. Verdere conclusies kunnen jullie zelf wel maken denk ik 😉
En buiten het feit dat het veel te kort was, hoe waren de meiden? Waren ze zo knap als het op de foto's lijkt? Was het echte lesbische actie? Ben je in één van hen kunnen komen?

Nzc20232023

Snuffelaar
18 apr 2023
8
0
Recent een paar keer langsgeweest, vandaag nog met Layla afgesproken. Zonder probleem haar kutje mogen volspuiten. Superlieve dame, proper. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Was vandaag in de buurt, en dacht ik ga die Amy eens proberen. Helaas, ze was er niet, maar wel de Nederlandse Alicia. Zeer knappe verschijning, en aardige meid. Mocht wel niet in d'r komen, maar leuk halfuurtje gehad.
Enige nadeel, je kunt niet langs de weg parkeren, het is een smal doodlopend straatje tussen de boerderijen, dus moet op de oprit, maar dan blokkeer je de weg voor andere klanten die daar reeds geparkeerd stonden. De gastdame zei, dan geef je toch gewoon de sleutel dan regelen wij dat wel.

De gastdame zei 130 euro voor 30min ZC, ik had alleen 150, ze zou even wisselgeld halen. Die nooit gezien. Dus 150 voor 30min. 30min wel volgemaakt, dat dan wel.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was deze voormiddag in Amy's Secret Garden, had met Layla afgesproken. Ik kreeg te horen dat Layla er niet was, ze had met haar auto een ongeluk gehad, geen idee of dit nu waar is of een uitvlucht. Ze stelden mij de beschikbare dames voor, een drietal. Ik koos de knapste, de dame die de ontvangst deed liet me weten wat de prijs is, maar wel met condoom. Ik vroeg of er zijn die zonder doen en van de drie was dat alleen Jane, een dikke zwarte dame, de prijs was 190 € voor een uur. Ik besloot om er toch maar voor te gaan. Jane zei dat ze uit Nederland komt en sprak inderdaad met de tongval van het noorden. Ze bracht me eerst naar de douche, maar die bleek bezet en we moesten dus wachten. Jane bleek wel lief te zijn en deed alles wat ik vroeg, helaas lukte het me niet om een stijve lul te krijgen, ik vermoed dat ik te vermoeid was. Alles bij mekaar eerder een tegenvaller, ik weet niet of ik het nog eens probeer.

Frankske

Snuffelaar
5 apr 2015
14
0
Iemand ervaring met Kelly. ik ben er een paar weken geleden geweest maar ze moest toen weg, een ander meisje genomen, dacht dat ze Ann noemde. Geen Nzc en zie ook op hun site dat ze er niet meer werkt.

Nzc20232023

Snuffelaar
18 apr 2023
8
0
Goeie ervaringen gehad met nina en Layla. Mooi alles zonder condoom en alles in de poes achtergelaten. Jammer dat nina gestopt is, maar zo had ze het me ook gezegd van bij het begin... Tot de zomer en dan nooit meer... Binnenkort nog eens een afspraakje met Layla maken denk ik

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Aah jammer dat ze gestopt is, had haar graag nog eens bezocht. Op de website staat dat ze tijdelijk buiten strijd is?

pussylover

Toogplakker
10 apr 2017
153
34
Layla vorige week gehad lekker in haar poesje mogen Spuiten zalig met haar grote schaamlippen lekker mogen beffen en dat vind ze heerlijk

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Zaterdag ook eens afzakken naar de geheime tuin in Drongen. Layla zou ook mijn favoriet zijn :) En natuurlijk spuiten we haar poesje vol, he :). Backup-plan is Alicia - iemand ervaring mee ? Plan C zou Amy zelf zijn ... als ze beschikbaar is. Amy heb ik al mogen voorzien van een goede dosis op een gangbang in Antwerpen, al een poos geleden.

Terug
Naar boven