Oh, ze heeft nu dus haar eigen plaatsje. Vroeger nog op haar feestjes geweest in de Erodance. Altijd druk, maar altijd meer dan genoeg dames om ons te bedienen. Was een combinatie van haar meisjes, en die van Martin van de Erodance zelf. En die laatste zorgde er ook altijd voor dat de dames actief waren. Jammer dat de Erodance niet meer is, en de feestjes van Amy daar. Nu, ik begrijp wel waarom het destijds afgesprongen is. Amy was idd niet de gemakkelijkste om mee te werken, en van haar eerste leugen was/is ze blijkbaar ook niet dood. Dat lees ik hier nu, en dat hoorde ik toen ook al. Ik herinner me er wel één meid die altijd door Amy werd aangebracht. Ik ben 't niet heel zeker, maar ik denk dat het een Vanessa was. Ze was niet dik, maar zat wel goed in het vlees, en ze squirtte gelijk de beesten. Had ook altijd hoge hakjes aan waar ze toch een beetje moeizaam mee liep. Heb die daarna nooit meer gezien. Als iemand weet over wie ik het heb, please share...
Of in het geval dat Vanessa zelf dit berichtje leest, je weet maar nooit, laat gerust hier iets weten of stuur me een berichtje...
Of in het geval dat Vanessa zelf dit berichtje leest, je weet maar nooit, laat gerust hier iets weten of stuur me een berichtje...