Elena, Achterdam 11K2

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Kwam vanaf de brug de straat in lopen rond 21:30.. Lichten gingen uit en ze ging lekker naar huis. Was net telaat heb haar ook niet gesproken,, dan moest ik nog rennen. Ben omgekeerd en met een volle zak naar huis gegaan..

Nu al 3 dagen dat ze der is stopt ze om 21:30 muchien dat ze deze tijden even aanhoud omdat ze der weer net is!!?? Ik weet het niet ga morgen wel optijd heen. Ik hoop dat ik haar dan tref!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Gister avond nog met Elena gesproken. Niet geneukt omdat ik nog een andere date had staan,, ze zag er weer goed uit.
En werkt nu een paar dagen of langer tot max 21:30 goed ook hoor rond 24:00 loopt er evengoed ook een hoop aparte gasten rond, niet best.. Was er al een tijdje niet geweest rond die tijd maar dat viel me wel op!! Liep gisteravond nog even door de straat!! Was rustig met de dames rond die tijd!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Gister bij Elena geweest was weer heerlijk. Dat mooie kontje omhoog en er diep in doggy volgespoten met zaad! Mij ziet ze snel weer terug!!

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Vanavond ben ik ook weer eens bij Elena geweest, na haar lange afwezigheid. Als vanouds, prachtig lichaam, leuk kopje, lief.
Haar smakelijke poesje heerlijk gelikt, lekker gepijpt geworden, neuken in missio, ik geknield haar beentjes eerst recht omhoog, later gewoon wijd. Na een zoet tijdje neuken in doggy (precies juiste houding) heerlijk haar poesje volgespoten.
Vrij traditioneel, maar erg lekker bezoekje aan deze mooie dame.

69

A

Anonymous

Guest
Sorry, geen recensie maar een vraag: wat is haar aanvangstijd? Ik lees dat ze zowel in de middag als in de avond en de nacht werkt.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Rond 12:30 begint ze meestal maar dit jaar is het verschillend met de tijd dat ze savonds werkt ,,nu al een x of wat dagen werkt ze tot 21:30 in het weekend stopt ze nu ook vaker voor 24:00 zei ze mij.. Reden webcamen met familie en andere dingen!

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Ook geweest on het te ervaren maar ik heb totaal geen klik met haar.
Intern gedumpt wassen wegwezen.
Geen herhaling voor mij, zijn leukere dames op de dam, dan maar met rubber. ;-)

A

Anonymous

Guest
Gisteravond sprak ik haar maar ze kwam zo nors over dat ik maar gepast had. Ze wilde overigens €100 hebben.
Er was verder weinig op de Dam. Lizzy was er wel, vroeg €40 maar ook die had ik afgeslagen.
Dus toen helaas zonder bezoekje Alkmaar verlaten.

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Ook weer Elena bezocht, ondanks het slechte weer. Na een lange pijpsessie omdat hij niet voldoende stijf werd, haar staand doggy genomen, met het gewenste resultaat. Heb weer genoten van haar lekkere figuur :D ;)

A

Anonymous

Guest
Vandaag even bij Elena langs gewipt.. ;)
Ze was niet duur, maar raffelde het dit keer wel af. Snelle cumdump voor weinig, maar meteen ook laatste keer..(denk ik :roll: )

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Als het voor minder doet dan raffeld ze het behoorlijk af ja jammergenoeg!! Maar voor mij blijft ze wel goed in wat ze doet! Ga snel weer eens langs bij der!! 70€ voor 20min bare met interne donatie is niet duur vindt ik!! Ieder zijn eigen mening!!✌️ ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vanavond weer geweest na een tijd!! Was gewoon meer dan goed! Pijpen deed ze zeer nu echt lekker,,ze kwam er nog boven op maar snel omgedreid naar doggy! In doggy lekker hardt tekeer gegaan ze schreeuwde het uit.. Toen ik klaar kwam bleef ik nog even hardt doorgaan, het was behoorlijk soppen of ze werdt zelf goed nat of ik lag in een creampie van een ander te roeren tijdens de sex! Ze zat weer goed in der vel dit keer!! ;) :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt dan raffelt ze het echt af ja.. Ken je na gaan eerst in 2015 deed ze alleen nmc/pzc 15/20min voor 50€ ... :cool:

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
vandaag stond er een andere dame op 11k2
Hopelijk is dat niet definitief, mooie dame hoor maar ze was alleen maar aan het bellen.
Lief lachen dat wel, maar als ze bellen belangrijker vind ga ik geen praatje maken.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Paar dagen vrij denk ik.. Meer dan 2 dagen vrij dan wordt je kamer verhuurt aan een ander tot je terug kom of weer ga werken.. ,,is mij al eens vertelt,, ;) komt wel weer terug!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ze was en is deze week ziek of voelt zich niet lekker! Daarom was ze der ook deze week en dag of wat niet volgens mij.. Ze deed gewoon en leuk/aardig maar haar ogen zeiden wat anders..
Ze zei dat er echt niks was maar ik weet wel beter ken haar al een tijdje..
Wel weer een leuke tijd met haar gehad en lekker in doggy volgespoten!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Was je der vandaar? Af gelopen zondag was ze der nog savonds.
Muchien is ze wel al naar huis gegaan om 21:30 vandaag doet ze na de vakantie wel vaker! ;)

Terug
Naar boven